Для роботи служби доставки потрібні працівники на кол-центр та кур'єри. Також треба провести інструкцію працівникам кухні стосовно пакування замовлень — вони повинні чітко розуміти, яка тара і для чого використовується.
Кількість кур'єрів залежить від очікуваної кількості замовлень. Невеликі заклади можуть почати з двох працівників, а далі дивитись відповідно навантаженню. Якщо послуги доставки планується надавати 12 годин на день, потрібно запланувати вдвічі більше кур'єрів для роботи у дві зміни.
Задачі кол-центру ресторану — це переважно прийом і підтвердження замовлень, та внесення їх до терміналу. Існує дві моделі кол-центру на доставку:
- З підтвердженням замовлення (ресторани з власною службою доставки).
- Без підтвердження замовлення (ресторани без власної доставки).
У першому випадку обов'язково буде потрібен окремий оператор або навіть команда операторів. Вони можуть працювати як в штаті закладу, так і на аутсорсі. У другому випадку за умови невеликого навантаження та наявності відповідного функціоналу у системі автоматизації доставки, цю роботу може виконувати касир.
*Грамотне налаштування автоматизації доставки їжі дозволяє контролювати роботу працівників, автоматично нараховувати зарплату, а головне виставляти права доступу для запобігання зловживанням.