Відкриття особистої зміни у Syrve

На початку кожного робочого дня співробітник має авторизуватися у системі, щоб відмітити час приходу на роботу.

Щоб авторизуватися в системі можна використовувати пін-код або картку співробітника.

Для авторизації під пін-кодом потрібно на станції ввести ваш пін-код — відкриється початкова сторінка — перевірте чи відкрита зміна. Якщо зміна відкрита, то буде вказано час і особиста інформація.

Щоб відкрити особисту зміну, натисніть кнопку "Відкрити зміну" — система повідомить, що зміна відкрита в конкретний час. Після цього можна працювати з системою.

Якщо потрібно переглянути додаткову інформацію на особистій сторінці, перейдіть на вкладку "Особиста сторінка" — з'явиться вся необхідна інформація щодо нарахувань, продажів або мотивації.

Зліва буде вказано час відкриття особистої зміни.

Особисту зміну необхідно відкривати кожного дня та по закінченню робочого дня — обов'язково закривати зміну.

Щоб закрити особисту зміну, потрібно натиснути кнопку "Закрити особисту зміну". Після закриття зміни з'явиться віконце з тривалістю закритої зміни.

Якщо ж є які-небудь відкриті замовлення, система запропонує ці замовлення закрити або проігнорувати.

В основному вікні також з'являється інформація про закриття зміни, де можна переглянути:
  • під яким обліковим записом ви знаходитеся в системі;
  • коли була відкрита зміна.
Також у загальному вікні можна починати працювати з замовленнями.

Коли робота з системою закінчена (наприклад, оформили замовлення), потрібно обов'язково заблокувати термінал — натисніть на значок "Замок".

Не витрачайте час
на самостійне вивчення Syrve

Запишіться на курси Навчального центру Syrve -
станьте кваліфікованим спеціалістом з Syrve
за 3 тижні
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114