Перехід з Poster на Syrve

Обирайте більш просунуту систему автоматизації ресторану

Чому варто здійснити перехід
з Poster на Syrve?

Хочете покращити роботу закладу та збільшити продажі, але можливостей Poster як базової POS-системи для реєстрації продажів не достатньо? Обирайте Syrve - систему автоматизації ресторанів, яка має набагато ширший набір функцій. Syrve допомагає управляти запасами, фінансами і підтримує лояльність клієнтів, а також допомагає розширювати бізнес. Це робить Syrve ідеальним вибором для тих, хто шукає не просто облік, а комплексне рішення для розвитку свого бізнесу - відкриття доставки, розширення мережі закладів чи запуску франшизи.
Як ми допомагаємо з переходом на Syrve?
  • Переносимо номенклатуру, співробітників, типи оплат
  • Налаштовуємо права доступу та контроль небезпечних операцій
  • Навчаємо лінійний персонал
  • Проводимо тестовий запуск закладу та здійснюємо авторський нагляд
Бажаєте перейти на Syrve?
Демонстрація можливостей програми Syrve є безкоштовною.
Syrve – комплексне програмне забезпечення для POS та управління закладами.
Syrve спеціалізується на тому, щоб допомогти досягти більшого результату за менших витрат. Програмне забезпечення розроблене для задоволення складних та динамічних потреб ресторанної галузі, які допоможуть процвітати вашому бізнесу.
Що автоматизує програма?
Каса
Простий і багатофункціональний інтерфейс оснащений легкою навігацією та зручним меню. Він доступний у навчанні та допоможе співробітникам закладу працювати на результат:
  • зручний поділ чека у великих компаніях
  • резерв столів з урахуванням бажань відвідувача;
  • налаштування схеми зали за 2 хвилини;
  • відстежування статусів замовлень.
Кухня
Окремий статус для кожно страви. Видавайте готові замовлення без затримок, прискорюючи роботу закладу та підвищуючи його рейтинг.
Управління чергою замовлень.
Для кожної страви або курсу подачі є окремий блок, де в заголовку видно всю актуальну інформацію про уподобання гостя.
Таймер запізнень.
Слідкуйте за швидкістю роботи офіціантів та кухарів за допомогою таймера запізнень, який вказує середній час запізнень видачі замовлень за останні 15-30 хвилин.
Зал
Налаштуйте схему розташування столів для будь-якої зали у вашому закладі. Колір столу буде відповідати актуальному статусу замовлення. Також офіціанти матимуть змогу приймати замовлення на робочий планшет або мобільний телефон, не відходячи від столу.
Фінанси
Слідкуйте за звітністю як одного ресторану, так і цілої мережі на одній панелі. Оцінюйте стан бізнесу за поточними показниками за допомогою звітів про прибуток та збитки. Переглядайте їх щомісяця.
  • проводьте фактичний аналіз
  • плануйте бюджет
  • використовуйте таблиці та графіки
  • складайте місячні та річні звіти
  • контролюйте стан фінансів
Склад
Вам не потрібно розраховувати залишки на складі та собівартість продуктів. Програма робить це автоматично. На касі пробивають чек, продукти з яких складається страва, списуються зі складу. Також програма інформує співробітників про товари, які закінчуються, та розраховує потрібну кількість для їх замовлення. Якщо ви знайшли стару помилку та виправили її, програма оперативно перерахує залишки та скоригує фудкост.
Персонал
Мотивація співробітників.
Платіть прогресивний відсоток від особистих продажів офіціантам, фіксований відсоток продажів певних позицій у меню кухарям та відсоток виручки менеджеру.
Контролюйте Labor cost.
Автоматичний облік робочого часу співробітників допоможе оптимізувати Labor cost та сформувати платіжну відомість з урахуванням усіх премій, штрафів та бонусів.
Персональний звіт.
Актуальна інформація для кожного співробітника в персональному звіті перед кожною зміною, де видно відпрацьовані зміни та години.

Аналітика
Актуальна звітність в режимі реального часу.
Прості звіти доступні для перегляду менеджера на касі, а багаторівневі звіти ви легко знайдете в офісному модулі.

Віддалений контроль з будь-якого пристрою.
Отримуйте оперативну інформацію про роботу закладу за всіма показниками за допомогою мобільної програми. Аналізуйте його за допомогою простого графічного інтерфейсу.
Система збирає звіти та аналітику, які дають уявлення про ваші операції в режимі реального часу.
  • Якісні дані
    Приймайте коректні рішення на основі даних для майбутнього вашого бізнесу.
  • Актуальні дані
    Відстежуйте в режимі реального часу роботу всіх ваших закладів.
  • Зручний функціонал
    Перегляньте всі релевантні показники бізнесу на одній простій панелі інструментів.
  • Інтеграція з системами аналітики
    Інтеграція з програмним забезпеченням бізнес-аналітики для обміну даними між системами
Поширені запитання
Бажаєте перейти на Syrve?
Залишіть заявку, щоб отримати демонстрацію програми Syrve.
Ви у гарній компанії
Ви у гарній компанії
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка 24/7
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, вул. Базарна, 77
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114