Оновлення Syrve 8.7

Зима минула — час зустрічати оновлення Syrve 8.7. Спростили для ресторанів процес обробки замовлень, пропонуючи революційні можливості для кухні та кол-центру доставки. Завдяки індивідуалізованому відображенню замовлень та автоматичній обробці доставок, ресторани отримують ефективні інструменти оптимізації робочих процесів. Нововведення також забезпечує більш точне управління запасами.

Працюйте краще з доставкою та замовленнями на винос

Оновлення покращує обробку замовлень кухарями. Записи про замовлення на кухонному екрані тепер можна відредагувати під потреби кухаря. На екрані буде відображатися тільки та інформація, яка йому потрібна. Менше зайвої інформації — більше замовлень на кухонному екрані (KDS). Можна налаштовувати відображення окремих типів замовлень, з якими працюють кухарі. Наприклад, для цеху, де пакують замовлення на винос та на доставку, може бути доступна власна версія налаштунків кухонного екрана.

Керуйте обробкою замовлень на доставку у кол-центрі

Швидка обробка замовлень можлива з допомогою кол-центру. Після того, як замовлення прийняте, Syrve в автоматичному режимі визначає ресторан, який виконає замовлення. Це не виключає можливість для оператора самостійно прийняти правильне рішення, перевіривши інші ресторани та умови обслуговування. Доступна можливість редагування замовлення на доставку. Якщо клієнт зробив замовлення з каси ресторану, а потім ще дозамовив позицію, то можна легко внести правки в замовлення. Є можливість додавати, змінювати або видаляти страви до моменту, поки замовлення не передали кур'єру доставки. Внесені зміни копіюються і швидко надсилаються на кухню.

Плануйте точно роботу кухні

Планування заготовок стає ще зручнішим, тепер в підготовчих планах автоматично розраховується не лише кількість потрібних для закупівлі продуктів, а й необхідна кількість контейнерів, де вони будуть зберігатися. Налаштування доступні для кожного напівфабрикату: розрахунок ваги точно до грама або ж можливість округлення в меншу чи більшу сторону. Також з'явилася можливість переміщення підготовлених продуктів по днях — якщо продукт був підготовлений для минулого дня, його можна використати для страв наступного дня, вказавши про це в плані.

Мінімізуйте витрати при замовленні у центрі розподілу

Головна задача — на кожному етапі керувати витратами. В оновленні Syrve стали доступні ще більш вдосконалені закупівлі, які здійснюються через розподільчий центр. Система попереджає помилки, якщо співробітник вручну створює замовлення на виробництво. Як приклад, у випадку, коли сума за доставку замовлення перевищує його вартість. Щоб дана опція спрацювала в системі потрібно налаштувати мінімальну суму замовлення. Також можливо налаштувати максимальну та мінімальну кількість товарів, щоб співробітник не міг випадково вказати в замовленні занадто велику кількість товарів (або малу). Стало доступним редагування вже відправлених замовлень. В налаштування можна вказати параметри закупівель при яких виробничі замовлення можна або не можна редагувати.

З'явилась можливість формувати новий звіт про розбіжності, в якому доступна вся інформація про товар — що з ним відбувалося від розподільчого центру до ресторану. Якщо ж в дорозі з товаром щось трапилось, то автоматично буде згенерований запис про списання.

Легко контролюйте запаси

Дуже просто проводити інвентаризацію проданої продукції, використовуючи підключений до телефона або планшета сканер. Всі дані, які будуть зчитані, зразу ж потрапляють в інвентаризацію. Тепер стало можливим виконання не тільки повної, а й часткової інвентаризації, що робить процес інвентаризації більш гнучким. Також з інвентаризації тепер можна виключати продукти. Наприклад, такі недорогі продукти, які потребують частішої інвентаризації — це цукор та сіль.

Інвентаризацію зробили захищеною від зловживання. Від співробітників тепер можна приховати показники: залишки замовлень, залишки на складі, розбіжності інвентаризації.

Створюйте рахунки без ПДВ

Оновлення дозволяє створювати рахунки, виключаючи ПДВ із загальної суми в режимі повної оплати. Це можна використовувати при оплаті страв співробітниками або бізнес-партнерами.

Скануйте акцизні марки швидко

Оновлення вдосконалює процес сканування акцизних марок. Нова функція автоматично закриває вікно повідомлення, якщо акцизна марка сканується коректно. Це виключає необхідність підтверджувати кожне успішне сканування, натискаючи ОК.

Отримуйте більше користі від Syrve

Тепер працювати з прайс-листами постачальників стало простіше — працюйте з ними в веб-офісі. Завдяки новим інструментам можна легко вирішувати повсякденні завдання: імпортувати прайс-листи, узгоджувати та редагувати продукти. Можна вручну налаштувати час, який надається для затвердження підготовлених вручну замовлень на закупку.

Нова версія передбачає простіше опрацювання повернення коштів. Всі замовлення можна відшукати через касу та повернути кошти (навіть тоді, коли касова зміна закрита та замовлення бути зроблені декілька днів тому). Повернення будуть відображені у звітах з продажів.

Тепер Syrve вміє приймати замовлення на доставку, коли формат телефону клієнта має нестандартний формат.
Давно не бачили
нових можливостей Syrve?
Техпідтримка Syrve від Смарт-кафе допомагає 24/7 та своєчасно оновлює систему.
Довіртеся надійній компанії – залишайте заявку!
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114