Нові можливості






Нові можливості





Програма Syrve


Syrve ─ це система управління рестораном.
Програма допомагає досягти більшого результату з меншими витратами.
Нові можливості
Нові можливості


Програма Syrve

Syrve – це система управління рестораном.
Програма допомагає досягти більшого результату з меншими витратами.

Понад 50% ресторанів закриваються після 1 року роботи

В чому причина?
Мало гостей,
низький середній чек
Немає звітності для прийняття швидких рішень
Крадіжки,
немає контролю небезпечних операцій
Відсутня фінансова модель, немає терміну повернення інвестицій
Переваги Syrve для автоматизації ресторану
  • Управління запасами
    Syrve революціонізує управління запасами, надаючи точну інформацію через мобільну інвентаризацію та автоматизацію закупівель, забезпечуючи аналіз запасів у реальному часі.
    Завжди потрібний обсяг запасів.
  • Управлінський облік
    Система має необхідні інструменти для планування та прогнозування продажів, надає управлінські звіти: про прибутки та збитки, про рух грошових коштів, балансовий звіт.
    Завжди знаєте, що робити далі.
  • Управління лояльністю гостей
    Програма пропонує десятки різноманітних інструментів для управління лояльністю в ресторанах. Дозволяє побудувати індивідуальний підхід під час комунікації, сегментуючи гостей.
    Л
    егко утримуєте гостей.
  • Автоматизація доставки
    Syrve автоматизує процес доставки, надаючи інструменти для моніторингу кур'єрів, ефективної комунікації з клієнтами, оптимізації витрат на кур'єрів і паливо.
    Прибуткова та швидка доставка.
  • Співпраця з постачальниками
    За допомогою автоматичного порівняння цін у прайсах, перевіряє ціну в прайсі та накладній, надсилає запити на закупівлю постачальникам програма сприяє ефективним стосункам із постачальниками
    Закупівлі за найкращими цінами.
  • Управління мережами та франшизами
    Система надає мережам інструменти синхронізації меню і цін, моніторингу продажів і персоналу, а також автоматизації управлінського обліку, що сприяє розвитку мережі.
    Мережа працює, як єдине ціле.
  • Управління кухнею
    Syrve забезпечує автоматизацію планів приготування, миттєве відстеження замовлень та оптимізацію робочих процесів, гармонійну взаємодію персоналу.
    Кухня функціонує, як годинник.
  • Статистика продажів, аналіз меню
    З допомогою програми можна проводити аналіз продажів за категоріями та параметрами, пропонує гнучкі методи оптимізації меню. Це допомагає закладу збільшувати продажі та реалізувати меню, що продає.
    Аналітика для зростання продажів.
  • Управління персоналом
    Syrve надає рішення для управління персоналом: гнучка мотиваційна система, автоматичний розрахунок зарплат, інструменти для збільшення продажів.
    Ефективний персонал — успішні продажі.
Що автоматизує програма
Простий і багатофункціональний інтерфейс облаштований легкою навігацією та зручним меню. Він доступний у навчанні та допоможе співробітникам закладу працювати на результат:
  • налаштовуйте схему залу за 2 хвилини;
  • резервуйте столи з урахуванням бажання відвідувача;
  • стежте за курсами подачі замовлень;
  • зручне розділення чека для великих компаній.

Вартість програми для ресторану Syrve

Start
Для невеликих кафе
от 1 202 грн/міс
от 2 404 грн/мес
(знижка 50% до кінця
воєнного стану)
  • Приймання оплати та друк чеків
  • Простий облік у хмарі
  • Базова система лояльності
  • Робота тільки зі смарт касою
  • Обслуговування біля столиків і резервування
  • Приймання замовлень на доставку через касу
  • Готовий сайт доставки "з коробки"
  • Робота на POS-терміналах і планшетах
Вибрати
Enterprise
Для великих ресторанних мереж
от 2 404 грн/міс
від 4 808 грн/міс
(знижка 50% до кінця
воєнного стану)
Як в Pro

  • +Усі можливості доставки
  • +Кол-центр
  • +Просунута система лояльності
  • +Підключення власних додатків
Вибрати
Додаткові можливості для вашого ресторану
Syrve Dashboard
Отримання бізнес-показників та аналітики:
  • Графіки та таблиці для наочного представлення даних.
  • Вибір ключових показників для контролю їхньої динаміки.
  • Управлінські звіти: P&L, ДДС, Баланс.
  • Кастомні звіти, що дають змогу отримати майже будь-які дані.
Syrve Waiter
Підвищення якості обслуговування гостей:
  • Швидке опрацювання замовлень біля столика.
  • Повний цикл замовлення для професійної автоматизації.
  • Стабільна та швидка передача даних.
  • Спрощення роботи персоналу з інформацією про страви.
  • Робота із замовленнями, швидке меню.
Syrve Driver
Управління роботою кур'єрів:
  • Миттєві повідомлення про замовлення.
  • Контроль виконання і термінів доставки.
  • Звітність за якістю роботи кур'єрів.
  • Інтеграція з банківським еквайрингом і друк фіскальних чеків.
  • Ефективне управління процесом доставки та перегляд кур'єрів в реальному часі
Syrve Sous Chef
Управління процесами виробництва:
  • Оптимізація процесів приготування і видачі страв.
  • Встановлення курсів подачі та контроль часу приготування.
  • Моніторинг статусу готовності страв.
  • Сповіщення офіціантів про готовність страв.
  • Контроль подій на кухні.

    Залиште заявку на демонстрацію Syrve
    Ви в хорошій компанії
    Ви в хорошій компанії
    © 2024 СМАРТ КАФЕ
    Контакти
    Відділу продажу
    +38 (063) 514-82-56
    ------------------
    Техпідтримка
    08:00 - 24:00
    +38 (063) 514-82-53

    м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
    м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114