Програма для ресторану Syrve
Syrve - програма складського та управлінського обліку в закладі громадського харчування. Каса, склад, персонал, кухня, фінанси, доставка, лояльність гостей, звітність - все в єдиній системі.

Більше 50% нових ресторанів закриваються після першого року роботи

Чому так відбувається?
Мало відвідувачів, малий середній чек
Немає управлінської звітності для прийняття швидких рішень
Крадіжки персоналом, немає контролю небезпечних операцій
Відсутня фінансова модель ресторану, не визначений термін повернення інвестицій
Ми вирішуємо наступні завдання
  • Немає даних для прийняття управлінських рішень?
    Організуємо управлінський облік з нуля.
    Результат:
    ✓ Оперативні рішення на основі коректних даних.
  • Як уберегти себе від крадіжки персоналу?
    Впроваджуємо систему контролю над небезпечними операціями персоналу.
    Результат:
    ✓ Не допускаємо зловживання
    персоналу. Збільшуємо прибуток на 10%.
  • Яке ідеальне меню мого закладу?
    Надаємо інструмент для регулярного аналізу меню.
    Результат:
    ✓ Високий попит на страви. Скорочуємо фуд-кост на 3%.
  • Як зробити моїх гостей постійними?
    Впроваджуємо систему управління лояльністю.
    Результат:
    ✓ Повна посадка. Збільшуємо виручку на 7%.
Ми підтримаємо ваш ресторан
Технічна підтримка 24/7 без вихідних
Навчання персоналу
Підмінне обладнання

Прокачаємо ваш ресторан

Автоматизація ресторанних мереж
Легкий принцип керування мережею ресторанів, незалежно від складності структури. Централізоване управління всієї системи. Єдина політика і стандарти
Рішення для кухаря

Автоматизація процесу приготування та обліку готових страв. Контроль термінів зберігання. Взаємодія кухні з офіціантами.
Автоматизація доставки готових страв
Автоматизація доставки з моменту звернення клієнта до вручення замовлення.
Рішення для маркетолога
Впровадження бонусної системи та управління маркетинговими акціями, sms та email розсилками за допомогою додаткових модулів SyrveCRM.
Рішення для бухгалтера
Постановка й автоматизація фінансового обліку. Інтеграція документообігу з 1С.
Рішення для офіціанта
Автоматизація процесу приймання замовлень та розрахунку гостей в одній системі: замовлення вноситься до мобільного додатку та автоматично показується на кухні.

Ми навчимо Вас ефективно
працювати з програмою Syrve
Залиште заявку на консультацію нашого фахівця

Схема впровадження автоматизації ресторану

1
Проводимо передпроєктне дослідження: обговорюємо проєкт майбутнього ресторану, формат і особливості роботи.
2
Обираємо потрібне обладнання та програмне забезпечення
3
Встановлюємо, підключаємо, налаштовуємо
4
Навчаємо персонал роботі в Syrve
5
Проводимо тестовий запуск, здійснюємо авторський нагляд в день запуску, щоб все пройшло ідеально
6
Налаштовуємо управлінський облік і звітність
7
Проводимо аудит після першого місяця роботи автоматизації
8
Забезпечуємо технічну підтримку, консультуємо 24/7
Автоматизація Syrve: повний контроль вашого підприємства в будь-якій точці планети
Програма лояльності - важливий важіль маркетингу, який грає свою роль в забезпеченні емоційної прихильності відвідувачів до закладу. Плюс мотивує до повторного відвідування. А це вже впливає на прибуток і зміцнення позицій компанії в своєму сегменті.
З Syrve управління сферою громадського харчування стає простим і зрозумілим. Можна відстежувати закупівлю, контролювати роботу кухні та розподіляти бюджет, використовуючи ноутбук або смартфон.

Які проблеми вирішує система автоматизації Syrve?

Syrve - це система обліку, яка дає цілісну картинку всього, що відбувається всередині кафе чи ресторану. Купувати додаткове ПЗ не потрібно. Встановивши систему syrve, клієнт отримує:

Контроль продажів, запасів на складі. Розширену аналітику по всіх підрозділах ресторану зі статистикою за попередній місяць або рік. Звітність про доходи, витрати. Контроль персоналу. Управління доставкою. Маркетингові інструменти. Можливість автоматизувати кілька закладів і об'єднати в один ланцюжок завдяки SyrveChain.

Результат впровадження Syrve у ресторані - прийняття правильних управлінських рішень.

Які ділянки автоматизує Syrve?

Syrve в залі ресторану. Грамотне обслуговування гостей
Syrve - ваш друг. Віртуальний, але головне - надійний. Хочете переконатися - перегортайте вниз і знайомтеся з можливостями автоматизації різних ділянок громадського харчування.
У залі ресторану завжди вистачає турбот. Як поставити столи та розмістити гостей, зафіксувати час резерву столика? Що робити, якщо клієнти хочуть розділити чек? Впровадження SyrveTableService допоможе виділитися на тлі конкурентів увагою, гостинністю.
Електронне меню з барвистими фотознімками страв.
Відстеження кожного побажання клієнта.
Поділ чека на будь-яку кількість осіб.

Syrve на кухні. Все під контролем
Хто допоможе з приготуванням страв? Який фахівець забезпечить контроль того, що відбувається на кухні? Нарешті, хто буде мотивувати співробітників, складаючи технологічні карти (а потім виведе якість обслуговування на новий рівень)? Це система сьорв.

  • Активуйте SyrveSousChef, щоб кожен гість отримав свою страву вчасно.
  • Бачите рецепти на великий екран - співробітники зможуть чітко дотримуватися стандартів.
  • Довірте програмному забезпеченню повний облік виробництва
    Syrve в офісі, на складі. Документи в порядку
    Як списати продукти, перевірити залишок? Що робити, якщо потрібно скорегувати закупівлі продукції? На допомогу прийде система автоматизації, яка вирішує різноманітні завдання:

    • Створення карти з докладними даними про рецепти, варіантах приготування, калорійності страв.
    • Оперативний підрахунок залишків.
    • Блокування закупівель, якщо ціна продукції зросла.
    Syrve при взаємодії з персоналом. Почути кожного.
    Як впровадити мотиваційні схеми заохочення персоналу, щоб задоволеними залишилися всі? Де взяти свіжі ідеї для мотивації? Що потрібно зробити для створення поважних відносин керівництва і персоналу? Запитайте Syrve - вона знає.

    • Скласти графік роботи - це просто. Система Syrve сама розрахує зміни в залежності від завантаження, прогнозованого прибутку.
    • Облік мед.книжок, відображення заробітної плати.
    • Організація захоплюючих змагань.
    Syrve і фінанси. Рахує кожну гривню!
    Кожен власник бізнесу хотів би мати перед очима реальну картину фінансових надходжень, чи не так? Довіртеся програмі Syrve, яка вирішує цю та багато інших фінансових завдань. Ще ніколи облік фінансів не був таким зрозумілим і точним.
    Контроль фінансових потоків. Відстеження заборгованостей. Робота з залишками.

    Керуючий рестораном отримує оперативну інформацію по ключовим показникам у будь-якому місці завдяки Syrve Dashboard.

    Яке обладнання необхідне для запуску автоматизації Syrve?


    Для автоматизації кафе, кальянної та інших закладів досить придбати POS-обладнання. Воно складається з таких комплектуючих:

    комп'ютер з монітором; фіскальний реєстратор;
    ящик для грошей;зчитувач банківських карт.
    Залежно від розмірів і формату закладу можна обмежитися планшетами з встановленими ПО, які працюють на оперативній системі Windowse терміналами та фіскальними принтерами. Якщо ресторан великий і складається з декількох поверхів, рекомендується встановити wi-fi роутери.
    Як виглядає система автоматизації Syrve?
    Syrve - зручне і зрозуміле програмне забезпечення, яке встановлюється на вибрання обладнання. З його допомогою можна об'єднати робочі відділи в одну систему. Власник закладу отримує доступ до даних з будь-якої точки планети.

    Зал: налаштування розміщення столиків, розподіл чека та інші «плюшки».
    Кухня: планування видачі замовлень, відображення рецептів на великий екран.
    Барна стійка: бармен бачить замовлення на терміналі та відразу розпочинає приготування напою.
    Фінансовий відділ: бухгалтеру зручно вести звітність, а керівнику - управлінський блок. Персонал: у кожного співробітника є своя особиста сторінка з зазначенням бонусів і відпрацьованих годин.
    Система лояльності: у персоналу є доступ до даних клієнтів: акції, бонуси тощо.

    Вартість програми для ресторану

    Start
    Для невеликих кафе
    Від 1 045 грн/міс
    від 2 090 грн/міс
    (знижка 50% до кінця воєнного стану)
    Приймання оплати та друк чеків

    Простий облік у хмарі

    Базова система лояльності

    Робота тільки зі смарт касою

    Обслуговування біля столиків та резервування

    Приймання замовлень на доставку через касу

    Вибрати
    Enterprise
    Для великих ресторанних мереж
    Від 2 090 грн/міс
    від 4 180 грн/міс
    (знижка 50% до кінця воєнного стану)
    Як і в Pro

    + Всі можливості доставки

    + Кол-центр

    + Просунута система лояльності

    + Підключення власних додатків
    Вибрати

    Чому ресторатори відмовляються від інших систем і переходять на Syrve? Переваги системи

    Система Syrve - це впевнений крок назустріч успішному розвитку ресторанного бізнесу. Вона виправдовує вкладення з перших днів роботи. Ознайомтеся з перевагами автоматизації:
    Не потрібно витрачати час на навчання персоналу. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс прискорює процес обслуговування гостей. За статистикою, середня сума чека зростає на 10%. Повний контроль продажів і дій співробітників. Це запобігає навіть думки про крадіжку майна. Після автоматизації за допомогою системи syrve, суму замовлення можна розбивати на кілька чеків без затримок у часі.Детальна звітність і чітка статистика продажів дозволяють планувати прибуток.

      Поширені запитання

      Ви у гарній компанії
      Ви у гарній компанії
      Автоматизуємо та обслуговуємо
      Замовте розрахунок автоматизації вашого ресторану просто зараз.
      © 2024 СМАРТ КАФЕ
      Контакти
      Відділу продажу
      +38 (063) 514-82-56
      ------------------
      Техпідтримка
      08:00 - 24:00
      +38 (063) 514-82-53

      м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
      м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114