Робота зі стоп-листами у Syrve

Cистема передбачає роботу зі стоп-листом.

Коли використовується стоп-лист? Коли певні позиції із меню не доступні для продажу через відсутність потрібних інгредієнтів для їх приготування.

Щоб працювати зі стоп-листом, потрібно мати на це доступ. Зі стоп-листом можуть працювати: керуючий, менеджер, шеф-повар.

Для початку роботи зі стоп-листом зайдіть в систему під своїм пін-кодом і натисніть кнопку "Стоп-лист". Вам будуть доступні позиції, які вже додані до стоп-листа.

Щоб вилучити позиції зі стоп-листа, потрібно натиснути "Видалити".

Щоб додати певні позиції до стоп-листа, скористайтеся пошуком або ієрархією страв та додайте позицію або в стоп-лист, або проінформуйте офіціантів, яка кількість доступна для замовлення.

Щоб роздрукувати стоп-лист натисніть "Друк".

Як працювати з позиціями зі стоп-листа?

Позиція, яка додана до стоп-листа, буде перечеркнута, її не можна замовити.

Позиції, які додані до стоп-листа і скоро закінчаться, відображають в стоп листі з поміткою кількості доступних порцій. При оформлення нового замовлення з додаванням таких позицій, кількість зміниться лише після друку зустрічки на кухню.

Якщо не має права редагувати стоп-лист та потрібно пробити позицію, натисніть на позицію — з'явиться інформація про відсутність прав на редагування — зверніться до керуючого або адміністратора, щоб вони підтвердили цю операцію своїм пін-кодом.

Якщо потрібно додати певну позицію, яка вже віддрукована, як тільки її додати, то система знову запитає право редагувати стоп-листа.

Робота кухні зі стоп-листом значно полегшує роботу кухні та офіціантів в тому випадку, коли даної позиції не вистачає на залишку і немає необхідності двічі або тричі підходити до гостей та інформувати, що на жаль даної позиції немає (вона не доступна до замовлення) і пропонувати якусь альтернативу. Офіціантам зразу відомо, які позиції сьогодні не продаються і що поставлено на стоп.

Рекомендації роботи зі стоп-листом:

  • перевіряйте стоп-лист щоденно;

  • кухня зранку має відмінити позиції, які недоступні до продажу або залишилися в обмеженій кількості.

Якщо виконувати всі рекомендації, то робота з замовленнями буде легкою та продуктивною.

Не витрачайте час
на самостійне вивчення Syrve

Запишіться на курси Навчального центру Syrve -
станьте кваліфікованим спеціалістом з Syrve
за 3 тижні
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114