В кожному окремому випадку ціна відкриття суші-бару буде різною. В середньому початкові витрати становлять від 7000$ (обладнання + ремонт), але все залежить від формату бізнесу та стану приміщення, що орендується. Заощадити стартовий капітал можна, обравши місце, в якому вже раніше був заклад громадського харчування. В цьому випадку не потрібно перепланування, встановлення витяжок, мийок тощо. Також знизити витрати можна за рахунок придбання вживаного обладнання (близько 3000$), але тут варто заручитися підтримкою фахівця, що надасть рекомендації наскільки знос критичний.
В розрахунок постійних (щомісячних) витрат також варто включити:
- Фонд заробітної плати — від 400$ на співробітника.
- Оренда приміщення. Залежно від населеного пункту та типу закладу може становити 500$-1000$ на місяць.
- Комунальні платежі — від 150$. *На відміну від інших типів закладів, суші-бар не потребує використання великої кількості печей.
- Бюджет на маркетинг — від 300$.
- Система автоматизації та техпідтримка — від 20-50$.
- Податки — від 40$ (*при нульовій звітності). Величина податку залежить від форми оподаткування, доходу та кількості працівників.
Аналізуючи скільки коштує відкрити суші-бар, багато хто задається питанням: чи вигідно буде купити франшизу або готовий бізнес? Таке рішення може здатися простим і вдалим спочатку, але вимагає уважного вивчення запропонованої моделі бізнесу, репутації бренду, що купується, і зобов'язань. Для франшизи важливі моменти — це паушальний внесок та роялті, для чинного підприємства — приховані борги бізнесу, взаємини зі співробітниками, орендодавцями тощо.
Аби ваш суші-бар був дійсно прибутковим, потрібно враховувати безліч факторів не тільки на старті, а й в процесі роботи. Важливу роль у полегшенні цього завдання відіграє система автоматизації, яка дозволяє контролювати торгові операції, впорядкувати інформацію про поточні процеси та запаси на складі, розрахувати дохід та витрати. Також з її допомогою можна попередити зловживання персоналу, прогнозувати закупівлі, оцінювати раціональність співпраці з постачальниками, формувати та аналізувати базу клієнтів, адаптувати меню та запускати ефективні маркетингові кампанії, що збільшують середній чек та збирають позитивні відгуки ваших гостей