Сучасний заклад неможливо уявити без спеціалізованого програмного забезпечення. Адже саме воно дозволяє здійснювати контроль за роботою персоналу, вести облік, стежити за закупками. До того ж за його допомогою вдасться керувати та контролювати кожну з ділянок закладу, організувати коректний управлінський облік.
Для управління ресторанним бізнесом найкраще підійде
Syrve. Це програмне забезпечення створене для задоволення складних і динамічних потреб ресторанного бізнесу, завдяки чому ваш заклад буде процвітати.
Також не забувайте про технологічні тренди. Так, наприклад, аналітику продажів значно легше виконувати задіяв AI інструменти, які до речі, вже інтегровані в Syrve і допомагають прогнозувати попит з урахуванням попередньої статистики та очікуваних подій (свят, прогнозу погоди, заходів тощо).
Не можна обійтися і без цифрових меню з QR-кодом, які можуть інтегруватися із загальною CRM системою та базами даних (попиту, продажів, програми лояльності тощо). Це дозволяє робити персоналізовані пропозиції гостям, враховувати їх побажання та вподобання, що збільшує лояльність та середній чек.
Для оптимізації роботи закладу за допомогою Syrve вже на старті можуть використовуватись такі можливості:
- керування складськими запасами;
- фінансовий облік;
- робота з постачальниками, облік категорій та цін, проведення ABC аналізу;
- системи контролю якості з відео-аналітикою;
- електронні технологічні карти із розрахунком порцій;
- підказки для барменів, кухарів та офіціантів;
- багаторівневі режими доступу для мінімізації зловживань персоналу;
- функції розумної побудови маршрутів та навігація для кур'єрів доставки, зонування територій;
- системи контролю посадки у залі та бронювання столів;
- автоматизований контроль робочого часу, відстеження персоналу KPI через біометрію (Syrve HR-модуль).
- інтеграції основного закладу з доставкою та call-центром.
Використовуючи хмарні POS-системи, ви також можете керувати рестораном з будь-якого місця, що особливо важливо, якщо ви плануєте масштабуватися в мережу.
Ще до відкриття варто подумати і про репутаційну складову: як збиратимуться та оброблятимуться відгуки клієнтів. Наприклад, використання програмного додатку Feedback Hunter дозволяє відразу перенаправляти відгуки до відділу контролю якості, а за хороших оцінок пропонувати залишити відгук на Google Maps. Це позбавить можливих проблем з рейтингом, з якими часто стикаються нові заклади в період відпрацювання своєї бізнес-моделі.