Для перевірки стану замовлень нам потрібно авторизуватися під своїм PIN-кодом та зайти у вкладку "
Замовлення".
Система дозволяє працювати в трьох режимах з замовленнями:
1. Схема залу В цьому випадку при виборі конкретного залу ми бачимо кількість столів та статуси замовлень.
2. Всі столи Це режим дозволяє бачити розподілення столів за співробітниками (офіціантами).
3. За офіціантами В цьому випадку обираючи конкретного офіціанта ми будемо бачити всі його замовлення.
Режим роботи "
Схема залу" дозволяє перевірити статус замовлення. Щоб отримати підказку щодо відповідності кольору столу, потрібно натиснути кнопку "
Колір столу". Після цього з'явиться вікно з підказками щодо кольорів столів:
- синій — нове замовлення;
- зелений — страви готові;
- червоний — замовлення в стані попереднього чеку;
- сірий — страви подані;
- чорний — страви віддруковані, але ще не готові;
- прозорий — вільний столик.
Приклад: Якщо на замовлення роздрукувати чек, то цей столик буде позначено червоним кольором — це означає, що замовлення вже оброблено і страви вже подані. Якщо необхідно, то можна гостю надати попередній чек та закривати замовлення, якщо він готовий розплатитися. Важливо! Замовлення зі статусом "
Попередній чек" не можна редагувати. Щоб відредагувати дане замовлення, зверніться до адміністратора або керуючого.