Автоматизація піцерії

Автоматизація піцерії покращить роботу виробництва та зробить бізнес більш прозорим

Автоматизація піцерії

Автоматизація піцерії покращить роботу виробництва та зробить бізнес більш прозорим

Які проблеми вирішить автоматизація піцерії?

Більшість підприємців-початківців, на ранніх етапах побудови бізнесу, уникають впровадження автоматизованої системи обліку. Хоча використання передових технологій для автоматизованого обліку продажів у піцерії дає повну картину роботи ресторану.
Нижче наведено кілька "бонусів", які може отримати ресторатор-початківець.
  • Контроль взаєморозрахунків із постачальниками:
    • більше жодних excel
  • Точна калькуляція:

    • вбудований калькулятор харчової цінності;
    • внесення всіх інгредієнтів та їх ваги
  • Достовірний облік товарів:
    • у програмі відображатимуться залишки на складі;
    • автоматизація дозволить вчасно докуповувати потрібні інгредієнти, щоб уникнути стопів.
  • Боротьба зі зловживаннями:
    • за рахунок правильно налаштованих прав доступу всі дії персоналу будуть під контролем.
Всі ці "плюшки" дають можливість досягти бажаних результатів у найкоротший термін.
Автоматизація збільшує швидкість та полегшує процес звітності: записує та контролює всю отриману інформацію.
Легке управління піццерією
Можливо разом зі Smart cafe.

  • Приймайте замовлення біля каси, за столиком або за телефоном:
    Для Вашої зручності налаштуємо карту залу у закладі, щоб дати офіціанту можливість обслуговувати гостя безпосередньо біля столика. При роботі на виніс ви зможете врахувати витрати на упаковку, адже автоматизація кави з собою теж входить у рамки можливості програми.
  • Слідкуйте за звітами:
    Аналізуйте статистику, з її допомогою легше зрозуміти, у який час краще продається певне блюдо.
    За допомогою аналітики плануйте роботу кур'єрів.
  • Запустіть програму лояльності чи акції:
    Так як піца є одним із найпопулярніших продуктів, то рівень конкуренції досить високий. Не обійтися без залучення та утримання клієнтів.

Які відділи автоматизує програма для піцерії?

Для успішної автоматизації піцерії необхідне комплексне рішення. Автоматизація дає змогу відстежувати черговість усіх процесів, від закупівлі інгредієнтів до передачі замовлення кур'єром.
Каса
Усі чеки автоматично завантажуються у програму
Бар
Можливість поставити коктейлі на стоп, повідомлення для офіціантів про готовність напою
Кухня
Стоп-листи, статуси та технологія приготування страв – все це відображається та розноситься за програмою
Склад
Залишки, необхідні закупівлі та багато іншого
Робоче місце офіціанта
Можливо розділити замовлення між гостями та відстежувати посадку
Сall-center
Замовлення з усіма модифікаціями та доповненнями автоматично відправлятиметься на кухню.
У програмі відображатимуться всі звернення клієнтів
Доставка
Для автоматизації служби доставки піци необхідне якісне програмне забезпечення, програма повинна відстежувати безліч процесів і давати точну звітність
Формує адреси доставки клієнтам.
Відстеження всіх дій кур'єра, його маршрути та запізнення.
Основний плюс автоматизації - власник ресторану може зовсім не бути присутнім і дистанційно переглядати всю аналітику, статистику і робочі процеси.

Яке обладнання потрібне для запуску автоматизації піцерії?

Для якісної роботи ПЗ необхідно підключити обладнання. За його відсутності досягти якісної роботи програмного забезпечення буде проблематично. Для повного розуміння всіх процесів, починаючи з прийому замовлення, відстеження даних аналітики та розрахунку клієнтів, закладу знадобиться низка інструментів, а саме:
  • термопринтер;
  • банківський термінал;
  • Pos-термінал;
  • сканер;
  • мобільний телефон;
  • планшет;
  • фіскальний реєстратор або пРРО.

Процес обробки замовлення

При використанні ПЗ процес обробки замовлення стає простіше і ефективніше.
Механізм обробки замовлення змінюватися не буде, він складається зі стандартних 4-х пунктів.

  1. Приймаємо замовлення (з фронту чи мобільного офіціанта, call-center).
  2. Відправляємо на кухню.
  3. Кухня повідомляє про готовність.
  4. Забираємо замовлення.
При использовании ПО, процесс обработки заказа становится проще и эффективнее. Механизм обработки заказа менятся не будет, он состоит из стандартных 4-ех пунктов.
ПЗ впливає на швидкість та легкість обробки замовлення. Програма сама враховує внесені заздалегідь модифікації та доповнення, наприклад, кількість коробок на кількість піц буде списуватися автоматично. Подібні функції прискорюють роботу та полегшують облік.

Переваги Syrve перед конкурентами

Компанія "Смарт Кафе" пропонує високоефективну систему автоматизації обліку піцерії - Syrve. Ми налаштуємо, впровадимо ПЗ, враховуючи специфіку піцерій та підберемо обладнання.
  • Швидке впровадження
  • Доступний інтерфейс
  • Автоматизація закладу на всіх етапах
  • Безліч модифікацій та інтеграцій
  • Постійні оновлення

Можливості програми

  • Різні половинки у піці
    За бажанням клієнта можна зібрати піцу з двох, з різними начинками. Додайте до піци певні модифікатори або використовуйте готові варіанти піци.
  • Уся інформація про доставку
    У блоці інформація про доставку зберігатиметься вся необхідна інформація про замовлення, оператора та кур'єра.
  • Різний розмір страв
    У програмі враховано, що бувають такі товари, що продаються у різних розмірах. Наприклад, піца буває: 20 см, 30 см, 40 см.

Можливості програми

  • 1
    Різні половинки у піці
    За бажанням клієнта можна зібрати піцу з двох, з різними начинками. Додайте до піци певні модифікатори або використовуйте готові варіанти піци.
  • 2
    Уся інформація про доставку
    У блоці інформація про доставку зберігатиметься вся необхідна інформація про замовлення, оператора та кур'єра.
  • 3
    Різний розмір страв
    У програмі враховано, що бувають такі товари, що продаються у різних розмірах. Наприклад, піца буває: 20 см, 30 см, 40 см.

Система лояльності

Страви швидкого приготування набирають все більшої популярності. Як наслідок - зростає конкуренція у цьому бізнесі. Щоб обходити конкурентів, необхідно підтримувати зв'язок з клієнтами та підвищувати їх лояльність.
У програмному забезпеченні Syrve безліч варіацій, як вплинути на лояльність клієнтів:
  • можливість оформити замовлення через програму;
  • акції, знижки та бонуси;
  • розсилки;
  • qr-коди.
Система лояльности iiko

Докладніше про деякі можливості

1. Накопичувальні знижки
Хочете, щоб клієнти були раді приходити до вас ще й ще? Їх треба зацікавити. Налаштуйте найпоширеніший спосіб підвищення лояльності – систему накопичувальних знижок. За умови, що загальна сума замовлень сягає певного порога, клієнт має змогу отримати знижку на нові замовлення.
2. Набір страв за фіксованою ціною
Бажаєте влаштовувати цікаві акції? Тоді скористайтесь функцією продажу набору страв. Наприклад, якщо гість замовить піцу, суші та напій, то придбає такий набір за 500 грн. А якби той же набір був складений у комбо, то ціна була б нижчою, що вигідно для клієнта, а список товарів складений Вами.

Які варіанти інтеграцій бувають?

За рахунок інтеграцій відбувається швидкий обмін даними з іншими системами
Програма дозволяє проводити розрахунки гостей за допомогою ПРРО, що значно скоротить витрати на купівлю та обслуговування звичайного фіскального реєстратора.
Необхідні документи автоматично вивантажуватимуться з Syrve.

Часті питання

Чому Smart Cafe?

Поговоримо про наші переваги:
  • Поможем в любом городе Украины
    Допоможемо у будь-якому місті України
    Важкий пошук кваліфікованого спеціаліста у Вашому місті. Якщо піцерія перебуватиме у невеликому населеному пункті, то виникнуть складнощі з пошуком підрядників. Наша команда гнучка та мобільна. Наша компанія має 4 філії по Україні, у найбільших містах країни, інженери з кожного офісу готові приїхати до Вас і поспілкуватися особисто.
  • Всегда на связи
    Завжди на зв'язку
    Наша команда складається з 20 сертифікованих фахівців технічної підтримки, які готові в будь-який час відповісти на Ваш дзвінок. Режим роботи 24/7 забезпечує безперебійне та якісне обслуговування. Будьте певні, що навіть у Новорічну ніч отримаєте відповідь на будь-яке запитання.
  • Многолетний опыт
    Багаторічний досвід
    За багато років у сфері автоматизації ресторанного бізнесу нам вдалося вивчити цю "кухню зсередини". Ми точно знаємо які звіти необхідно бачити управителю, що має з'явитися на екрані у кухаря і за допомогою яких повідомлень робота офіціантів стане ефективнішою.

Тарифи

Ми підберемо відповідне рішення для вашого закладу
Ви у гарній компанії
Ви у гарній компанії

Автоматизуємо та обслуговуємо

Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації вашої піцерії зараз!
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка 24/7
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, вул. Базарна, 77
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114