Автоматизація системи лояльності ресторанів

Впроваджуйте систему лояльності - підвищуйте середній чек, залучайте нових гостей, робіть ваших відвідувачів постійними. Створюйте взаємовигідні відносини між клієнтами і закладом

Чому гості забувають про ресторан?

Ресторани не знають своїх гостей
Не спілкуються регулярно з відвідувачами
Не повідомляють про акції та новинки
Не запрошують до себе для святкування знаменних дат гостя

Система лояльності допоможе збільшити виручку ресторану мінімум на 10%

База гостей, розпізнавання по телефону
Збирайте контакти ваших гостей, сегментуйте базу за середнім чеком, переваги страв для персоналізованих пропозицій.
SMS розсилки
Повідомляйте клієнтів про акції в потрібний час. Ваш гість повинен моментально дізнаватися про нарахування йому бонусів або інших бонусів від закладу.
Бонуси, накопичувальні знижки, акції
Використовуйте конструктор програм лояльності для персоналізації взаємодії з гостем.
Інтеграція з мобільним додатком
«Мобілізація» програм лояльності - неминучий і важливий процес, який забезпечує швидкий контакт з гостем.
Взаємовідносини з гостем
Автоматизація роботи адміністратора: бронь столу за бажанням клієнта, розподіл чека для компанії, електронні чайові, моментальний збір відгуків клієнтів про якість обслуговування.
Власний сайт доставки
Надайте клієнтам можливість швидкого вивчення вашого меню і оформлення замовлення. Сайт - це сучасна презентація вашого закладу.
Лояльні відвідувачі - одна з найефективніших реклам для ресторану і кафе
Програма лояльності - важливий важіль маркетингу, який грає свою роль в забезпеченні емоційної прихильності відвідувачів до закладу. Плюс мотивує до повторного відвідування. А це вже впливає на прибуток і зміцнення позицій компанії в своєму сегменті.
Ми підтримаємо ваш ресторан
Технічна підтримка 24/7 без вихідних
Навчання персоналу
Підмінне обладнання

Сумніваєтеся в ефективності вашої
програми лояльності?

Залиште контакти та ми зв'яжемося з вами для докладної консультації

Какие проблемы решит система лояльности

Цель использования программы лояльности для ресторанов – сформировать доверительные отношения между клиентом и заведением. Чтобы при желании отдохнуть или провести время с близкими, он непременно выбирал именно это место. Система лояльности для ресторана фиксирует все данные о клиентах, позволяет увеличить прибыль за счет регулярного потока посетителей.

С помощью программы лояльности владельцы компании могут:
  • Ввести систему бонусов: скидочные купоны, специальные товарные позиции, скидки по платному членству и т.д.
  • Заинтересовать клиента перспективой долгосрочного сотрудничества. Бонусные программы заставляют людей повторно посещать ресторан/кафе.
  • Собирать информацию для дальнейшего взаимодействия с гостями, улучшения деятельности заведения.
Пример программы лояльности ресторана – введение бонусов или скидок. Первые увеличивают шанс на регулярное посещение, а вторые – повышают ценность разового заказа.
● При внедрении скидок можно использовать накопительную систему, чтобы она служила для клиентов мотивацией делать покупки для увеличения ее размера.
● Бонусную систему можно «обыграть» по-разному. Например, установить условие, что тратить бонусы можно при повторном посещении заведения.
Система лояльности позволяет подключать к каждому гостю дисконтную карту, где есть информация о его заказах, четкая история посещений. Это помогает в разработке индивидуального подхода к клиенту.

Які проблеми вирішить система лояльності

Налаштувати систему лояльності для ресторану, кафе, кав'ярні дуже легко за допомогою програми автоматизації на рівні закладу через спеціальну адмін-панель. Як правило, вона входить в ділянку управління і розділ «маркетингу», що відповідає за аналіз клієнтської бази. Поряд з даними відділом, система автоматизує та інші сфери закладу. Так автоматизація охоплює:

  • Зал, де офіціанти і адміністратор можуть контролювати рівень заповнюваності, ставити бронь на столи, розділяти чек одного столу для гостей.
  • Бар, де бармен легко може змінювати рецептуру коктейлю, враховуючи запити гостя. Може використовувати програму лояльності для ресторанів - підключати бонуси, знижки при необхідності.
  • Кухня, де кухар може змінювати рецепт страви «під гостя». Наприклад, виключати будь-які спеції, цибулю та інші інгредієнти.
  • Каса, де офіціант пробиває вартість замовлення і впроваджує бонуси або знижки в залежності від того, яка програма лояльності є в закладі.
  • Облік, де маркетолог може складати звіти для оцінки маркетингових програм, акцій та знижок з метою планування програми лояльності.
Яке обладнання необхідне для автоматизації
Система автоматизації, за допомогою якої можна впровадити програму лояльності для ресторанів, працює на будь-якому обладнанні. Великим закладам варто придбати POS-систему з монітором, фіскальними реєстраторами, які дозволять оперативно виконувати всі необхідні завдання. Якщо ресторан або кафе невеликі, досить встановити програму на планшеті, щоб легко працювати з кожною ділянкою, швидко налагоджувати зв'язок між ними.
Як виглядає система автоматизації
Програма для автоматизації робочих процесів в закладі - це спеціально розроблене ПЗ, яке встановлюється на спеціальне обладнання. Кожна ділянка отримує свою сторінку управління, до якої відкривається доступ через адмін-панель:

  • Зал: панель з розташуванням столів, меню, системою розрахунку бонусів і знижок.
  • Кухня: додаток до кількості замовлень і страв, які необхідно приготувати.
  • Склад: таблиця з товарами, списком закупівель, цінами.
  • Бухгалтерія: таблиця з розрахунками, кількістю робочих годин персоналу.

Всі додатки автоматизації пов'язані один з одним, тому не виникає проблем з використанням системи лояльності для ресторану як на барі, так і в залі.
Офіціанти легко можуть списувати бонуси, враховувати нараховані знижки, надавати безкоштовні товари по акції.
Переваги iiko перед конкурентами
Однією з найбільш ефективних і простих в управлінні програм автоматизації є iiko. ПО надає ряд корисних «фішок»:

  • Можна створювати групові, індивідуальні програми лояльності ресторану, приклад - багаторівнева бонусна.
  • Використовувати одну систему для мережі закладів.
  • Випускати іменні карти або карти користувача без внесення персональних відомостей.
  • Налаштовувати гнучку анкету для гостя - вводити потрібні параметри для створення бази даних гостей.
  • Налаштовувати карти в якості абонементів на певні терміни або кількість відвідувань.
iiko лідирує серед конкурентів завдяки широким можливостям управління для власника компанії. Плюс має зрозумілий інтерфейс, який не вимагає витрати часу для навчання персоналу

Часто задавані питання

Коли слід впроваджувати програму лояльності в ресторані?
Закласти базовий «фундамент» для створення вигідних взаємовідносин з гостями слід ще на етапі планування його відкриття. А після важливо аналізувати впроваджені програми для визначення найбільш виграшних.
Як зрозуміти, чи ефективна система лояльності?
Для цього необхідно прорахувати суму витрат клієнта при наявності системи лояльності. Залежно від результатів - впровадити спеціальні бонуси або збільшити знижку. Також важливо порівнювати доходи від відвідувачів, які користуються програмою і тих, хто відмовляється від неї. Так буде видно, чи є різниця в споживчої цінності при наявності програми лояльності. Після порівняти збиток серед гостей, які використовують знижки або бонуси, щоб визначити утримує вона клієнтів.
Які можуть бути ризики при використанні системи лояльності?
Важливо розуміти, що введення бонусної або дисконтної системи вимагає фінансових витрат на початкових етапах. Також не слід забувати про те, що існують ризики роботи бонусної системи при безграмотному розрахунку її реалізації. Наприклад, якщо процес отримання бонусів передбачає багаторазове відвідування закладу, людина може відмовитися від такої «бонусної» гри. Тільки грамотна організація програми дозволяє розраховувати на постійний потік клієнтів, підвищення їх лояльності та довіру компанії. Що в свою чергу дає шанс на збільшення прибутку.
Ви в гарній компанії
Автоматизуємо та обслуговуємо
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації вашого ресторану просто зараз.
Замовте безкоштовний розрахунок