Негативні відгуки – це також нормальна практика. Вести бізнес з першого дня, не припускаючи помилок, неможливо. Враховуйте побажання та зауваження, своєчасно реагуйте на критику. Задоволені відвідувачі є найкращим мотиватором для рестораторів.
Уважно ставтеся до підбору персоналу. На страви навіть із винятковим смаком не буде високого попиту, якщо в офіціантів немає навичок, що продають. Наймайте активних, цілеспрямованих, амбітних працівників.
Пропонуйте систему бонусів за виконання плану. Контролюйте роботу кожного співробітника, щоб унеможливити помилки під час обслуговування.
Не бійтеся експериментувати з моделями компонування меню. Тільки методом спроб і помилок знайдеться оптимальний варіант. Вводячи новий екземпляр меню, з першого дня аналізуйте динаміку продажів. Фіксуйте "прибуткові" версії дизайнів.
Тримайте руку на пульсі – стежте за трендами. Модні тенденції у ресторанному бізнесі формуються щороку. Щоб витримувати конкуренцію, заклад має відповідати їм. Враховуйте тренди у приготуванні та подачі страв, оформленні меню, дизайні інтер'єрів.
Дотримуючись цих порад, ви зможете утримувати високу відвідуваність ресторану будь-якого профілю.