Як Syrve Waiter покращує обслуговування?

Підвищуємо оборот столів у закладі
Задоволення обслуговуванням напряму залежить від швидкості офіціанта та коректності виконання замовлення. Класична модель роботи для цього не дуже прийнятна: запис у паперовому блокноті з купою помилок, шлях до терміналу, під час якого можуть відволікти інші гості, а також черга з колег офіціантів на терміналі. І лише потім нарешті інформація потрапляє на кухню. А якщо є дозамовлення? У такій моделі обслуговування вони часто губляться, і гості або зовсім не отримують страви, або отримують запізно. Що ж робити?
Аналітика та менеджмент ресторану

Автоматизація роботи офіціанта з Syrve Waiter

Більшість проблем швидкості обслуговування допоможе вирішити мобільний додаток Waiter, який встановлюється на робочий смартфон та приєднується до терміналу і загальної локальної мережі. Фактично - це мобільний блокнот, який прив'язує замовлення та гостя до певного столу, і дозволяє миттєво приймати, перевіряти та передавати інформацію на кухню. Підходить Syrve Waiter не лише для літніх майданчиків, де він є вкрай необхідним, а й для класичних залів.

Syrve Waiter надає можливість приймати замовлення на пристроях iOS та Android


Як вже зрозуміло, для прийому замовлення офіціант використовує смартфон або планшет. Меню закладу автоматично завантажується у додаток, який дозволяє обирати не лише по категоріях, а й звичайним пошуком. Тому не треба пам'ятати структуру меню, все можна знайти максимально швидко, навіть якщо шукає новий недосвічений офіціант.

Доречі у Syrve Waiter також є можливість для офіціантів додавати страви до обраних, якщо вони досить популярні у закладі.
Аналітика та менеджмент ресторану
Кожен стіл у мобільному блокноті має виділення кольором за статусом, що дозволяє офіціантові та керуючому миттєво оцінити наповнення залу. Для створення замовлення офіціант обирає потрібний номер столу і може додавати інформацію окремо по кожному гостю, що дозволяє врахувати побажання, а також не плутатись при подачі страв. Для зручності можна відокремити перелік столів, за які відповідає певний офіціант, аби він не витрачав час на їх пошук.
Аналітика та менеджмент ресторану
При отриманні замовлення, працівник одразу може вносити модифікатори та побажання гостя, а головне миттєво перевіряти, чи усе вірно додано. За умови підтвердження від клієнта, замовлення отримує індивідуальний номер і одразу передається на кухню. Після цього ваш офіціант може займатись обслуговуванням інших відвідувачів. Не треба йти до терміналу, вносити дані та робити підтвердження, страви вже готуються для задоволення гостей.

Syrve Waiter полегшує роботу персоналу, дозволяючи обробляти більшу кількість замовлень за набагато менший час.

Інформування щодо готовності страви відбувається у Syrve Waiter декількома способами, що гарантує привернення уваги офіціанта, якщо він відволікся на додаткові задачі. Перш за все — це Push сповіщення, яке з'явиться на смартфоні за сигналом від кухні. Також змінюється статус замовлення на певному столі, вказуючи «Страви готові». Після подачі офіціант змінює статус на «Страви подані», але це ще не все!

Маркетингові плюшки

Значно зручнішою стає робота з програмами лояльності. Зазвичай офіціанти не дуже зацікавлені у додаткових продажах чи отриманні контактних даних клієнта. Але з Syrve Waiter їм не потрібно глибоко занурюватись у цей процес.

Check-in гостя

Прив'язка гостя до столу та швидка ідентифікація через карту лояльності, мобільний додаток, електронні картки Smart Cafe Wallet або QR-код, дозволяють автоматично підтягувати дані про бонуси та подарунки вже на етапі створення замовлення.

Сканування відбувається за допомогою смартфону офіціанта та не потребує додаткового обладнання. Своєю чергою система сама підказує працівнику закладу, що гостю треба нагадати про можливість отримання знижки або подати страву-подарунок. Таким чином ви продемонструєте піклування через обізнаність про вашого гостя та підвищите його лояльність.

Підвищення середнього чека шляхом дозамовлень

Швидке обслуговування економить час гостя, а вільний час — це можливість скуштувати щось додатково, особливо коли було запропоновано знижку. Дозамовлення миттєво передаються на кухню, тому про них неможливо забути навіть найбільш заклопотаному офіціанту.

Зацифрування гостей

Якщо гості ще не мають карти лояльності, у додатку офіціант побачить це при розрахунку та запропонує долучитись до системи лояльності. Авжеж відвідувач може відмовитись, але він точно не залишиться з вами, якщо не сказати нічого.

Який результат?

Перш за все Syrve Waiter - це зрозумілий на інтуїтивному рівні додаток, тому навчитись з ним працювати можна за декілька хвилин. Доречі, існує демо-версія, яку ви можете оцінити вже зараз. Застосування додатка разом з системою автоматизації Syrve у вашому ресторані дозволяє прискорити та поліпшити обслуговування гостей, збільшити рівень їхнього задоволення, підвищити оборот столів та збільшити середній чек. А це саме те, що потрібно кожному ресторатору.

Бажаєте пришвидшити обслуговування у вашому закладі?

Замовте безкоштовну консультацію з експертом з автоматизації ресторанів та кафе.
Ви у гарній компанії
Ви у гарній компанії
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114