Послуги техпідтримки Syrve.
Способи зв'язку зі Смарт кафе
Послуги техпідтримки Смарт кафе
Сервіси; Входить у пакет
Гаряча лінія консультації, телефон (8:00 - 24:00); ✓
Гаряча лінія консультації, Telegram-bot (цілодобово); ✓
Мобільний додаток та Web-кабінет системи реєстрації звернень Okdesk; ✓
Оновлення на нову версію Syrve; ✓
Виїзд інженерів (цілодобово); ✓
Підмінне обладнання на час ремонту, з встановленням (цілодобово); ✓
Зберігання резервної копії бази даних клієнта; ✓
Підтримка інтеграцій Монобанк (Expirenza), ПриватБанк, Checkbox та інші; ✓
Підтвердження небезпечних операцій персоналу; ✓
Сервіс обміну даними з 1С/BAS; ✓
Маркетинг: налаштування акцій, екран покупця, електронна черга; ✓
Персональний менеджер для вирішення питань; ✓
Щомісячний електронний звіт; ✓
Звертайтесь за допомогою
У мобільному додатку OKDesk для iOS або Android - зручно та швидко!
Переважно користуєтесь ПК чи ноутбуком? Зв'яжіться з нами через Web-кабінет.
Напишіть у наш Telegram-бот, аналогів якого немає на ринку!