Зворотний зв'язок від клієнтів — це не просто механізм отримання відгуків, а дійсно стратегічний інструмент, який може вплинути на долю ресторану чи служби доставки їжі. В умовах гострої конкуренції й вимогливості сучасних споживачів, розуміння їхніх потреб, уподобань та претензій стає ключовим для успіху. Збір та адекватне реагування на відгуки можуть здатися величезним викликом, ось чому:
- Великий обсяг відгуків: З урахуванням численних платформ, де клієнти можуть залишити свою думку, ресторани часто опиняються під великим потоком відгуків, що ускладнює їх своєчасний моніторинг.
- Робота з негативними відгуками: Жоден негативний відгук не повинен залишатися без уваги. Відсутність відповіді на такі відгуки може підірвати довіру до бренду.
- Необхідність швидкого реагування: Відгуки та коментарі з'являються у реальному часі, а клієнти очікують оперативних відповідей — на це потрібно додатково витрачати час та вчасно реагувати.
Важливо не просто збирати відгуки від клієнтів, але й оперативно на них реагувати. FeedbackHunter інтегрується з Telegram, що дозволяє одразу отримувати сповіщення про позитивні оцінки та негативні коментарі. Також разом з інформацією про оцінку в Telegram вам надходить
чек клієнта.
Реагування на відгуки в режимі реального часу свідчить про високий рівень професіоналізму і показує, що ви цінуєте думку ваших клієнтів. Це підвищує довіру до вашого бізнесу і мотивує клієнтів повертатися знову.
З FeedbackHunter ви дізнаєтеся про негативний досвід клієнта, як він потрапить в Internet. Ця функція дозволяє своєчасно реагувати на проблеми й запобігти поширенню негативу в мережі.