Статуси замовлень у Syrve

Для перевірки стану замовлень нам потрібно авторизуватися під своїм PIN-кодом та зайти у вкладку "Замовлення".

Система дозволяє працювати в трьох режимах з замовленнями:

1. Схема залу

В цьому випадку при виборі конкретного залу ми бачимо кількість столів та статуси замовлень.

2. Всі столи
Це режим дозволяє бачити розподілення столів за співробітниками (офіціантами).

3. За офіціантами
В цьому випадку обираючи конкретного офіціанта ми будемо бачити всі його замовлення.

Режим роботи "Схема залу" дозволяє перевірити статус замовлення. Щоб отримати підказку щодо відповідності кольору столу, потрібно натиснути кнопку "Колір столу". Після цього з'явиться вікно з підказками щодо кольорів столів:

  • синій — нове замовлення;
  • зелений — страви готові;
  • червоний — замовлення в стані попереднього чеку;
  • сірий — страви подані;
  • чорний — страви віддруковані, але ще не готові;
  • прозорий — вільний столик.

Приклад: Якщо на замовлення роздрукувати чек, то цей столик буде позначено червоним кольором — це означає, що замовлення вже оброблено і страви вже подані. Якщо необхідно, то можна гостю надати попередній чек та закривати замовлення, якщо він готовий розплатитися.


Важливо! Замовлення зі статусом "Попередній чек" не можна редагувати. Щоб відредагувати дане замовлення, зверніться до адміністратора або керуючого.

Не витрачайте час
на самостійне вивчення Syrve

Запишіться на курси Навчального центру Syrve -
станьте кваліфікованим спеціалістом з Syrve
за 3 тижні
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114