Автоматизація доставки готових страв


iiko: програма складського та управлінського обліку в закладі громадського харчування. Прийом і обробка замовлень, кухня, кур'єри, маршрути, доставка

Автоматизуємо роботу на всіх етапах

Кол-центр
За допомогою iiko можна централізовано приймати замовлення як по телефону, так і через сайт ресторану, мобільний додаток, чат-боти.
Кухня
iiko контролирует процесс приготовления блюд и позволяет обеспечить соблюдение установленных сроков исполнения заказов.
Кур'єр
За допомогою мобільного додатка кур'єр отримує оперативну інформацію про замовлення, а також може зв'язатися з оператором колл-центру.
Клієнт
Автоматизується процес оплати, з'являється можливість отримувати зворотний зв'язок від клієнта за допомогою додатка з оцінками доставки.
Ми вирішуємо наступні завдання:
Немає єдиної системи прийому і обробки замовлень?
Сервіс розподіляє замовлення, враховуючи їх склад, завантаженість кухні та кур'єрів. Постійних клієнтів розпізнає за номером телефону і зберігає історію замовлень.
Результат:
✓ Підвищення швидкості обробки замовлень
Немає дотримання термінів виконання замовлень?
Система стежить за дотриманням якості та термінами виконання. Варто замовлення надійти на кухонний термінал, система автоматично почне рахувати час приготування страв.
Результат:
✓ Своєчасне виконання замовлень.

Замовлення доставляються невчасно?
Система вибирає оптимальний маршрут для доставлення поточного замовлення з урахуванням ситуації на дорогах. Простежити за діями працівника можна в будь-який момент.
Результат:
✓ Прискорення роботи кур'єрів
Як зробити моїх клієнтів постійними?
Підключаємо сучасні маркетингові інструменти. Система фіксує відгуки клієнтів про вашу роботу. Ви завжди можете перевірити, як той чи інший гість оцінив сервіс.
Результат:
✓Збільшуємо виручку на 7%.
Прокачаємо вашу доставку
✓ Єдиний колл-центр
✓ Збір замовлень та приготування
✓ Контроль роботи кур'єрів
Ми підтримаємо ваш ресторан
Технічна підтримка 24/7 без вихідних
Навчання персоналу
Підмінне обладнання

Автоматизація доставки їжі для оперативної обробки замовлень

Закладам громадського харчування, які доставляють готові страви, не обійтися без впровадження програми автоматизації. Вона необхідна для швидкої обробки замовлень, розподілу завдань на кухні, вибору маршруту для кур'єрів. Автоматизація доставки позитивно впливає на розвиток бізнесу в цілому. Впровадивши програму у свою організацію, можна розраховувати на повну оптимізацію бізнес-процесів: роботу кур'єрів, кухарів, керуючих, складальників, операторів.

Які проблеми вирішить автоматизація доставки готових страв

Щоб домогтися успіху в бізнесі по доставці, важливо грамотно організувати робочі процеси. Клієнти повинні швидко отримувати замовлення з необхідною температурою страв. В даному сегменті важлива кожна хвилина. Для того, щоб процес роботи був злагодженим, слід впровадити систему автоматизації доставки їжі. Завдяки своїй багатофункціональності вона допомагає вирішує питань:

  • Прискорити виконання замовлень.
  • Контролювати замовлення.
  • Підключити IP-телефонію з автоматичним визначенням номера клієнта для швидкої обробки заявки.
  • Забезпечити виконання робочих процесів у відповідності зі стандартами.
  • Чітко планувати час операцій.
  • Приймати заявки з різних джерел (месенджерів, соціальних мереж, сайту).
  • Створювати базу переваг клієнтів для забезпечення індивідуального підходу.
  • Стежити за місцем розташування кур'єрів.
  • Змінювати вартість страв з урахуванням запитів клієнтів.

Крім того, програма для автоматизації служби доставки дозволяє складати звіти, керувати фінансами, персоналом, заробітною платою, контролювати свіжість страв і т.д.
Які ділянки автоматизує
При впровадженні автоматизації служби доставки, власник закладу отримує можливість контролювати всі процеси навіть в онлайн-режимі. Це можливо завдяки тому, що вона охоплює всі ділянки закладу, служби:

  • Колл-центр, де відбувається прийом замовлень через сайт, телефон або мобільні додатки.
  • Кухня, де контролюється процес приготування страв для дотримання термінів.
  • Кур'єрський відділ, де кур'єри бачать інформацію про замовлення, місцезнаходження клієнта, можуть зв'язуватися з call-центром.
  • Склад, де проводиться повний контроль залишків продуктів, облік замовлень, закупівля товару.
  • Управління персоналом, де проводиться підрахунок заробітної плати, складається рейтинг кожного співробітника.
  • Система лояльності, яка дозволяє впроваджувати акції, знижки для залучення клієнтів, збільшення продажів.

Яке обладнання необхідне для автоматизації доставки готових страв

Щоб впровадити програму автоматизації в службу доставки, необхідно закупити обладнання, яке дозволить значно спростити інтеграцію між відділами:

  • Термінал для касира, кухаря.
  • Принтер чеків на касу, кухню.
  • Планшет або монітор.

Перевага програм для автоматизації доставки їжі в тому, що їх можна встановити на різне устаткування. Тому навіть дрібні компанії легко справляються з впровадженням системи, поліпшенням якості обслуговування.

Як виглядає система автоматизації

Програмне забезпечення встановлюється на обрання власником закладу обладнання. Функції та зовнішній вигляд програми залежать від ділянки:

  • Колл-центр: ім'я та телефон клієнта, адреса, вхідні дзвінки. Оператор має всю актуальну інформацію про статус замовлення (програма інтегрується з кухнею). При необхідності співробітник може зв'язуватися з кур'єром для залагодження форс-мажорних ситуацій.
  • Кухня: на терміналі відображається перелік страв, терміни їх виконання.
  • Кур'єрський відділ: за допомогою спеціального додатку кур'єр бачить інформацію про замовлення, зв'язується з оператором, дає корективи співробітникам, шукає оптимальний маршрут. Всі переміщення фіксуються на інтерактивній карті, тому власник компанії або керуючий в будь-який момент може стежити за діями кур'єра.
  • Відділ по роботі з клієнтами: в системі зберігаються дані про клієнтів, список приміток, відгуки, які дозволяють гарантувати індивідуальний підхід.

Завдяки впровадженню автоматизації служби доставки готових страв клієнти отримують SMS повідомлення про те, що замовлення прийняте, обробляється. Клієнт може контролювати хід доставки, що викликає більшу довіру до компанії.

Переваги iiko перед конкурентами
Одна з найбільш ефективних програм автоматизації служби доставки їжі - це система iiko. Вона привертає власників бізнесу сучасною концепцією, функціоналом, який дозволяє поліпшити процес обробки заявок, підвищити лояльність до компанії.
  • Кухарі знають, в якій послідовності необхідно готувати страви.
  • Створюється єдина база даних з відомостями про клієнтів, замовлення, до якої є доступ у всіх відділів (call-центр, офіс, склад і т.д.).
  • Є можливість інтегрувати програму з сайтом, мобільними додатками.
  • Можна налаштувати систему sms-повідомлення.
  • Дані з 1С синхронізуються з iiko.
  • Можна проводити акції, впроваджувати програми лояльності.
  • iiko дозволяє формувати звіти про причини затримок, відмов, періоді обслуговування клієнтів для створення більш ефективної системи обслуговування.
  • Програма має зрозумілий інтерфейс, не вимагає витрат часу для навчання персоналу.

Часто поставлені питання

Чи дозволяє автоматизація служби доставки збільшити середній чек?
Так. Суму середнього чека можна підвищити за рахунок передачі відділу колл-центру інформації про поточні акції та знижки закладу. Маркетинговому відділу важливо опрацювати схему мотивації, яка могла б допомогти продавати додатково напої, десерти і блюда.
Які переваги від впровадження програми автоматизації доставки їжі отримують клієнти?
Для клієнтів важливо отримувати замовлення швидко. Система автоматизації якраз дозволяє легко виконати цей запит за рахунок оперативної обробки заявки, передачі відомостей на кухню і кур'єру.
Як система автоматизації допомагає власникові служби доставки не втрачати клієнтів?
Завдяки програмі гарантовано зв'язок кур'єра з клієнтом і оператором. Клієнт отримує дані про місцеперебування кур'єра, може зв'язатися з кол-центром для уточнення деталей. Чи не виникають приводи для занепокоєння, що збільшує шанси на отримання позитивних відгуків про службу. У кращому випадку людина перетворюється в постійного замовника. А за рахунок того, що програма фіксує відомості про попередні замовлення, з'являється можливість збільшити лояльність за рахунок персоналізованого підходу.
Ви у гарній компанії

Автоматизовуємо та обслуговуємо

Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації вашого ресторану прямо зараз
Замовте безкоштовний розрахунок вартості автоматизації