Створення інвентаризації у Syrve

Інвентаризацію треба проводити після закриття касових змін або до відкриття касової зміни, для того щоб товар що йде у продаж рахувався у проведенні інвентаризації.

  1. Перейдіть у розділ Товари / Накладні. Тут будуть відображатись усі проведенні інвентаризації.
  2. Для створення нового документу натисніть кнопку Створити.
  3. Оберіть склад та дату проведення (можна обрати як теперішню так і минулу).
Інвентаризація складається з трьох кроків.

1 крок.
Підрахунок страв та напівфабрикатів, для яких ще не створювалися акти приготування, тобто якщо на кухні є певні заготовки.

  1. Заповнити списки напівфабрикатів можна вручну, обираючи з випадаючого списку, або оберіть Дії / Заповнити за залишками, рухом та категоріями.
  2. Оберіть групу і система підтягне всі напівфабрикати.
  3. Натисніть Далі.
2 крок. Підрахунок придбаних товарів, страв та заготовок.
  1. Оберіть Дії / Заповнити за залишками, рухом та категоріями.
  2. Оберіть або Всі бухгалтерські категорії, або певну бухгалтерську категорію, або групу.
*Сюди потрапляють ті позиції, які є на залишку на вказаному складі, незалежно від того це від'ємні залишки чи плюсивні.

Якщо потрапляють позиції які не мають бути у списку, перевірте причини її потрапляння:
  1. Натисніть на позицію правою кнопкою мишки та оберіть Рух товару.
  2. Якщо цієї позиції не мало бути в даній інвентаризації, приберіть її з усіх документів та наново заповніть інвентаризацію. *Просто видалити її не має сенсу, оскільки при проведенні наступної інвентаризації вона знов з'явиться.
  3. Зніміть позначку З проведенням.
  4. Натисніть Зберегти для збереження у чернетки.
  5. Оберіть на верхній панелі Друк бланку інвентаризації або Вивантаження в Excel. *Роздрукувати бланк можна або просто переліком, або з урахуванням груп, або з урахуванням категорий. Система розподіляє все по окремим вкладкам.
  6. Віддайте роздрукований бланк співробітнику для заповнення.
Після заповнення співробітниками бланку, перенесіть отримані дані у електронну таблицю за тими самими кроками 1 і 2.

*Система автоматично розкладає напівфабрикати на інгредієнти, в таблиці вони виділяються курсивом.
**Можливості виправити кількість позицій немає, можна або додати ще одну позицію, або виправити кількість самого напівфабрикату.

Якщо є товари у вигляді із фасування, є можливість заповнити дані у вигляді фасування.
  1. В колонці Тара оберіть вид фасування, кількість у фасовці.
  2. Клікніть правою кнопкою мишки та оберіть Додати поточну позицію, якщо фасувань декілька. *Таких рядків може бути необмежена кількість.
*Книжкова кількість у таблиці відсутня з метою запобігання навмисного коригування даних під книжкову кількість. Вона з'явиться лише після збереження усіх рядків.

Зберегти можна або по кожній позиції, або натисніть у будь якій частині таблиці правою кнопкою мишки та оберіть Зберегти все.

3 крок. Аналіз інвентаризації.
  1. Перевірити позиції можна або з розбивкою по папкам, або натисніть Розгрупувати (всі позиції будуть у загальному списку).
  2. Зробіть сортування або за Різницєю кількості, або за Різницею сум.
  3. Проведіть аналіз.
  4. Для виправлення фактичної кількості поверніться на другий крок та натисніть Перерахувати.
  5. Внесіть нову фактичну кількість.
  6. Натисніть Зберегти.
  7. Додайте до позиції коментар, за необхідністю.
*Всі редагування зберігаються в історії проведення змін.

Якщо за рухом товару була виявлена якась помилка, або не той склад чи документ, можна провести його заднім числом, і книжкова кількість буде перерахована автоматично.
Після перевірки натисніть позначку З проведенням / Зберегти й закрити.
Роздрукуйте або порівняльну відомість, або опис.

Не витрачайте час
на самостійне вивчення Syrve

Запишіться на курси Навчального центру Syrve -
станьте кваліфікованим спеціалістом з Syrve
за 3 тижні
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка 24/7
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, вул. Базарна, 77
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114