Як створити сайт доставки їжі

Сервісом доставки їжі напевно багато хто користувався. Хтось замовляв суші, хтось піцу чи можливо локшину. При цьому головне, щоб це було смачно, швидко та доступно.

І якщо у закладах громадського харчування (таких як ресторани та кафе) акцент робиться не лише на стравах, а й на атмосфері, то у сайту доставки інші фактори, які впливають на його ефективність. Наприклад: кількість дій, які необхідно виконати, щоб оформити замовлення, читабельність шрифтів та багато іншого.

Чи варто братися за створення сайту доставки їжі додому самостійно чи обрати вже готове рішення? Що має бути на веб-ресурсі? У цій статті ми намагатимемося дати відповіді на головні питання, які допоможуть отримати якісний та ефективний сайт.
Открываем прибыльное кафе

Чому успішний заклад повинен мати сайт?

Ринок доставки з недавніх пір почав стрімко розвиватися. Наявність сайту доставки їжі додому дозволить закладу пропонувати клієнтам додаткову послугу, завдяки чому вдасться збільшити рівень продажу.

Найчастіше людина відвідує заклад через смачну їжу та атмосферу. Але не завжди є можливість ходити до ресторану на постійній основі. І якщо заклад пропонує справді смачну їжу, то гість буде готовий пожертвувати атмосферою. Саме у такому разі доставка допоможе не втратити клієнта.

Без сайту доставки не вдасться досягти високого показника частоти замовлень. А ось із його наявністю можна спостерігати зовсім іншу ситуацію. Ресторан зможе працювати постійно та не простоюватиме.
    Запуск сайту для доставки їжі дозволить:
    • Розвивати власний бренд
      Сайт збільшує впізнаваність бренда вашого закладу.
    • Сформувати клієнтську базу
      Реєстрація на сайті спрощує збір клієнтської бази, щоб відправлять відвідувачам вигідні пропозиції.
    • Залучити потенціальних клієнтів
      Деякі клієнти віддають перевагу замовленням страв додому.
    • Утримати постійних відвідувачів
      Гості не завжди мають можливість відвідувати улюблений ресторан чи кафе. Якщо і доставку страв вони замовлятимуть у вас – менше шансів, що потраплять до конкурентів. Чим частіше взаємодія - тим більш прив'язується клієнт.
    • Збільшити обіг закладу
      Заклад не може весь час бути завантаженим. Щоб обіг зріс, потрібно дати можливість замовляти доставку із сайту, роблячи спеціальні пропозиції в години низького завантаження.
    Открываем прибыльное кафе

    Як сайт доставки допоможе бізнесу

    За останнє десятиліття доставка перетворилася на обов'язкову послугу. Адже саме за рахунок цього закладу вдасться розширити аудиторію та збільшити рівень прибутку.
    Все ще є підприємці, у яких виникають сумніви щодо цього питання. Навіщо створювати сайт із доставкою їжі? Це потрібно, щоб:

    • Збільшити рівень продажу. Як відомо, понад 50% українців здійснюють регулярні покупки онлайн, і ця цифра щодня зростає.

    • Зміцнити імідж закладу та впізнаваність бренду. Сайт – це обличчя компанії в Інтернеті. І якщо користувач раніше не бував у закладі, то перша думка про нього скластися на підставі сайту та розмови з менеджером.

    • Охопити цільову аудиторію. Раніше можна було розмістити рекламу на білбордах і очікувати на результат. Із сайтом все відбувається по-іншому. У кабінеті системи можна побачити всю потрібну аналітику. Більше того є можливість налаштувати рекламу так, що вона відображатиметься тільки вашій цільовій аудиторії.

    • Виділитися на фоні конкурентів. Ресурс із грамотною структурою допоможе розповісти відвідувачу, чому оформити замовлення необхідно тут, а не в іншому місці.

    • Масштабувати бізнес. Послуга доставки дозволить продавати набагато більше страв, що призведе до збільшення прибутку.

    • Зекономити час. Сайт працюватиме цілодобово без вихідних та перерв. І з його допомогою клієнт зможе ознайомитися з необхідною інформацією без допомоги співробітника.

    • Спростити процес здійснення замовлень. Веб-ресурс із наявністю опції оформлення замовлень дозволить оформляти доставку в режимі онлайн без телефонних дзвінків. Що значно прискорить час обробки замовлення.
    Вагомих приводів мати сайт доставки у закладі достатньо. Наявність власного веб-ресурсу дозволить забезпечити вирішення не однієї проблеми, як для нового, так і для вже існуючого ресторану.
    Открываем прибыльное кафе

    Зміст сайту доставки

    Як створити сайт для доставки їжі? Як відомо, це досить трудомісткий процес. Причому труднощі полягають далеко не в технічних моментах. Важливо продумати кожну деталь та функціонал, подбати про унікальні можливості, здійснити аналіз конкурентів та зробити все, щоб запропонувати клієнтам найкращі умови.

    На сайті повинні бути присутніми наступні блоки:

    • Полноцінне меню. Воно не повинно відрізнятися від того, що є у закладі. Краще детально розписати з яких інгредієнтів складається кожна страва, прописати вагу та вартість.

    • Фото страв. Через екран відвідувач не зможе спробувати їжу або відчути її запах. Тому використовуйте привабливі фотографії. Важливо подбати, щоб усі страви виглядали на фотографіях апетитно.

    • Зручний пошук та фільтр. З його допомогою клієнт швидше знайде та вибере страву та оформить замовлення на доставку.

    • Контакти. Для того, щоб клієнт оформив замовлення на доставку, важливо розмістити контакти у найбільш видному місці. А головне, щоб користувач не витрачав багато часу на пошук контактних даних.

    • Реєстрація. Під час реєстрації клієнт залишить свої дані, такі як номер телефону та електронна пошта. Завдяки чому вдасться інформувати користувача про акції.

    • Кошик з рекомендаціями. На сайті має бути присутнім кошик зі швидким розрахунком суми замовлення та з рекомендаціями. Через те, що вимоги до сайтів доставки постійно зростають, наявність рекомендованих страв є обов'язковим інструментом для збільшення середнього чека.

    • Проста форма для швидкого замовлення. З її допомогою клієнт зможе залишити свої дані для зв'язку з менеджером, щоб оформити замовлення.

    • Декілька способів сплати замовлення. У відвідувачів має бути вибір між безготівковим та готівковим розрахунком у кур'єра.

    • Акції. Важливо постійно оновлювати акційні пропозиції. Вони дозволяють керувати купівельною поведінкою, просувати необхідні страви.

    • Відгуки. Клієнт зможе побачити, що заклад користується популярністю серед інших відвідувачів. Це підвищить рівень довіри щодо нього. До того ж відгуки дозволять отримати зворотний зв'язок від клієнтів і цим зробити сервіс кращим.

    Отримати у фінальному результаті зручний та ефективний сайт цілком реально. Особливо, якщо не займатися розробкою самостійно, а скористатися вже готовим рішенням.
    Открываем прибыльное кафе

    Quicker: готовий сайт доставки

    Якщо вашому закладу потрібен сайт доставки, але часу на його створення у вас немає - Quicker стане чудовим рішенням. Цей інструмент дозволить швидко налаштувати та запустити доставку. Крім сайту Quicker пропонує мобільний додаток для клієнтів, додаток для кур'єрів, систему обліку, кол-центр. Що дозволить автоматизувати усі процеси доставки.

    В результаті:

    • клієнт зможе оформлювати замовлення через програму або сайт;
    • дзвінок швидко оброблятиметься;
    • кур'єр зможе вчасно доставляти замовлені страви.
    Готове рішення Quicker дозволяє отримати сайт для доставки та додаток вже через 3 дні. При цьому вам не доведеться залежати від служб доставки - всі гроші, отримані за замовлення, будуть йти прямо до власника бізнесу. До того ж, сайт на базі підписки істотно заощадить кошти на розробку.

    Висновок

    Сьогодні є великий відсоток людей, які воліють замовляти доставку, ніж відвідувати заклад. І з кожним роком ця послуга стає все більш популярною. А це означає, що бізнес, який не має веб-ресурсу, може залишитись за бортом.

    Якщо ж ви все-таки зважилися на цей крок, краще віддати перевагу готовому рішенню. Що дозволить заощадити кошти, час, а головне організувати справді прибуткову доставку.
    Організуйте прибуткову доставку
    Отримайте презентацію готового рішення для автоматизації доставки: сайт, програма, система обліку, кол-центр та багато іншого.
    Ми у соцмережах
    © 2024 СМАРТ КАФЕ
    Контакти
    Відділу продажу
    +38 (063) 514-82-56
    ------------------
    Техпідтримка
    08:00 - 24:00
    +38 (063) 514-82-53

    м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
    м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114