Повернення замовлення у Syrve

Замовлення можна повертати.

Зверніть увагу! Повертати замовлення можна лише при відкритій касовій зміні і бажано, щоб це замовлення було закритим в цій самій касовій зміні. Повертати замовлення попередніх касових змін не рекомендується.

Для того, щоб перевірити закриті замовлення, авторизуйтесь під своїм пін-кодом.

Перейдіть на вкладку "Закриті замовлення". Система відображає всі замовлення, які були закриті. Для перегляду окремого замовлення натисніть на нього та перевірте тип оплати, яким був закритий цей чек.

Повертати замовлення можна у випадках:

  • якщо переплутали тип оплати і необхідно його змінити,

  • закрили не на той касовий реєстратор,

  • в інших випадках.
Щоб отримати ще один чек зайдіть в закриті замовлення і натисніть "Друкувати товарний чек".

Щоб змінити тип оплати, зайдіть в закрите замовлення і натисніть "Змінити тип оплати".

Щоб повернути замовлення, натисніть "Часткове повернення", після чого система створить нове замовлення з новим номером і друкує чек повернення.

Щоб роздрукувати товарний чек попередньої касової зніми, зайдіть у розділ "Замовлення закритих касових змін". В цьому випадку обов'язково необхідно знати номер замовлення, якщо за цим номером система знайде чек, вона його відобразить (один або декілька). Зайдіть в дане замовлення і роздрукуйте товарний чек.


Не витрачайте час
на самостійне вивчення Syrve

Запишіться на курси Навчального центру Syrve -
станьте кваліфікованим спеціалістом з Syrve
за 3 тижні
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114