Для початку слід оцінити розмір аудиторій, визначити на які категорії гостей спрямовуватимемо зусилля. Звичайно, хотілося б охопити всіх одразу, але для цього потрібні суттєві ресурси, тому рекомендуємо зосередитись на об'ємних групах.
Слід пам'ятати, що простіше утримати клієнтів, аніж повертати. Тому краще не допускати перехід гостей з сегментів "Нові" та "Ті, що йдуть" у сегменти "Пішли" або "Втрачені".
Наведемо приклад роботи для нових клієнтів із середнім чеком. Оскільки гість ледве знайомий із закладом, йому буде корисно дізнатися про особливості закладу:
- Популярні страви у меню
- Інформація про доставку (якщо передбачена)
- Розташування закладів мережі
- Сайт, соцмережі закладу
- Наявність програми лояльності
- Цінності закладу
Якщо хочемо відправити акцію, яка стимулює на купівлю певної страви, у системі лояльності Syrve Card потрібно створити спеціальну програму для відповідної категорії гостей. Потім необхідно створити розсилку, в якій необхідно описати умови акції.
У звіті RFM виберіть нових клієнтів із середнім чеком і включіть їх у розсилку, створену в Syrve Card.
Як оцінити ефективність розсилок? Якщо % лояльних клієнтів росте, а % втрачених падає - це означає, що новачки відвідують заклад повторно, а не обідають у ваших конкурентів.
Якщо ж змін немає, слід змінити умови пропозиції чи зміст вітальної розсилки. Повторювати до отримання прийнятних результатів. Коли ви будете задоволені роботою з вибраним сегментом - можна переходити до наступного.