Автоматизація пекарні – ефективне рішення для оптимізації бізнесу

Автоматизація – єдина система управління, яка об'єднує усі структури закладу.
Пекарня, булочна – складний формат бізнесу, який потребує ретельного обліку товарів на складі та контролю якості напівфабрикатів. На відміну від ресторанів та кафе, сфера обслуговування цього закладу набагато ширша. Як правило, хлібобулочну продукцію постачають у мережі кав'ярень або додатково реалізують у власних точках продажу. Пекарню можна назвати повноцінним харчовим виробництвом, де відбувається закупівля сировини, складаються технологічні карти тощо. Щоб усі процеси були злагодженими та не з'являлися «прогалини» у розрахунках, є сенс налаштувати автоматизацію пекарні. Так власники закладу зможуть контролювати відділи булочної за рахунок їхнього об'єднання в єдину систему для зручного управління життєдіяльністю бізнесу, що в результаті скоротить неоптимальні витрати та збільшить прибуток.

Які проблеми вирішить автоматизація у пекарні


Какие проблемы решит автоматизация в пекарне
Програма автоматизації для хлібного магазину, хлібопекарні, булочної є функціональним програмним забезпеченням для бізнесу, яке дозволяє з легкістю вирішувати низку питань у закладі:

  • Створення технологічної карти булочної, яка дозволить вносити коригування в режимі онлайн.
  • Розробка системи лояльності за допомогою бонусних, накопичувальних, дисконтних карток.
  • Контроль за ключовими показниками: обсяги продажу, уцінки, повернення продукції.
  • Впровадження автоматичних знижок наприкінці дня.
  • Отримання виручки та розрахунок чистого прибутку в онлайн-режимі.
  • Створення резервної копії для збереження даних.
  • Оцінка клієнтської бази, діяльності працівників.
  • Управління товарами та цінами.
  • Фінансовий контроль за рентабельністю закладу.
  • Аналітика продажів, прогнозування роботи у всіх відділах та точках.
  • Процес інвентаризації напівфабрикатів та інгредієнтів на складі.
  • Можливість інтеграції з 1C для бухгалтерських обліків, кур'єрськими службами.

      Які відділи автоматизує програма?

      За допомогою системи автоматизації пекарні власник бізнесом може здійснювати контроль за працівниками та роботою закладу у режимі реального часу з будь-якої точки світу!
      Автоматизація пекарні дозволяє проводити повноцінний облік діяльності бізнесу, незалежно від формату закладу. Впровадити систему можна в малі та великі пекарні, де займаються приготуванням продукції для подальшої реалізації в кафе та ресторанах. Також програма допоможе покращити бізнес з кондитерськими, пекарнями, які працюють на замовлення або продають товари у своєму закладі.
      Автоматизуються наступні відділи пекарні:
      1. Кухня: контроль кількості заготовок, готових товарів, передачі замовлень, якщо це передбачає формат закладу.
      2. Склад: для відстеження запасів підготовленої продукції, залишків, проведення інвентаризації, закупівель.
      3. Каса: для запровадження програми лояльності, формування замовлень, друкування чеків.
      4. Облік: контроль продажу товарів, списання, проведення переоцінки. За рахунок оперативної фінансової аналітики легко створювати звіти про роботу пекарні, передавати файли до потрібних підрозділів. Плюс з'являється можливість вести чітку статистику щодо кожного товару та керувати вартістю продукції.
      5. Зал: якщо заклад спеціалізується не лише на приготуванні хлібобулочних виробів, а й реалізує товари в залі, програма автоматизації дозволить відстежувати кількість вільних столів, керувати персоналом, вибивати чеки тощо.

      Потрібна допомога у організації автоматизації булочної?
      Отримайте безкоштовну консультацію нашого експерта і дізнайтеся, як зробити ваш заклад кращим

      Яке обладнання необхідне для автоматизації булочної

      Какое оборудование необходимо для автоматизации булочной
      булочна
      За допомогою системи автоматизації робота в пекарні може бути зосереджена виключно на одному-двох електронних пристроях. Програмне забезпечення не потребує серйозних ресурсів, тому такий варіант ведення бізнесу підходить навіть для власників міні-пекарень із невеликим фінансовим оборотом. Для впровадження програми до закладу достатньо придбати:
      • Ноутбук або ПК;
      • Планшет на Windows;
      • Pos-терминал;
      • Фіскальний реєстратор, сканер та принтер етикеток за бажанням.
      Цей факт показує, що система автоматизації пекарні не потребує надвеликих капіталовкладень. Період повернення інвестицій у автоматизацію пекарні складає місяці, а не роки. А потім Ви будете завжди попереду конкурентів!
      Для підключення та налаштування автоматизації вашого бізнесу звертайтесь до наших спеціалістів за телефоном: +38 (063) 514-82-56

      Як виглядає система автоматизації пекарні

      Программа автоматизации выглядит в виде приложения с набором функций, рассчитанных для конкретного участка заведения:
      програма автоматизації
      Програма автоматизації представляє собою додаток з набором функцій, розрахованих для конкретної ділянки закладу:

      Касова зона та зал: розташування столів, меню, система розрахунків замовлення. Тут же персонал може працювати з бонусами чи акціями для клієнтів.

      Технологічна карта: програма відображає комплектацію кожної страви, завжди описує кількість продукції, витрати на роботу та інші відомості, необхідні обліку виробництва булочной.

      Склад: сторінка з групуванням товарів, системою формування замовлень, програмою для проведення інвентаризації та контролю залишків, списання шлюбу.

      Керівник: таблиця для проведення аналізу та контролю роботи пекарні з усіма видами звітностей за ключовими підрозділами: робота каси, зміни персоналу, рух товару; автоматизація передачі в 1С тощо.
      Переваги програми Syrve перед конкурентами
      У 80% пекарень встановлені системи автоматизації: poster, та Syrve. На відміну від poster, система Syrve створена, щоб легко масштабувати бізнес та вести облік мережі пекарень та керувати всіма відділами бізнесу. Якщо ви плануєте не зупинятися на відкритті однієї пекарні, краще обирати програму, що дозволяє керувати мережею. Система Syrve для автоматизації пекарні дозволяє налагодити робочі процеси у закладі, зробити бізнес прибутковим. Програма популярна завдяки:
      1. Аналіз статистики продажів, складання щоденного плану приготування.
      2. Відстеження продукції на складі, рекомендації з закупівель на основі прогнозу продажів.
      3. Контроль залишків страв на вітрині. Помітивши, що товару недостатньо, можна передати на кухню сигнал запуску процесу приготування.
      4. Обробка замовлень виробництва випічки від сторонніх підприємств. За допомогою кухонного термінала кухарі зможуть фіксувати приготування та передавати партії товарів для відвантаження.
      5. Інтеграція з сервісами для прийому замовлень булочної через сайт або телефоном.
      Програма автоматизації пекарні Syrve – проста за своїм інтерфейсом система, з якою легко розбереться персонал закладу.

      Поширені запитання

      Прайс-лист
      Ми підберемо відповідне рішення для вашого формату закладу
      Ми підтримаємо Ваш заклад
      Технічна підтримка 24/7
      без вихідних
      Навчання персоналу
      Підмінне обладнання
      Ви у гарній компанії
      Ви у гарній компанії
      Автоматизуємо та обслуговуємо
      Замовте безкоштовних розрахунок вартості для Вашого закладу
      Ми у соцмережах
      © 2024 СМАРТ КАФЕ
      Контакти
      Відділу продажу
      +38 (063) 514-82-56
      ------------------
      Техпідтримка
      08:00 - 24:00
      +38 (063) 514-82-53

      м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
      м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114