Найважливішим пунктом рейтингу порівняння Poster та Syrve є управління запасами закладу.
Некоректне керування запасами призводить відразу до кількох вкрай негативних наслідків для закладу: - Замороження оборотних коштів через зайві закупівлі.
- Закінчення терміну придатності продуктів через надмірну закупівлю продуктів, що швидко псуються.
- Виникнення стоп-листів через неможливість приготувати певні страви через брак ключових продуктів.
У Poster можна відстежувати лише запаси на складі закладу на цей час. Не видно історії запасів - не можна подивитися, як змінювалися залишки останнім часом. Формується лише зведена таблиця із закупівель за період. Функціонал автоматичного замовлення на основі ретроспективної інформації відсутній.
Syrve навпаки відстежує та зберігає ці дані, щоб за допомогою технологій штучного інтелекту зробити пропозицію про закупівлю у постачальників не просто на основі поточних залишків, а й з урахуванням витрат інгредієнтів у минулому періоді. Інформація щодо необхідної кількості продуктів і заготовок формується з урахуванням прогнозу погоди. Маючи інформацію про наявність святкових днів та майбутні заходи у закладі прогноз стане ще точнішим.
Таким чином, на те, скільки Syrve запропонує закупити продуктів, впливають такі фактори:
- прогноз погоди;
- наявність заходів;
- наявність урочистих днів;
- продажі за попередній період;
- залишки продуктів складі.
До того ж точність прогнозів Syrve становить 95-98%!
Узгодивши рекомендації щодо закупівель, можна відразу з програми налаштувати надсилання постачальникам на пошту списку закупівель. А коли постачальники повідомлять про дату поставки на ваш склад – співробітники отримають повідомлення про майбутній прихід товарів та зможуть вчасно відреагувати.
Інвентаризація складуВажливою частиною управління запасами є регулярна інвентаризація. Цей процес має бути максимально швидким, щоб не викликати дорогий простій закладу, адже у ресторанах збитки від простою можуть сягати десятків тисяч гривень.
У Poster відсутні багато інструментів, які прискорюють інвентаризацію. Наприклад, відсутній функціонал мобільної інвентаризації, яка в рази прискорює процес звіряння залишків у Syrve. Інформація про залишки вводиться за місцями зберігання продуктів (уточнюється, де лежать позиції). Відповідно звіряння виконується за окремими шафами та холодильниками. Це суттєво знижує ймовірність людської помилки.
Інвентаризацію Syrve можна налаштувати заздалегідь. Система надішле листи з нагадуванням, щоб працівники про неї не забули. Також інвентаризацію можна створити вручну на поточну дату, і тоді співробітникам не доведеться чекати певного часу, щоб розпочати її.
Ще однією унікальною корисною функцією Syrve є швидка інвентаризація бару за допомогою вагів. Вона дозволяє дізнатися скільки напою залишилося у розпочатій тарі.
У Syrve можна відстежити історію зміни документа, створеного під час інвентаризації. Це дозволяє контролювати співробітників та уникнути зловживань з їхнього боку.
Порівнюючи дві програми для управління запасами в закладах - Poster і Syrve, можна зробити висновок, що Syrve надає більш точні прогнози щодо закупівель, а також дозволяє прискорити процес інвентаризації складу та знизити ймовірність людських помилок, що в результаті позначається на ефективності та прибутковості бізнесу.