Інтеграція Syrve з Binotel

Потужна телефонія для контролю та підвищення продажів
Binotel – це сервіс, який об'єднує всі номери компанії в єдину мережу, зберігає всю історію і записи розмов з клієнтами. А також автоматизує роботу і підвищує ефективність співробітників і якість обслуговування клієнтів.

Навіщо потрібен Binotel

  • Упорядкувати та контролювати спілкування співробітників
    з клієнтами
  • Автоматизувати спілкування з клієнтами та роботу в CRM-системі
  • Бачити обсяг і якість розмов кожного співробітника та компанії загалом
  • Забезпечити постійний високий рівень клієнтського сервісу

Можливості системи

  • Особистий кабінет як система контролю та управління зв'язком із клієнтами
    У вас буде особистий кабінет, у якому зберігаються дані про всі дзвінки: їхню загальну кількість, час, тривалість, записи розмов, список пропущених, детальна аналітика та багато іншого.
  • Запис дзвінків
    У вас буде запис усіх дзвінків. Це означає, що ви зможете прослухати будь-яку розмову менеджера з клієнтом. Сам факт наявності цієї функції мотивує співробітників працювати ефективніше. Вирішувати спірні питання і навчати нових співробітників значно швидше і простіше.
  • Контроль втрачених дзвінків
    В особистому кабінеті Binotel у вас буде спеціальна вкладка, куди потрапляють усі пропущені дзвінки. І поки клієнту не передзвонили або він сам не зателефонував повторно, його дзвінок з цієї вкладки не пропадає. За допомогою однієї цієї вкладки ви зможете обробляти більше дзвінків і отримувати до 30% додаткових продажів.
  • Багатоканальність
    Можливість приймати на один телефонний номер кілька дзвінків одночасно. При підключенні багатоканальності клієнти завжди зможуть додзвонитися до вашої компанії і ніколи не почують у слухавці сигнал "зайнято", а ви отримаєте більше звернень.
  • Спрямування дзвінків на групу співробітників
    Таким чином, приймати дзвінки стане простіше. Час на відповідь клієнту скоротиться. Пропущених стане менше. А головне - співробітники перестануть передавати один одному мобільні телефони. І хаосу з трубками більше не буде.
  • Об'єднання телефонії з вашою CRM
    Усі розмови менеджерів із клієнтами автоматично передаватимуться в СRM-систему. Також будуть доступні такі функції: автовідкриття картки клієнта під час дзвінка, автостворення нової картки, історія активності клієнта.

Чому ми?

Нам довіряють
Ви платите відразу за готовий продукт
Техпідтримка 24/7

Вартість інтеграції

Підключення включено в послуги технічної підтримки від
Смарт кафе.
Хочете дізнатися подробиці?
Отримайте безкоштовну консультацію нашого експерта і дізнайтеся, як зробити ресторан кращим.
+38 (063)-514-82-56
office@onix-soft.com.ua
Ви в хорошій компанії
Ви в хорошій компанії
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114