Аутсорсинг обліку робочого часу та заробітних плат персоналу

Позбавимо вас рутинної роботи з взаєморозрахунків зі співробітниками, складання розкладу, контролю явок, обліку мотиваційних бонусів і штрафів, формування зведеної звітності.

З якими проблемами стикаються наші клієнти

  • Низка якість обслуговування
    Незбалансовані зміни, що призводять до нестачі персоналу обслуговування гостей
  • Зловживання
    персоналу
    Немає контролю фактично відпрацьованого часу, запізнень та ранніх доглядів
  • Часта зміна персоналу та низький рівень залучення
    Неефективна система мотивації персоналу
  • Помилки у нарахуванні заробітної плати
    Ручне та невчасне нарахування заробітної плати
Чому це відбувається?
-1-
Бухгалтер часто веде багато ділянок та стикається з нестачею часу для складання розкладу, контролю явок, фіксації ручних нарахувань та утримань.
-2-
У мережевих ресторанах цією роботою займається окремий фахівець, а невеликі заклади не мають такої можливості.
-3-
Складнощі з підбором та навчанням фахівця, який повинен вести облік персоналу та нарахування заробітної плати.
Ми пропонуємо:
Точний облік робочого часу персоналу
Формування ефективних мотиваційних програм
Контроль відповідності фактичних явок
Своєчасне нарахування заробітної плати
Планування розкладу
Надання зведеної звітності та контроль Labor Cost
Що ви отримаєте?
Збільшення виручки та лояльності гостей через високу залученість персоналу
Ефективна мотивація та конкурентна система оплати праці
Зниження Labor Cost на 10% – однією з головних статей витрат у закладі
Як ми працюємо
1
Перше знайомство
Ми зустрічаємося з вами для обговорення завдань та визначення обсягу робіт. Складаємо регламент виконання робіт, вибираємо зручний канал зв'язку, затверджуємо формат звітності.
2
Надання первісної інформації
Отримавши від вас списки співробітників, графіки роботи та оклади, ми заповнимо всі необхідні довідники для роботи з персоналом, внесемо розклад, складемо мотиваційні програми.
3
Регулярні роботи
Наші фахівці щотижня складають розклад і проводять його порівняння з фактичними явками співробітників. Складають платіжні відомості за обліковий період, вносять додаткові нарахування та утримання, перевіряють персональні звіти та відображають виплати заробітної плати.
4
Отримання звітності
Ми регулярно надаємо зведені звіти щодо виплат, утримань, премій, відпрацьованих годин і т.д. Також слідкуватимемо за динамікою зміни Labor Cost.
Автоматизуємо та обслуговуємо бізнес
Замовте безкоштовну консультацію нашого фахівця прямо зараз
Нашими послугами користуються
Нашими послугами користуються
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка 24/7
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, вул. Базарна, 77
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114