Організації у Syrve Loyalty

Перейдіть до розділу "Організації", де знаходяться налаштування для "Точки продажів" та "Юридичні особи", які підключені до Syrve Loyalty.
Точки продажів
Перейдіть в розділ "Точки продажів", щоб додати основні налаштування торгового підприємства. Потім оберіть потрібну точку продажу, якщо їх є декілька.

У вікні основних налаштувань доступна можливість змінити Юридичну особу, якій належить точка продажу. В списку вказані ті юридичні особи, до управління якими є у користувача доступ.

У вікні, яке з'явилось, заповніть всю необхідну інформацію та натисніть "Зберегти". Щоб переглянути та змінити параметри юридичної особи, натисніть кнопку Редагувати.
Юридичні особи
Перейдіть зі сторінки "Організації" в блок "Юридичні особи", де потрібно виконати всі налаштування реквізитів юридичної особи: назва, ІПН, КПП, розрахунковий рахунок, ПІБ керівника тощо.
Також можна налаштувати SMS — мінімальний баланс SMS. Якщо кількість SMS на балансі стане меншою за вказане число, користувачу буде повідомлено електронною поштою. Якщо число не вказане, повідомлення надходити не будуть.

Доступні також налаштування транслітерації SMS — українські слова в тексті SMS написані латинськими літерами. Зніміть галочку, щоб текст SMS був написаний кирилицею.
Також можна налаштувати валюту, в якій відображаються грошові кошти на рахунках і у звітах Syrve Loyalty.

Не витрачайте час
на самостійне вивчення Syrve

Запишіться на курси Навчального центру Syrve -
станьте кваліфікованим спеціалістом з Syrve
за 3 тижні
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка 24/7
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, вул. Базарна, 77
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114