Опис проєкту
Власник Кальянної "М'ята" ще до відкриття розумів, що неодмінно зіткнеться із проблемою контролю та обліку. Ускладнилося питання тим, що власник багато подорожує і не може бути фізично присутнім у закладі. Необхідним був інструмент, який дозволить контролювати показники та роботу співробітників віддалено, бажано на мобільному пристрої.
Крім віддаленого контролю, було поставлено завдання прискорити обслуговування клієнтів. Власник кальянної бажав створити у закладі сервіс, який перевершуватиме очікування клієнта. Наприклад, під час куріння кальяну гості змушені чекати, коли підійде обслуговуючий персонал і замінить вугілля на нове. Очікування не викликає у клієнта позитивних емоцій. Це знижує шанси повторного візиту клієнта.
Що було виконано?
Для виконання поставлених завдань було впроваджено систему автоматизації.
Особлива увага була приділена online звітності в мобільному додатку під керуванням iOS. Тепер власник закладу може контролювати всі необхідні показники та "незримо бути присутнім" у закладі.
Для створення сервісу, що перевершує очікування, було вирішено ввести систему виклику офіціанта. Пейджер на руці співробітника повідомляє його про необхідність підійти до того чи іншого клієнта. Кнопки виклику офіціанта прискорили обслуговування клієнтів, що позитивно вплинуло на лояльність до закладу.
Які результати?
Впровадженням системи залишився задоволений не лише власник, а й співробітники Кальянної "М'ята". Робота для персоналу спростилася, працездатність зросла.
Менеджер проекту – Пиріг Анастасія