Електронні карти лояльності Wallet.
1 карта замість 1000 пластикових

Електронна карта лояльності Smart Wallet — це зручний та потужний маркетинговий інструмент, що дозволяє легко збирати та опрацьовувати дані гостей ресторану.

Вона має безліч переваг порівняно з пластиковими картками та звичайними мобільними додатками. За функціоналом це не лише ідентифікатор гостя в системі. Вона також може бути бонусною карткою, купоном на знижку, штамп картою на подарункову страву, депозитним рахунком постійного клієнта на корпоративне харчування і навіть білетом на захід у вашому закладі. Чим корисні електронні карти лояльності для бізнесу — розказуємо далі.
Електронна чи пластикова карта лояльності
1 електронна карта замість 1000 пластикових

Недоліки пластикових карток

Використання пластикових карток для підключення гостей закладу до системи лояльності у сучасних реаліях вкрай незручне з багатьох причин:

  • Пластик легко втратити. Гості можуть просто не носити картку з собою, або взагалі загубити.

  • Недостовірні аналітичні дані. Пластик легко передати друзям, а це означає, що частина ваших гостей залишається невідомою, а статистичні дані для аналітики будуть неточними.

  • Зловживання персоналу. Можливість передачі карток може бути використана працівниками закладу з власної користю, і боротись з такими зловживаннями вкрай важко.

  • Складна реєстрація. Буває складно видати картки усім гостям: багато хто відмовляється від отримання та довгої реєстрації.

  • Дорогий друк. Доводиться постійно витрачатись на друк карток, особливо коли передбачена градація знижок (рангова система).

  • Клієнт не знає свій баланс. По пластиковій картці клієнт не може отримати інформацію щодо балансу.

  • Не можливо підтримувати зв'язок з гостем. Немає простих та дієвих інструментів для комунікації.

Головні можливості електронних карт

На відміну від пластику, електронні карти лояльності відкривають безліч можливостей, якими варто скористатися.
  • 1
    Підключаються через QR-код чи посилання у соцмережах або на сайті
  • 2
    Відвідувач реєструється самостійно. Варто лише нагадати про переваги участі в програмі лояльності
  • 3
    Встановлюються у додатки Apple Wallet та Google Pay, які наявні у будь-якого відвідувача
Карта Smart Wallet інтегрується з найпопулярнішою системою управління ресторанами Syrve. Це значно спрощує обробку даних нових гостей, збір статистики та позбавляє проблем з дублюванням карток. Важливим функціоналом є можливість розсилки push-повідомлень від закладу, що є безкоштовним і дієвим інструментом для просування пропозицій закладу. Варто зазначити й можливості легко змінювати ранг картки (наприклад, зі Standart на VIP), її дизайн і вказувати додаткову інформацію.

У яких закладах актуальні електронні картки лояльності?

Впровадження електронних систем лояльності доцільно у будь-якому закладі, однак тип картки може змінюватись, виходячи з цільової аудиторії та напрямку. Наприклад, ресторани преміум-класу можуть поєднувати депозитні електронні картки з пластиковими дублікатами, аби гість міг завжди обирати комфортний для нього формат.

Ресторани повсякденного типу можуть обрати електронні бонусні карти, що спонукають повертатись у заклад якомога частіше. Для кав'ярень оптимальним рішенням стануть штамп карти. Заклади сімейного типу, піцерії або суші-бари, що також працюють на доставку, можуть використовувати картки на знижку та електронні купони.

Плюси для клієнтів від електронних карток

Вагомою перевагою електронних карток Wallet для гостей є просте підключення до системи через сканування QR-коду. Це позбавляє відвідувача закладу від потреби диктувати номер телефону, заповнювати анкети, завантажувати зайві додатки тощо.

Електронна карта лояльності Smart Wallet завжди під рукою — її не потрібно носити у гаманці разом с десятками інших карток. На відміну від пластику одразу видно баланс депозиту, накопичених бонусів або розмір знижки. Для цього не треба звертатись до працівника закладу. А завдяки push-повідомленням система автоматично може нагадувати клієнтам про термін дії бонусів чи подарункового сертифіката.
Сканування електронної карти лояльності
Гості сканують QR, щоб приєднатися до системи лояльності
На зворотній частині карти доволі часто розміщується корисна інформація для відвідувачів: години роботи, контактні дані. Варто зазначити що у Apple Wallet дві сторони, тоді як карти Google Pay мають лише одну і тут додаткову інформацію можна передивитись натиснувши на відповідну кнопку, розташовану внизу екрану.

Переваги для власників та маркетологів

Головною проблемою маркетолога у ресторані є відсутність бази гостей та інформації щодо статистики відвідування. Легке підключення електронної карти лояльності та інтеграція з системою обліку дозволяє значно простіше робити аналітику та створювати персоналізовані пропозиції для повернення гостей чи підвищення середнього чека.

Також, використовуючи різні типи карток, легко впроваджувати будь-які акції та рекламні кампанії. Це можуть бути:
  • Одноразовий купон на знижку чи подарунок
  • Акційна пропозиція з обмеженим терміном дії
  • Іменна дисконтна карта для постійних клієнтів
  • Корпоративна карта з депозитом на харчування
  • Бонусна накопичувальна карта
  • Штамп карта — кожен 6 напій у подарунок
Окремо варто сказати про Push-повідомлення, за допомогою яких можна рекламувати новинки у меню, акційні пропозиції, заплановані заходи, зміни у розкладі роботи, або просто запросити гостя, що давно не навідувався. На відміну від sms-сповіщень, push-повідомлення – безкоштовні, до того ж згідно з дослідженнями, вони менше дратують користувачів, на них частіше звертають увагу та більше реагують.

Важливий момент для маркетолога — UTM-мітки, які допомагають зрозуміти, як Ваші рекламні зусилля впливають на реєстрацію гостей у програмі лояльності. Тобто, Ви можете визначити, як гості більше реєструються у системі лояльності: через QR на чеку, через QR на столику, через посилання у соцмережах тощо. В результаті неефективні способи можна буде скоригувати чи прибрати.

Впровадження карт лояльності у закладі:
що важливо врахувати?

Впровадження електронної карти лояльності пов'язано з системою автоматизації, яка використовується у ресторані. Для інтеграції зі Smart Wallet необхідно мати систему Syrve.

На першому етапі впровадження затверджується тип карти, перелік необхідних персональних даних для реєстрації відвідувачів у системі, особливості дизайну та POS-матеріали, на яких буде розміщено QR-код. Також узгоджується інформація, яка буде розташована на зворотній стороні карти. Далі створюється акаунт закладу, в якому можна налаштувати дизайн, а головне дивитись аналітику, використовуючи фільтри. Генерувати такі картки вкрай легко, і якщо в закладі вже існує система лояльності з пластиковими картками — вона легко поєднується з Wallet, а дані по клієнтах інтегруються з основною базою.

Висновок

Отже, електронна карта лояльності Smart Wallet здатна замінити тисячі пластикових карток і стати зручнішою альтернативою системі лояльності у звичайному мобільному додатку. Проста реєстрація та широка доступність забезпечують швидке розповсюдження серед Ваших гостей. Ви зможете легко впливати на їх поведінку та збільшувати продажі.

Бажаєте підключити Smart Wallet?

Ви у гарній компанії
Ви у гарній компанії
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114