Попередній чек у Syrve

Щоб розрахувати гостя та роздрукувати попередній чек, потрібно зайти під своїм пін-кодом.

Є декілька способів роздрукувати попередній чек.

Перший спосіб

Зайдіть в потрібне замовлення та натисніть "Попередній чек".
При натисканні на "Попередній чек" він виділиться червоним кольором, після цього його не можна буде редагувати, його можна буде лише сплатити.

Щоб редагувати замовлення, де вже було обрано "Попередній чек", потрібно звернутися до керуючого або адміністратора.


Другий спосіб

Якщо потрібно розрахувати лише одного гостя. З лівій частині екрану натисніть на гостя, оберіть повністю його замовлення та натисніть "Попередній чек". Замовлення розділиться між гостями. Попередній чек буде роздруковано по обраному гостю, а для інших гостей замовлення буде активним і його можна буде редагувати.


Третій спосіб

В режимі роботи "За офіціантами", "Схема залу", "Всі столи" зверху натисніть на кнопку "Попередній чек", оберіть чек, по якому необхідно роздрукувати попередній і система друкує попередній чек.

Щоб скасувати попередній чек перейдіть в "Замовлення" — вкладка "Замовлення". У разі коли доступні права редагування/скасування, то можна натиснути на кнопку "Скасування попереднього чеку". Якщо таких прав немає, то зверніться до керуючого або адміністратора. В разі необхідності проводимо скасування попереднього чеку та редагуємо замовлення.


Випадки, коли є необхідність відредагувати замовлення після друку попереднього чеку:

  • не додали гостя до замовлення;
  • не додали знижку;
  • випадково роздрукували попередній чек;
  • необхідно додати позиції в замовлення, якщо гість вирішив залишитися або до нього прийшли друзі.

Не витрачайте час
на самостійне вивчення Syrve

Запишіться на курси Навчального центру Syrve -
станьте кваліфікованим спеціалістом з Syrve
за 3 тижні
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка 24/7
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, вул. Базарна, 77
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114