Оновлення Syrve 8.5

Прийшли приємні новини – нова версія Syrve 8.5 вже доступна! Істотних змін торкнулися оптимізації роботи лінійного персоналу, а також аналітики для керуючого ресторанним бізнесом. Система управління ресторанами Syrve постійно вдосконалюється, щоб заклади успішно розвивалися у висококонкурентному середовищі.

Ручне введення акцизної марки

Співробітники закладу під час продажу підакцизних товарів тепер можуть вводити номери акцизних марок вручну, якщо це зручно (або якщо марка не читається) – у відповідному вікні Syrve POS з'явилася нова кнопка "Ввести вручну". Щоб використати цю опцію, у файлі ліцензії мають бути включені певні властивості, специфічні для регіону. Для отримання додаткової інформації зверніться до свого постачальника Syrve.

Оптимізація роботи
з курсами подачі страв

У ресторанах з обслуговуванням за столиками страви можуть готуватися та подаватись групами. Дуже важливо, щоб гості, які сидять за одним столом, отримували свої страви одночасно – щоб ніколи не виникала ситуація, коли один гість доїдає свою страву, а інший ще навіть не приступив до неї.

Раніше офіціантові доводилося розкладати усі страви на порції вручну. Крім того, мав значення час, коли страви додавалися до замовлення.

Тепер ви можете приймати замовлення від гостей по черзі і всі продукти будуть згруповані у відповідні курси, щоб їх можна було вчасно приготувати та подати.

Зручний доступ операторів кол-центра
до поточного рівня навантаженості кухні

Найчастіше, приймаючи замовлення на термінову доставку у ресторані, співробітники повинні знати поточну завантаженість кухні, щоб запропонувати клієнтам найближчий часовий інтервал. Через це вікно "Завантаженість кухні" тепер можна налаштувати так, щоб воно з'являлося перед екраном деталей замовлення при обробці нових замовлень на доставку або самовивіз.

Крім того, модифікатори та послуги, які могли б збільшити навантаження на кухню, були приховані з вікна, оскільки такі позиції не збільшують навантаження. Це допоможе працівникам краще розподіляти замовлення на доставку та самовивіз протягом дня.

Зручний перегляд коментарів
до замовлення на кухонному екрані

Ви можете бути абсолютно впевнені, що всі побажання та вказівки гостей будуть точно передані кухарям.

Раніше кухонний екран показував тільки перший рядок коментаря, і щоб побачити повний текст, шеф-кухарям доводилося натискати на крапку поряд з ним. Коли на кухні було багато роботи, деякі деталі регулярно губилися.

Ця проблема була вирішена, оскільки весь коментар відображається відразу.

Додавання знижки на етапі розрахунку

Клієнти можуть попросити знижку або пригадати пропозицію або купон будь-якої миті під час перебування у закладі.

Тепер ви можете надати знижку не тільки при прийомі замовлення, але і при розрахунку гостей. На екрані оформлення замовлення з'явилися дві кнопки, які допомагають працювати зі знижками та надбавками, але вони недоступні, якщо гостьовий рахунок вже надрукований.

Спрощення інвентаризації

Підрахунок залишків на складі став розумнішим - він не включає товари, які не мали руху з моменту останнього підрахунку, та їх залишок на складі дорівнює нулю. Вам більше не потрібно вводити нулі для товарів давно немає на складі!

Додавання нових позицій до підрахунку також було спрощено. Просто додайте нову групу в налаштуваннях залишків або додайте нові товари до існуючої групи - при наступному підрахунку залишків Syrve покаже лише ті товари, які мали рух на складі.

Автоматичне створення планів приготування

Syrve може автоматично створювати плани приготування, що значно підвищує продуктивність кухні.

Раніше такі плани могли охоплювати лише заздалегідь підготовлені напівфабрикати, для яких були оформлені технологічні карти та зареєстровані у складі як готові до вживання продукти. Однак у багатьох ресторанах технологічні карти не використовуються, і такі напівфабрикати списуються під час продажу як інгредієнти, що входять до їх складу. Тепер Syrve може автоматично створювати плани виготовлення таких продуктів.

Можливість аналізувати ефективність купонів

Тепер у вас є більше можливостей оцінки ефективності купонних пропозицій системи лояльності: OLAP-звіти показують номери та серії купонів - ви можете відстежувати кількість замовлень, де та які купони були використані, а також загальну суму таких замовлень.

Крім того, Syrve відстежує використання купонів та показує кількість спроб активації.

Поглиблений аналіз ефективності комбо

Завдяки Syrve ви можете отримати більш повну інформацію про дохід та суму знижок, отриманих від продажу комбо, а також про кількість комбо-наборів проданих у вашому закладі, із сортуванням товарів, що входять до їх складу.

Покращені OLAP-звіти добре служать цій меті, оскільки в них з'явилися нові поля: Назва набору, Розмір набору та Кількість набору. Деякі інші поля були додані для розширення можливостей інтеграції з API: ідентифікатор комбінації і ідентифікатор розміру комбо.

Оптимізація вигрузки
меню на сайт

Робота з пунктами меню, доступними у веб-кол-центрі, була спрощена. Для імпорту списку страв можна використовувати зовнішні меню. Це особливо зручно, якщо у різних відділеннях вашої мережі ви продаєте страви за різними цінами або ваш колл-центр отримує замовлення від служб доставки, які потрібно обробляти вручну.

Крім того, ви можете встановити різні джерела цін для кожного меню – основний прайс-лист, зовнішнє меню чи цінові категорії. Одне меню можна вказати як меню за замовчуванням.

Базові налаштування веб-кол-центру можна вказати в новому розділі "Колл-центр" у модулі "Налаштування та обслуговування системи".
Давно не бачили
нових можливостей Syrve?
Техпідтримка Syrve від Смарт-кафе допомагає 24/7 та своєчасно оновлює систему.
Довіртеся надійній компанії – залишайте заявку!
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка 24/7
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, вул. Базарна, 77
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114