Розумне планування закупівель у ресторані

Як автоматично планувати закупівлю
Для будь-якого ресторатора важлива не лише вартість продуктів, а в першу чергу правильне планування закупівель. Коли інгредієнтів не вистачає, доводиться вносити страви у стоп-лист, а якщо їх забагато - вони втрачають свої харчові властивості або стають повністю непридатними для використання. Обидві ситуації - це збитки для закладу, перші - у вигляді простою, другі - надлишкові відходи та марні витрати живих коштів, які були б доречні в іншому місці. Syrve дозволяє ефективно взаємодіяти з постачальниками продуктів, виявляти помилки у товарно-складському обліку, а також планувати закупівлі в напівавтоматичному та повністю автоматичному режимі.

Робота з постачальниками

Як зекономити на закупівлях іноді складно побачити. Але використовуючи Syrve є можливість автоматично порівнювати ціни у прайсах від різних постачальників. Це дозволяє обирати найвигідніші пропозиції та зменшувати собівартість страв.

Порівняння цін у Syrve - зручна функція, якої немає у інших програмах, наприклад у Poster

Також простіше працювати з оформленням замовлень - система дозволяє надсилати запити напряму з програми на пошту обраного постачальника, вказуючи точну кількість необхідної продукції. Коли ж постачальники повідомляють про терміни поставки, співробітники вашого закладу отримують сповіщення.

Створення та контроль замовлень на закупівлю

В класичному варіанті замовлення на закупівлю продуктів формується вручну на кухні, а далі передається співробітнику, який взаємодіє з постачальниками. Така схема має складні рівні контролю, на яких мають бути присутні мінімум два фахівця. Зазвичай це бухгалтер (або керуючий) та працівник кухні, що займається закупівлею. У такій схемі дуже великий вплив має людський фактор. Їм може бути все одно до питання скільки товару потрібно і тому інформація може подаватись неправильною, узагальненою та приблизною. Чи варто покладатись лише на інтуїцію?

У Syrve планування закупівлі відбувається автоматично на базі розрахункових залишків на складі. Авжеж кухня все одно може робити власне замовлення, але з урахуванням пропозицій системи.

Якщо кухня замовляє на кілька одиниць товару більше, ніж рекомендує система, одразу постає питання: чи є проблема зловживань зі сторони персоналу, чи товарно-складський облік ведеться некоректно. Також може з'ясуватися, що є помилка у технологічних картах і потрібно зробити аудит. В довготривалому періоді це дозволяє налагодити процеси так, щоб залучення співробітників кухні до створення замовлень було мінімальним.

Виключення помилок досягається і обмеженням прав доступу співробітників до створення замовлень. Таким чином новий и некомпетентний працівник не зможе випадково зруйнувати.

Автоматичне прогнозування закупівлі продуктів

Прогнозування закупівлі у Syrve відбувається не лише з урахуванням поточних залишків на складі. Важливо розуміти, що тут використовується штучний інтелект, який аналізує витрати інгредієнтів у попередніх періодах, враховує вихідні та святкові дні та навіть прогноз погоди.

Точність прогнозу закупівлі продуктів від Syrve сягає 95% без ручного втручання, та 98-99% за умови додаткового внесення у графік подій, які відбуваються у вашому закладі.

Висновки

Враховуючи дані про постачальників та використовуючи прогнозування штучного інтелекту, ви можете автоматично формувати та відправляти замовлення на закупівлю щоразу, коли запаси треба поповнити. Таким чином ви зможете вирішити проблеми надмірних витрат обертових коштів, завищеного списання товарів, пересортиці та частого потрапляння товарів у стоп-лист.

Ресторану потрібен
швидкий та коректний облік?

Залиште заявку на автоматизацію на Syrve!
Ви у гарній компанії
Ви у гарній компанії
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка 24/7
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, вул. Базарна, 77
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114