На початку кожного робочого дня співробітник має авторизуватися у системі, щоб відмітити час приходу на роботу.
Щоб
авторизуватися в системі можна використовувати пін-код або картку співробітника.
Для
авторизації під пін-кодом потрібно на станції ввести ваш пін-код — відкриється початкова сторінка — перевірте чи відкрита зміна. Якщо зміна відкрита, то буде вказано час і особиста інформація.
Щоб
відкрити особисту зміну, натисніть кнопку "
Відкрити зміну" — система повідомить, що зміна відкрита в конкретний час. Після цього можна працювати з системою.
Якщо потрібно переглянути додаткову інформацію на особистій сторінці, перейдіть на вкладку "
Особиста сторінка" — з'явиться вся необхідна інформація щодо нарахувань, продажів або мотивації.
Зліва буде вказано час відкриття особистої зміни.
Особисту зміну необхідно відкривати кожного дня та по закінченню робочого дня — обов'язково закривати зміну.
Щоб
закрити особисту зміну, потрібно натиснути кнопку "Закрити особисту зміну". Після закриття зміни з'явиться віконце з тривалістю закритої зміни.
Якщо ж є які-небудь відкриті замовлення, система запропонує ці замовлення закрити або проігнорувати.
В основному вікні також з'являється інформація про закриття зміни, де можна переглянути:
- під яким обліковим записом ви знаходитеся в системі;
- коли була відкрита зміна.
Також у загальному вікні можна починати працювати з замовленнями.
Коли робота з системою закінчена (наприклад, оформили замовлення), потрібно обов'язково заблокувати термінал — натисніть на значок "
Замок".