Весняне оновлення Syrve 8.4

Весною 2023 Syrve знову приємно дивує. Оновлення, яке принесло значні зміни, напевно припаде ресторанам до душі. Syrve перебуває у постійному розвитку та регулярно поповнюється новими функціями. Пропонуємо подивитись на останнє оновлення та перейти на нову версію Syrve, якщо Ви цього ще не зробили. Для цього звертайтесь у техпідтримку Смарт-кафе.

Поліпшення конфіденційності

При закритті замовлення офіціантом зазвичай POS-термінал автоматично повертається до попереднього екрану. Однак, якщо POS-термінал знаходиться в полі зору гостей, ваша конфіденційна інформація може бути розкрита. Щоб убезпечити себе, рекомендується використовувати нову функцію автоматичного блокування екрана. Вона дозволяє негайно блокувати екран після кожного здійсненого платежу, гарантуючи максимальну конфіденційність.

Щоб увімкнути цю функцію, просто перейдіть в меню "Налаштування торгового підприємства" та активуйте опцію "Закривати вікно після внесення передоплати".
    Открываем прибыльное кафе

    Двомовне меню
    для двомовних територій

    Syrve пропонує багатомовну підтримку. Якщо персонал ресторану має знання кількох мов, їм буде зручно змінювати мову відображення меню на екрані прийому замовлень і чеках.

    Щоб скористатися цією можливістю, достатньо вказати назви елементів іншою мовою Syrve Office. Для цього виберіть: "Запис об'єкта" - "Додаткова інформація" - "Загальні" - "Назва іноземною мовою".

    Це спростить обслуговування гостей та безсумнівно позначиться на їх подяці закладу.
    Открываем прибыльное кафе

    Гнучкі кулінарні маршрути
    для різних точок мережі

    Зазвичай мережеві заклади, що мають загальне меню, працюють на основі схожих виробничих механізмів - кожна страва призначена для певної кулінарної станції. Це дозволяє легко налаштовувати виробничі маршрути та розширюватися, копіюючи успішні налаштування.

    Однак, якщо у вашій мережі присутні як невеликі фуд-корти, так і просторі кафе, одна і та ж страва може готуватися на різних кулінарних станціях. Тепер ви маєте можливість індивідуально налаштовувати стандартні параметри для кожного ресторану у вашій мережі, забезпечуючи гнучкість виробництва.

    Налаштування цього параметра виконується в меню Syrve Office "Відділення" у розділі "Карта приготування страв".
    Открываем прибыльное кафе

    Спрощення інвентаризації

    Ми продовжуємо вдосконалювати процес інвентаризації в системі, щоб спростити цей виснажливий процес. Тепер, якщо ви використовуєте смартфон для інвентаризації, вам більше не потрібно використовувати вбудовану клавіатуру.

    Ми розробили спеціальну клавіатуру, яка ідеально пристосована до інвентаризації. Робота з довгими списками товарів стала набагато простішою, оскільки Syrve наразі автоматично приховує вже переглянуті продукти.

    Для цього використовуйте перемикач "Показати незавершені".
    А перемикач "Показати з розбіжностями" дозволить приховати продукти з правильними значеннями під час роботи з розбіжностями.

    Крім того, тепер не потрібно додавати кожен товар окремо. Ви можете просто вказати групу або категорію, і всі товари з неї автоматично відображатимуться у списку інвентаризації. При додаванні нового товару до групи він автоматично потрапить до списку інвентаризації.
    Открываем прибыльное кафе

    Спрощення закупівель:
    різні варіанти затвердження

    Процедура закупівель тепер включає різні параметри контролю, які можна налаштувати в залежності від суми замовлення.
    Одна сума замовлення може бути затверджена однією відповідальною особою, а інша вимагатиме затвердження керівника.

    Це налаштування можна активувати на етапі "Підтвердження замовлення" у процесі налаштування замовлення зовнішньому постачальнику з розділу "Склад", підрозділу "Закупівлі".

    Автоматичне оновлення зовнішнього меню

    У новій версії Syrve Office вам більше не потрібно вручну оновлювати зовнішнє меню під час додавання або видалення модифікаторів.

    Ви легко будете керувати модифікаторами, адже система самостійно забезпечить оновлення зовнішнього меню на веб-сайтах, програмах сторонніх розробників та інших сервісах.

    Поліпшення веб кол-центру

    Замовлення, розміщені через сторонні програми та веб-сайти мають спеціальні зовнішні номери, які використовуються для ідентифікації. У новій версії веб-центру ці номери включаються в деталі замовлення, що допомагає операторам легше зорієнтуватися при бажанні клієнтів внести зміну в своє замовлення.

    Трапляється так, що оператори кол-центру знаходяться за кордоном. Це може вплинути на час доставки через різницю в часових поясах. Тепер деталі замовлення показують час відповідно до часового поясу ресторану.

    Приємний бонус - тепер якщо ви залишаєте сторінку вибору ресторану і повертаєтеся, ваш вибір буде збережено, і вам не доведеться знову здійснювати вибір.

    Інші покращення

    Нові можливості поєднання замовлень для точного аналізу.
    Виникають ситуації, коли гість здійснює кілька замовлень за один візит та оплачує кожне з них окремо. У новій версії Syrve ці замовлення можуть бути об'єднані, що забезпечить більш точні дані при підрахунку кількості гостей та визначенні середнього чека.
    Замовлення, розміщені через сторонні програми, автоматично поєднуються зі звичайними замовленнями, зробленими одним і тим самим клієнтом.

    Персоналізовані дані на чеках.
    Незалежно від способу ідентифікації гостя на POS-терміналі, система Syrve тепер дозволяє роздруковувати на чеках різні дані гостя, такі як ім'я, номер картки, номер телефону, коментарі та інші. Це створює можливість персоналізованого обслуговування, покращуючи досвід гостей.

    Поліпшене керування кур'єрами.
    Тепер кур'єри можуть фіксувати час початку зміни та її завершення на своїх мобільних пристроях, а їхні керівники можуть відстежувати таку діяльність.

    Вдосконалення стікерів.
    Тепер на стікерах завершення приготування можна вказувати вагу страви та коментар. Вкажіть необхідну інформацію у коментарі, щоб процес подачі пройшов гладко.

    Принтер страв доступний через API.
    Його можна використовувати не тільки для друку кухонних чеків, але і для надсилання різних повідомлень кухарям. Для цього може знадобитися розробка спеціального плагіну.

    Нові можливості імпорту.
    Програма "Імпорт даних" тепер дозволяє завантажувати технологічні карти та товари зі списку.

    Виправлення помилок

    COR-6673. Виправлена помилка через яку умова "Тип замовлення" у програмі лояльності не працювала.

    COR-6423. Виправлено принцип нарахування балів у різних програмах лояльності.

    COR-6623. Виправлено помилку, яка заважала надсилати повідомлення про баланс для програм лояльності.

    COR-6652. Виправлено помилку, яка не дозволяла копіювати групи страв при додаванні комбо.

    COR-6662.
    Виправлено помилку, яка заважала належній роботі комбінації умов "Сума замовлення" та дії "Подарунки".
    Давно не бачили
    нових можливостей Syrve?
    Техпідтримка Syrve від Смарт-кафе допомагає 24/7 та своєчасно оновлює систему.
    Довіртеся надійній компанії – залишайте заявку!
    Ми у соцмережах
    © 2024 СМАРТ КАФЕ
    Контакти
    Відділу продажу
    +38 (063) 514-82-56
    ------------------
    Техпідтримка
    08:00 - 24:00
    +38 (063) 514-82-53

    м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
    м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114