Автоматизація пабу

Автоматизація пабу на Syrve – можливість примножити прибуток закладу.

Паб – це чудове місце для зустрічі друзів, святкування будь-яких заходів у великих та галасливих компаніях. Хтось любить ходити в такі місця, щоб подивитись черговий футбольний матч чи випити кілька склянок пива та відпочити від роботи.

Паби користуються великою популярністю як у великих, так і в маленьких містах. Прийшли такі заклади до нас із Великобританії та Ірландії.

Якщо ви коли-небудь думали про відкриття власного закладу – паб дуже прибуткова справа. Меню нехитре, варіативність відноситься переважно до пивних закусок, а інтер'єр не вимагає специфічного дизайну. Головне налагодити постійне постачання хмільних напоїв та організувати кілька телевізорів, щоб збільшити кількість спортивних вболівальників.

Один із моментів, де можуть виникнути проблеми при відкритті пабу – це облік товару. Введення помилкових чи повторних даних, нечіткий облік алкогольних позицій, проблеми з доступом до актуальних даних тощо. В комплексі це може суттєво вплинути на фінансову стабільність закладу, а в майбутньому взагалі призвести до його банкрутства.

Якщо ви хочете уникнути такої долі, варто задуматися про автоматизацію пабу ще до його відкриття.

Автоматизація пабу – правильне рішення для успішного розвитку закладу. Вона дозволяє контролювати роботу різних ділянок підприємства та приймати правильні управлінські рішення. Також автоматизація сприяє ефективній роботі пабу, а кількість постійних відвідувачів значно збільшиться.

Які проблеми вирішує автоматизація пабу?

Ви не встигнете помітити, як усі робочі процеси займатимуть набагато менше часу, заклад працюватиме стабільно і головне ефективно.
Автоматизація надає наступні можливості:
  • Створити персоналізовані місця роботи для касира, бармена та працівників кухні.
  • Керувати меню та замовленнями клієнтів (дозамовлення, скасування замовлення, друк пречеків, різні види оплати, застосування знижок)
  • Керувати залом (контроль стану столиків, бронювання, прив'язка до офіціанта, перенесення замовлення на інший столик).
  • Вести облік складських операцій, оптових відвантажень та роздрібних продажів.
Процес автоматизації завжди економічно вигідний і може суттєво прискорити всі робочі процеси – звільняється час працівників від виконання складних та монотонних завдань, а також додає їм мотивації шляхом системи заохочень.

Які переваги також надасть автоматизація:

  • Підвищення продуктивності персоналу.
  • Поліпшення якості обслуговування.
  • Оптимізація та правильний розподіл робочого часу.
  • Збільшення прибутку пабу.
  • Мінімізація ризику втрат через людський чинник.

Які ділянки автоматизує програма

Автоматизація пабу допоможе прискорити роботу на таких ділянках як кухня, бар та каса. Контроль дій персоналу, відстеження підозрілих операцій, зручний розрахунок для відвідувачів та облік для співробітників. За допомогою цих функцій власнику простіше контролюватиме роботу персоналу, а співробітники зможуть швидко передавати інформацію один одному, що покращує процес обслуговування.
Автоматизація залу
Адміністратори та офіціанти легко можуть ставити бронь на столи, приймати замовлення, відправляти їх на кухню, розділяти чек по пабах.
Автоматизація кухні
Після того, як офіціант відправляє замовлення на кухню – кухар починає процес приготування страви. Замовлення відображається на дисплеї або друкується на найближчому принтері. Так можна бути впевненим, що всі страви будуть приготовлені вчасно та клієнт швидко отримає своє замовлення.
Автоматизація бару
Програма дозволяє прискорити роботу бармена та унеможливити ризик помилки або махінації з його боку. Як тільки надходить замовлення через термінал, бармен одразу стає до роботи та закриває чек лише тоді, коли офіціант забирає напій.
Автоматизація каси
Все зроблено для зручності відвідувачів. Вони вибирають комфортний спосіб оплати: готівковий чи безготівковий і після внесення коштів отримують фіскальний чек. Завдяки POS-терміналам автоматизується робота офіціанта – пристрій запитує інформацію про товар та приймає платежі від клієнтів.
Автоматизація складу
Програма допомагає аналізувати залишки, надсилати замовлення постачальникам. Єдина система аналізу забезпечує контроль закупівельної ціни. У разі невідповідності із встановленою вартістю програма попереджає про розбіжність. Це захищає власників від непотрібних витрат, збитків.
Автоматизація фінансового відділу
Програма допомагає вести чіткий облік доходів та витрат. Плюс є можливість вивантаження даних у 1С, що спрощує процес створення податкової звітності.
Автоматизація відділу управління персоналом
Автоматизація дозволяє робити підрахунок годин роботи, нарахування відсотків, бонусів. Співробітники мають доступ до особистої сторінки, де можна побачити нараховані бонуси.
Головний плюс автоматизації цих ділянок пабу в тому, що вам не потрібно вести паперову чи електронну документацію: вся інформація доступна у системі обліку у будь-який час. Керуйте своїм бізнесом насолоду і не витрачайте час на повсякденні завдання, які візьме на себе система автоматизації.

Потрібна допомога у виборі системи автоматизації?

Отримайте консультацію нашого експерта і дізнайтеся, як зробити ваш паб краще.

Як виглядає система автоматизації

Сколько стоит открыть кафе с нуля
Передача готової продукції на лінію роздачі: документ із зазначенням кількості страв, що переміщуються.
Сколько стоит открыть кафе с нуля
Списання чи передача залишків на кухню після завершення роботи закладу.
Сколько стоит открыть кафе с нуля
Розрахунок гостя на касі.

Яке обладнання необхідно для автоматизації?

Какое оборудование необходимо для автоматизации, как выглядит система
Програма автоматизації для касира встановлюється на Windows, що значно полегшує вибір обладнання для роботи.
У системі автоматизації можуть використовуватись:

  1. Для офіціантів: сканер штрих-кодів для зчитування акцизних марок та бонусних карток, мобільні телефони або планшети для прийому замовлень, бронювання столів.
  2. Для бару: POS-термінал для внесення інформації до облікової системи, принтер чеків та фіскальний реєстратор.
  3. Для складу: сканери для зчитування штрих-кодів, електронні ваги.
  4. Для кухні: принтери для друку замовлень або екрани для відображення страв та періоду їхнього приготування, кухонні електронні ваги.
  5. Для фінансового, управлінського відділу: комп'ютери чи ноутбуки, сервер для зберігання інформації. У додатках відображаються всі необхідні довідники та документи, вся фінансова звітність

    Поширені запитання

    Прайс-лист
    Ми підберемо рішення, що буде максимально відповідати вашому формату закладу

    Ми підтримаємо Ваш заклад

    Технічна підтримка 24/7
    без вихідних
    Навчання персоналу
    Підмінне обладнання
    Ви у гарній компанії
    Ви у гарній компанії
    Автоматизуємо та обслуговуємо
    Замовляйте безкоштовний розрахунок автоматизації заказ.
    Ми у соцмережах
    © 2024 СМАРТ КАФЕ
    Контакти
    Відділу продажу
    +38 (063) 514-82-56
    ------------------
    Техпідтримка 24/7
    +38 (063) 514-82-53

    м. Одеса, вул. Базарна, 77
    м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114