Syrve ─ це система управління рестораном. Програма допомагає досягти більшого результату з меншими витратами.
Нові можливості
Нові можливості
Програма Syrve
Syrve – це система управління рестораном. Програма допомагає досягти більшого результату з меншими витратами.
Понад 50% ресторанів закриваються після 1 року роботи
В чому причина?
Мало гостей, низький середній чек
Немає звітності для прийняття швидких рішень
Крадіжки, немає контролю небезпечних операцій
Відсутня фінансова модель, немає терміну повернення інвестицій
Переваги Syrve для автоматизації ресторану
Управління запасами
Syrve революціонізує управління запасами, надаючи точну інформацію через мобільну інвентаризацію та автоматизацію закупівель, забезпечуючи аналіз запасів у реальному часі. Завжди потрібний обсяг запасів.
Управлінський облік
Система має необхідні інструменти для планування та прогнозування продажів, надає управлінські звіти: про прибутки та збитки, про рух грошових коштів, балансовий звіт. Завжди знаєте, що робити далі.
Управління лояльністю гостей
Програма пропонує десятки різноманітних інструментів для управління лояльністю в ресторанах. Дозволяє побудувати індивідуальний підхід під час комунікації, сегментуючи гостей. Легко утримуєте гостей.
Автоматизація доставки
Syrve автоматизує процес доставки, надаючи інструменти для моніторингу кур'єрів, ефективної комунікації з клієнтами, оптимізації витрат на кур'єрів і паливо. Прибуткова та швидка доставка.
Співпраця з постачальниками
За допомогою автоматичного порівняння цін у прайсах, перевіряє ціну в прайсі та накладній, надсилає запити на закупівлю постачальникам програма сприяє ефективним стосункам із постачальниками Закупівлі за найкращими цінами.
Управління мережами та франшизами
Система надає мережам інструменти синхронізації меню і цін, моніторингу продажів і персоналу, а також автоматизації управлінського обліку, що сприяє розвитку мережі. Мережа працює, як єдине ціле.
Управління кухнею
Syrve забезпечує автоматизацію планів приготування, миттєве відстеження замовлень та оптимізацію робочих процесів, гармонійну взаємодію персоналу. Кухня функціонує, як годинник.
Статистика продажів, аналіз меню
З допомогою програми можна проводити аналіз продажів за категоріями та параметрами, пропонує гнучкі методи оптимізації меню. Це допомагає закладу збільшувати продажі та реалізувати меню, що продає. Аналітика для зростання продажів.
Управління персоналом
Syrve надає рішення для управління персоналом: гнучка мотиваційна система, автоматичний розрахунок зарплат, інструменти для збільшення продажів. Ефективний персонал — успішні продажі.
Що автоматизує програма
Простий і багатофункціональний інтерфейс облаштований легкою навігацією та зручним меню. Він доступний у навчанні та допоможе співробітникам закладу працювати на результат:
налаштовуйте схему залу за 2 хвилини;
резервуйте столи з урахуванням бажання відвідувача;
стежте за курсами подачі замовлень;
зручне розділення чека для великих компаній.
Окремий статус для кожної страви. Видавайте готові замовлення без затримок, тим самим прискорюючи роботу закладу і підвищуючи його рейтинг. Управління чергою замовлень. Для кожної страви або курсу подачі є окремий блок, де в заголовку видно всю актуальну інформацію про вподобання гостя. Таймер запізнень. Слідкуйте за швидкістю роботи офіціантів і кухарів за допомогою таймера запізнень, який вказує середній час запізнень видачі замовлень за останні 15-30 хвилин.
Налаштуйте схему розташування столів для будь-якого залу у вашому закладі. Колір столу відповідатиме актуальному статусу замовлення. Також офіціанти зможуть приймати замовлення на робочий планшет або мобільний телефон, не відходячи від столу.
Слідкуйте за звітністю як одного ресторану, так і цілої мережі на одній панелі. Оцінюйте стан бізнесу за поточними показниками за допомогою звітів про прибуток і збитки. Переглядайте їх щомісяця:
проводьте фактичний аналіз,
плануйте бюджет,
використовуйте таблиці та графіки,
складайте місячні та річні звіти,
контролюйте їхній стан.
Вам не потрібно розраховувати залишки на складі та собівартість продуктів. Програма робить це автоматично. На касі пробивають чек, продукти з яких складається страва списуються зі складу. Також програма інформує співробітників про товари, які закінчуються і розраховує потрібну кількість для їхнього замовлення. Якщо ви знайшли стару помилку і виправили її, програма оперативно перерахує залишки і скоригує фудкост.
Мотивація співробітників. Платіть прогресивний відсоток від особистих продажів офіціантам, фіксований відсоток продажів певних позицій у меню кухарям і відсоток виручки менеджеру. Контролюйте Labor cost. Автоматичний облік робочого часу співробітників допоможе оптимізувати Labor cost і сформувати платіжну відомість з урахуванням усіх премій, штрафів і бонусів. Персональний звіт. Актуальна інформація для кожного співробітника в персональному звіті перед кожною зміною, де видно відпрацьовані зміни та години.
Актуальна звітність у режимі реального часу. Прості звіти доступні для перегляду менеджера прямо на касі, а багаторівневі звіти ви легко знайдете в офісному модулі. Віддалений контроль з будь-якого зручного пристрою. Отримуйте оперативну інформацію про роботу закладу за всіма показниками за допомогою мобільного застосунку. Аналізуйте її за допомогою простого графічного інтерфейсу.
Вартість програми для ресторану Syrve
Start
Для невеликих кафе
от 1 202 грн/міс от 2 404 грн/мес (знижка 50% до кінця воєнного стану)