Огляд FeedbackHunter: можливості сервісу

Сервіс для покращення репутації та збільшення рейтингу

При пошуку на Google Картах користувачі бачать не лише інформацію про ресторан і його фотографії, але й рейтинг і відгуки. Рейтинг, а також кількість позитивних відгуків, грають ключову роль, коли люди шукають ресторан в певному регіоні через Google.

Популярна можливість фільтрації закладів за рейтингом на Google Картах робить процес збору позитивних відгуків необхідним. При цьому заклади з низьким рейтингом не відображаються у результатах пошуку.

Відгуки на Google Картах стали однією з ключових відмінностей, які формують сприйняття потенційних клієнтів щодо якості вашого бізнесу.

Статистика це підтверджує: 88% споживачів вирішують, чи є ваш бізнес достатньо надійним, виходячи з відгуків (за даними Digital Air Strike). Це важливий аспект, коли мова йде про репутацію ресторанів та сервісів доставки їжі.

Така тенденція підкреслює величезну важливість управління онлайн-репутацією, особливо для галузі ресторанного бізнесу та служб доставки їжі.

Тому ми рекомендуємо сервіс FeedbackHunter, який допоможе ресторанам та службам доставки їжі оптимізувати процес роботи з відгуками, швидко виявляти слабкі місця та налагоджувати комунікацію з клієнтами. Правильна робота з відгуками клієнтів перетворить незадоволених клієнтів у лояльних та збільшить прибутковість бізнесу!

Успішний кейс використання FeedbackHunter

  • Заклад зібрав 775 відгуків, причому з мінімальними витратами - лише 13950 грн.
  • 70% незадоволених клієнтів повернулися та витратили 32000 грн на замовлення!
  • Рейтинг закладу на Google Maps зріс з 4,1 до 4,5, звернень стало значно більше!

Що таке FeedbackHunter?

FeedbackHunter — це інноваційний сервіс для управління онлайн-репутацією ресторанного бізнесу. Його мета – допомогти ресторанам підтримувати позитивний імідж у мережі, просуватися за допомогою позитивних відгуків та ефективно реагувати на критику.
Основні функції та можливості
Автоповідомлення після замовлення: Після того, як клієнт зробить замовлення, сервіс автоматично надсилає йому запрошення залишити відгук (SMS, Viber).

Це стимулює клієнтів надавати позитивний зворотний зв'язок, адже часто більшість клієнтів хоч і задоволені сервісом, але вони не залишають гарні відгуки про заклад через брак часу або банальне небажання. Тому FeedbackHunter допоможе ресторанам зібрати більше позитивних відгуків.
Просування на сервісах відгуків: FeedbackHunter допомагає ресторанам швидко піднімати свій рейтинг на платформах, таких як Google Maps та Facebook, збільшуючи цим кількість замовлень.
Приклад
Новий ресторан мав всього кілька відгуків на Google Maps та Facebook. Хоча більшість відгуків були позитивні, один негативний відгук вплинув на його загальний рейтинг, знизивши його до 3,5 з 5. Після двох місяців роботи з FeedbackHunter, рейтинг цього ресторану на Google Maps та Facebook зріс до 4,7. Завдяки цьому ресторан став одним з топових закладів у своєму районі, що призвело до збільшення кількості замовлень та резервувань столиків на 50%.

Як працює FeedbackHunter?

Після того, як клієнт відвідав ресторан або ж скористався доставкою їжі FeedbackHunter надсилає йому повідомлення з пропозицією поставити оцінку.
Якщо клієнт ставить гарну оцінку (4 чи 5 зірок), сервіс пропонує йому залишити відгук на Google Картах або Facebook. Сервіс FeedbackHunter автоматично перенаправляє клієнта на сторінку відгуків — клієнту потрібно лише написати свої враження.

Якщо клієнт ставить погану оцінку (від 1 до 3 зірок), то сервіс пропонує залишити коментар безпосередньо на FeedbackHunter. Такий відгук від незадоволеного клієнта не розповсюджується в інтернеті. Він одразу потрапляє до закладу, де його оперативно обробляють.

За статистикою незадоволені клієнти, з якими встигли вчасно зв'язатися, замовляють більше, ніж середньостатистичні клієнти.

Підвищуйте рейтинг на Google Картах

Підключайте FeedbackHunter!

Миттєві повідомлення в Telegram

Зворотний зв'язок від клієнтів — це не просто механізм отримання відгуків, а дійсно стратегічний інструмент, який може вплинути на долю ресторану чи служби доставки їжі. В умовах гострої конкуренції й вимогливості сучасних споживачів, розуміння їхніх потреб, уподобань та претензій стає ключовим для успіху. Збір та адекватне реагування на відгуки можуть здатися величезним викликом, ось чому:

  1. Великий обсяг відгуків: З урахуванням численних платформ, де клієнти можуть залишити свою думку, ресторани часто опиняються під великим потоком відгуків, що ускладнює їх своєчасний моніторинг.

  2. Робота з негативними відгуками: Жоден негативний відгук не повинен залишатися без уваги. Відсутність відповіді на такі відгуки може підірвати довіру до бренду.

  3. Необхідність швидкого реагування: Відгуки та коментарі з'являються у реальному часі, а клієнти очікують оперативних відповідей — на це потрібно додатково витрачати час та вчасно реагувати.
Важливо не просто збирати відгуки від клієнтів, але й оперативно на них реагувати. FeedbackHunter інтегрується з Telegram, що дозволяє одразу отримувати сповіщення про позитивні оцінки та негативні коментарі. Також разом з інформацією про оцінку в Telegram вам надходить чек клієнта.

Реагування на відгуки в режимі реального часу свідчить про високий рівень професіоналізму і показує, що ви цінуєте думку ваших клієнтів. Це підвищує довіру до вашого бізнесу і мотивує клієнтів повертатися знову.

З FeedbackHunter ви дізнаєтеся про негативний досвід клієнта, як він потрапить в Internet. Ця функція дозволяє своєчасно реагувати на проблеми й запобігти поширенню негативу в мережі.

Вся статистика про оцінки та коментарі на платформі FeedbackHunter

Усі дані про оцінки залишені клієнтами, їх коментарі, контактні дані та статус обробки відгуків зібрані в одному місці. Це дає можливість аналізувати зворотний зв'язок від клієнтів, обробляти коментарі, визначати слабкі місця та покращувати сервіс ресторану.

Інтеграції з системами обліку

FeedbackHunter може інтегруватися з популярними системами обліку — Syrve та Poster. Сервіс отримує дані про замовлення клієнта з систем обліку та через деякий час автоматично запитує відгук. Інтеграція дозволяє об'єднати відгуки клієнтів з іншою інформацією про них, що є в системах обліку — зокрема ви бачите контактні дані клієнта, ресторан, де він зробив замовлення, інформація про замовлення в чеку.

Якщо у вас кілька брендів, FeedbackHunter дозволяє відправляти запити про відгуки для кожного з них, все з однієї каси. Ви можете обирати, коли запитувати відгуки. Якщо у вас вже є система відгуків для замовлень у приміщенні або онлайн, FeedbackHunter дозволить уникнути дублювання.

Підключити системами обліку (Syrve або Poster) до FeedbackHunter дуже просто — достатньо виконати кроки, описані в Інструкції. Після підключення ви зможете безкоштовно протестувати сервіс та оцінити його переваги.

Висновок

Сучасний ресторанний бізнес потребує активних дій та адаптації до змінюваних умов ринку. Сервіс FeedbackHunter пропонує ряд ключових переваг, які дозволять ресторанам бути завжди на крок попереду конкурентів.

  • Отримуйте зворотний зв'язок швидко. З FeedbackHunter ви не будете чекати тижні або місяці, щоб знати думку клієнтів. Все відбувається у режимі реального часу.

  • Управляйте своєю репутацією ефективно. Знаходьте негативні відгуки, реагуйте на них негайно і перетворюйте розчарованих відвідувачів у лояльних клієнтів.

  • Підвищте свою онлайн-видимість. З підтримкою надійних рейтингів та позитивних відгуків, ваш ресторан буде виділятися серед інших на платформах, таких як Google Maps та Facebook.
Якщо ви бажаєте забезпечити своєму ресторану лідируючі позиції в рейтингах і активно розвивати свій бізнес, час діяти! Приєднуйтесь до FeedbackHunter зараз і скористайтеся всіма перевагами цього інноваційного інструменту.

Хочете автоматизувати збір гарних відгуків?

Реєструйтесь на FeedbackHunter!
Ви у гарній компанії
Ви у гарній компанії
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114