Закриття касових змін із закриттям особистих у Syrve

В кінці робочої зміни необхідно обов'язково закривати касову зміну.

Щоб закрити касову зміну зайдіть під своїм пін-кодом — натисніть кнопку "Закрити касову зміну". Так само як при відкритті касової зміни, при закритті першої касової зміни система запропонує обрати касовий реєстратор. Послідовність не має значення — можна закривати будь-яку з обраних змін. Після цього система запропонує перевірити закриті замовлення. Якщо налаштування системи та права дозволяють переносити замовлення на наступну касову зміну. натисніть кнопку "Далі". Обов'язково видрукувати Z-звіт та натисніть кнопку "Закрити зміну".

У випадку, коли в системі налаштовано обов'язкове закриття особистих змін, система може перенести на початкову сторінку. В цьому разі потрібно обов'язково ще раз зайти під своїм пін-кодом — відкрити особисту зміну — закрити касову зміну.

Зверніть увагу! Кнопка закриття касової зміни — якщо одна касова зміна закрита, а інша відкрита — знаходиться з правої сторони. При натисканні на кнопку "Закрити касову зміну" система не пропонує обрати касовий реєстратор. Все через те, що одна зміна вже закрита і відповідно закривається остання, яка залишилася.

Натисніть "Далі" — видрукуйте Z-звіт — закрийте касову зміну.

Обов'язково звертайте увагу на те, що вкінці робочого дня (якщо дві касові зміни) має бути видрукувано два Z-звіти.

Щоб перевірити чи всі касові зміни закриті, зайдіть під своїм пін-кодом — відкрийте особисту зміну — перевірте інформацію натиснувши кнопку "Детальніше". Впевнившись, що всі дії було виконано, закрийте касову зміну та вимкніть термінал.

Не витрачайте час
на самостійне вивчення Syrve

Запишіться на курси Навчального центру Syrve -
станьте кваліфікованим спеціалістом з Syrve
за 3 тижні
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114