Стимуляція продажів окремих страв
Звіт може вказати на те, що деякі страви потребують додаткового стимулювання попиту. Цього можна досягти шляхом включення страви до акційних пропозицій, пропозиції їх як бонусу під час купівлі популярних товарів або ж шляхом маркетингових зусиль, спрямованих на підвищення їхньої видимості для клієнтів.
Щомісяця складайте список із 3-5 позицій меню, на які слід акцентувати увагу, і активно інформуйте про них ваших гостей. Використовуйте різні маркетингові інструменти: банери на сайті, наліпки, таблички на столах або push-повідомлення. Наприклад, привертайте увагу до страв без знижок за допомогою повідомлень на кшталт: "Скуштуйте нашу карбонару - тепер вона ще ароматніша". Такий акцент на окремих стравах часто призводить до збільшення їхніх продажів.