Автоматизація кав'ярні:
повний облік закладу в одній програмі

Система автоматизація кав'ярні
Точки продажу кави стали активніше з'являтися в різних містах України і перетворилися на привабливу нішу для досвідчених гравців бізнес-сфери та новачків. Щоб зробити заклад конкурентним, рекомендується впровадити систему автоматизації кав'ярні. Це необхідно для розвитку бізнесу, систематизації робочих процесів та злагодженої роботи. Завдяки автоматизації власник має міцну основу бізнесу та може керувати всіма підрозділами одночасно.

Які проблеми вирішить автоматизація кав'ярні?

За допомогою спеціального програмного забезпечення для робочого обладнання можна повністю поєднати всі бізнес-процеси, виключивши людський фактор. Це допоможе значно скоротити витрати.

Автоматизація кав'ярні – це:

  1. Зручна система обліку внутрішніх процесів.
  2. Контроль роботи співробітників та продажів в режимі онлайн.
  3. Управлінський облік усіх підрозділів бізнесу.
  4. Точна система ведення складського обліку, інвентаризації.
  5. Запровадження програми лояльності для утримання клієнтів.
  6. Скорочення паперової роботи та формування звітів через програму.
  7. Зниження впливу людського фактора.
  8. Поетапний контроль за бізнесом.
  9. Аналіз та планування робочих схем для просування та збільшення прибутку.
  10. Зниження витрат і контроль продажу кожного баристи.
Автоматизація кави з собою – необхідність, яка допоможе покращити бізнес у будь-якій стадії, усуне збитки та крадіжки з боку персоналу. А завдяки прискореному обслуговуванню вдасться завоювати довіру клієнтів та обійти конкурентів.

Які процеси автоматизує програма?

Як правило точки продажу кави з собою бувають стаціонарними та мобільними. Автоматизацію можна впровадити до будь-якого типу закладу, незалежно від масштабів. Програма передбачає охоплення всіх елементів роботи кав'ярні:
  1. Бар: для контролю кількості продуктів на складі, вибору напоїв, реєстрації замовлення. За допомогою вбудованого меню бариста може самостійно створювати унікальні рецептури, враховуючи запити клієнтів.
  2. Склад: для оформлення поставок та списання продуктів, інвентаризації.
  3. Зал: для бронювання столів, оформлення замовлень офіціантами або в режимі фастфуду.
  4. Кухня: для прийому замовлень та приготування страв відповідно до завдань, переданих барменами або офіціантами.
  5. Каса: складання звітів та інкасації, запровадження бонусної системи чи програми лояльності, розрахунку вартості замовлення.
  6. Бухгалтерія: для проведення переоцінки, створення звітів про продаж, закупівлю кави, напоїв та продуктів, ведення статистики щодо кожного товару.
  7. Аналітика: для відстеження популярних напоїв, відстеження роботи співробітників та тижневої завантаженості, визначення оптимального періоду для проведення акцій тощо
    Потрібна допомога у виборі системи автоматизації?
    Отримайте безкоштовну консультацію від фахівця Смарт кафе, та дізнайтеся, як зробити свою кав'ярню успішною!

    Яке обладнання необхідне для автоматизації

    Какое оборудование необходимо для автоматизации
    Залежно від масштабів закладу обсяг обладнання для автоматизації кав'ярні може відрізнятись. Для впровадження програми, як правило, достатньо одного-двох пристроїв, щоб поєднати робочі процеси.
    У невелику кав'ярню можна купити:
    • POS-термінал
    • Принтер чеків
    • Фіскальний реєстратор
    Для автоматизації закладу типу "кава з собою" необхідно придбати Pos термінал, принтер чеків, сканер штрих та QR кодів, портативний акумулятор. У такому разі вдасться безперебійно вести бізнес на відстані, повноцінно виконуючи всі завдання.

    Як виглядає система автоматизації

    Как выглядит система автоматизации
    Програма автоматизації кав'ярні це програмне забезпечення, яке встановлюється на обладнання закладу. З її допомогою всі робочі процеси поєднуються в єдину хмару, і власник має доступ до матеріалів з будь-якої точки світу. Залежно від ділянки, програма представляє різний функціонал:
    • Бар – на екрані ПК або планшета відображено рецептури напоїв, кількість замовлень, ціни, розрахунки. Можна додати бонусну програму для надання знижок клієнтам. Програма легко інтегрується з іншими. Наприклад, бармен може самостійно передати замовлення на кухню, не відволікаючись від робочого процесу.
    • Кухня – на спеціальному моніторі відображається страва, яка була замовлена. Поки йде процес приготування, замовлення висить, щоб кухар нічого не забув.
    • Зал – програма демонструє розташування столиків, демонструє наявність резерву. Також вбудоване меню, через яке офіціанти можуть оформлювати замовлення та передавати бармену, кухарям.
    • Склад - таблиця з точною кількістю товарів на складі в режимі онлайн, вартістю, закупівлями. Програма повідомляє про те, що запаси товару закінчуються на складі.
    • Персонал – додаток у вигляді особистого кабінету для кожного співробітника, через який людина може бачити кількість відпрацьованих годин, нараховані бонуси, виходи, розрахунок заробітної плати.
    • Бухгалтерія - таблиця зі звітами та аналізом у вигляді діаграм, які відображають динаміку зростання продажів. Також у розділі бухгалтерія прораховується заробітна плата працівникам з урахуванням кількості відпрацьованих днів/годин.

    Переваги програми Syrve

    Керувати всіма процесами у кав'ярні можна за допомогою універсальної системи автоматизації Syrve. Програма відмінно підходить для закладів на кшталт кави з собою, дозволяє керувати закупівлею, кухнею, складом, бюджетом, персоналом. Syrve можна легко налаштувати під будь-який тип кав'ярні, що робить її однією із затребуваних серед багатьох аналогічних програм.

    Система автоматизації закладу типу кави з собою Syrve допомагає оптимізувати бізнес та підвищити доходи. Програму обирають жителі багатьох країн за низку переваг:
    • Можливість управління мережею кав'ярень.
    • Контроль мережі франшиз та франчайзі.
    • Зручна система отримання статистики щодо відвідуваності та доходів.
    • Створення бонусної системи для співробітників із метою підвищення мотивації.
    • Отримання звітності в режимі онлайн незалежно від розташування.
    • Ведення складського та управлінського обліку в одній системі.
    Система Syrve має простий функціонал та інтерфейс, завдяки якому не вимагає витрати часу для навчання співробітників. Після впровадження персонал може легко включитись у робочий процес.
    Поширені запитання
    Прайс-лист
    Ми підберемо найбільш зручне рішення під Ваш формат закладу.
    Ми підтримаємо Вашу кав'ярню
    Техпідтримка 24/7 без вихідних
    Навчання персоналу
    Підмінне обладнання
    Ви у гарній компанії
    Ви у гарній компанії
    Автоматизуємо та обслуговуємо
    Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації Вашого закладу заказ.
    Ми у соцмережах
    © 2024 СМАРТ КАФЕ
    Контакти
    Відділу продажу
    +38 (063) 514-82-56
    ------------------
    Техпідтримка 24/7
    +38 (063) 514-82-53

    м. Одеса, вул. Базарна, 77
    м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114