Отримання замовлень на доставку може здійснюватися через сайт, мобільний додаток або по телефону. Відмовтесь від формату дзвінків оператора для підтвердження замовлення, не змушуйте клієнта чекати, особливо якщо він постійний. Якщо ж переживаєте, що клієнт хоче поспілкуватися з оператором, запропонуйте йому під час оформлення поставити позначку «Я хочу, щоб мені передзвонили».
Перевести замовлення в режим on-line вам допоможе Quicker, який також передбачає швидший формат інформування – автоматична зміна статусу замовлення в особистому кабінеті додатку або сайту з відправкою безкоштовних Push-повідомлень.
Звичайно, це не привід відмовлятися від СМС та повідомлень у месенджерах, адже система автоматизації має залишатися омніканальною та забезпечувати підключення всіх каналів зв'язку з клієнтом.
Історія замовлення в системі автоматизації фіксується у наступному форматі:
- час надходження замовлення від клієнта;
- час передачі замовлення на кухню;
- час передачі службі доставки;
- час передачі замовлення клієнту.
Кожному етапу призначається свій статус, який відображається як оператору кол-центру, так і клієнту у його персональному кабінеті.
У кол-центрі також не зайвою буде можливість для оператора вносити додаткову інформацію за номером клієнта. Наприклад, він може формувати чорні списки, щоб у майбутньому не витрачати час на сумнівні дзвінки та спам, або внести важливу інформацію про постійного клієнта, як, наприклад, несприйняття певних видів продуктів.