Опис проєкту
Власник мережі фастфуду стежить за інноваціями та намагається використати нові методи в управлінні свого бізнесу. За його словами, на ухвалення рішення з приводу автоматизації вплинула поїздка до Китаю. Якось він зайшов в один із фастфудів і на касі побачив цікаве «кіно»: касир сканує обличчя людини, яка розплачується за обід. Виявляється, це процедура ідентифікації особи. Це як карта лояльності: за допомогою сканування обличчя на моніторі касира висвічується історія покупок даного клієнта.
Після побаченого власник захотів встановити у своєму закладі щось схоже.
Що було виконано?
В закладах мережі було встановлено систему товарно-складського та управлінського обліку, впроваджено прогресивну програму лояльності. Налаштоване сучасне обладнання для зацифровування клієнтської бази.
Які результати?
Система автоматизації iiko задовольнила запити власника щодо таких питань: складання різних звітів, планування, повний контроль над персоналом та закладом загалом. Крім цього, тепер йому не треба переходити з однієї точки до іншої. За допомогою програми iiko він може, сидячи вдома за комп'ютером, спостерігати, що відбуватиметься у кожному із 4 закладів.
Керівник проекту – Пиріг Анастасія.