Бажаєте отримувати корисні статті та запрошення на вебінари для ресторанного бізнесу?
Підписуйтесь на Email-розсилку від Смарт кафе
Які переваги надасть автоматизація?
За допомогою впровадження системи автоматизації забезпечується гнучке управління бізнесом, що дозволяє:
Покращити якість обслуговування гостей
Збільшити швидкість обробки замовлень
Зменшити число збитків, які пов'язані з неправильним розрахунком собівартості страв
Контролювати персонал з метою виключення розкрадань
Відстежувати продажі
Вибудовувати найбільш ефективні стратегії просування
Проводити аналіз складських витрат для того, щоб зменшити число списань продукції
Які ділянки автоматизує програма
Система автоматизації ресторану покриває всі ділянки закладу, чим полегшує не тільки можливість контролю власнику, але й спрощує робочі процеси для команди.
Сервіс дозволяє управляти відділом маркетингу, щоб надавати знижки відвідувачам та впроваджувати рекламні акції.
Спрощується робота відділу бухгалтерії, оскільки стає набагато легше вести обліки завдяки регулярному пробиванню чеків та проведенню інвентаризації.
Офіціанти приймають замовлення та передають їх на кухню або бар шляхом внесення до бази терміналу. У деяких закладах офіціантам видають планшети з встановленим додатком, завдяки якому вони можуть оформляти замовлення та передавати їх на кухню при відвідувачах. Так підвищується рівень обслуговування, максимально знижується ризик неправильного оформлення замовлення.
Автоматизація ресторанів допомагає прискорити процес управління підприємством, виключає вплив людського фактора на роботу.
Якщо відвідувачі замовляють напої з бару, при оформленні замовлення за допомогою терміналу він одразу потрапить до бармена, який зможе швидко почати процес виконання завдання. Коли напій готовий, бармен повинен передати його офіціанту.
Автоматизація допомагає встановити систему контролю розливу або відкорковування маркованої пляшки. Так з'являється можливість мінімізувати шахрайство за барною стійкою.
В чеках для розрахунку клієнтів вказуються усі страви, напої, які входять до замовлення. Відвідувачі, в залежності від умов закладу, обирають зручний спосіб оплати та після внесення коштів отримують фіскальний чек. За допомогою POS-терміналів легко відкривати та закривати касові зміни, проводити інкасації.
Система автоматизації ресторану включає також склад та фіксує постачання. До обліку вносять відомості про те, які продукти списані, яка сировина надійшла, як продукція пересувається всередині кафе.
Коли офіціант закриває чек, продукти, які були використані, списуються з балансу технологічної карти (її складає шеф-кухар).
Після того як офіціант відправляє замовлення на кухню, кухар та його помічники починають процес приготування. Замовлення показується на екрані або друкується з метою розміщення на видному місці. Так можна на 100% бути впевненим, що всі замовлені страви будуть готові. Коли офіціанти забирають тацю, завдання закриває кухар або та людина, яка готувала.
Система бухгалтерського обліку представлена у якості адмін-панелі, за допомогою якої власники ресторану можуть вивчати та аналізувати звіти. Отримуючи дані, бухгалтера розраховують заробітну плату співпрацівників, відправляють звіти до податкової служби. Бухгалтерський облік можна проводити через програму автоматизації та 1С, копіювати дані.
За допомогою системи управління легко контролювати робочий час робітників: кількість відпрацьованих годин та змін, число чеків, загальну суму замовлень та інше. Крім того, є можливість відстежувати популярні страви із меню, визначати період найбільшої кількості відвідувачів з метою покращення обслуговування.
Підпишіться на наш Telegram-канал!
На каналі ми публікуємо новинки та спеціальні пропозиції нашої компанії. Будьте в курсі останніх новин!