Syrve Loyalty

Підвищуємо лояльність гостей
  • Потрібна CRM для обліку гостей та впровадження рекламних кампаній?
  • Виникли труднощі з поверненням гостей та збільшенням середнього чеку?
  • Шукайте спосіб, як організувати обслуговування корпоративних клієнтів?
  • Заклади мережі не синхронізовані, що постійно ускладнює проведення акцій?
Syrve Loyalty – це програма, призначена для автоматизації процесів взаємодії закладу громадського харчування з гостями та корпоративними клієнтами. Вона є частиною родини продуктів Syrve і дозволяє вирішити всі завдання керування базою клієнтів, допомагаючи створити і впровадити результативну систему лояльності.

Функції Syrve Loyalty

З практичної сторони програма Syrve Loyalty пропонує рестораторам широкий перелік функцій, спрощуючи будь-який процес роботи з гостями. З її допомогою можна:

  • Налаштовувати та керувати системою обліку гостей (CRM), розбивати базу на окремі категорії та групи (у тому числі за середнім чеком), пропонуючи для кожної з них персональні акції та формат обслуговування.
  • Керувати точками мережі з можливістю налаштовувати кожну організацію окремо чи задавати єдині для всіх параметри.
  • Створювати персоналізовані та обмежені пропозиції для гостей, в тому числі щасливі години, комбо, заборону на продаж алкоголю тощо.
  • Виводити підказки персоналу для рекомендайії гостям акційних позицій актуального меню.
  • Інтегрувати різноманітні форми оплати, пропонувати гостям послуги на основі депозитів та лімітів в рамках корпоративного обслуговування.
  • Реалізувати бонусну програму за принципом різних типів винагород: бонусів, накопичених та тимчасових знижок, подарунків, сертифікатів, купонів та інших пропозицій.
  • Відстежувати замовлення, уподобання та звички гостей, а також збирати іншу статистику для подальшої аналітики.
  • Розробляти та впроваджувати маркетингові кампанії, виконувати рекламні розсилки через Webhook (* URL-адреса в Syrve Loyalty), SMS, e-mail, особистий кабінет у додатку та push повідомлення.
  • Залучати нових гостей та повертати старих клієнтів за допомогою програми лояльності та рекламних інструментів.

Як впроваджується Syrve Loyalty та з чим інтегрується?

Впровадження Syrve Loyalty можливе як для нових закладів, так і для організацій, які вже працюють із системою автоматизації Syrve. Якщо ви використовуєте інші системи автоматизації, але відчуваєте, що їх можливостей недостатньо для реалізації вашого потенціалу, ви можете перейти на Syrve і вам буде доступна дійсно ефективна програма для лояльності гостей.

Вона зручна тим, що передає дані на головний сервер, доступний всім структурним підрозділам, тому може працювати як локально, так і з мережевими закладами, об'єднуючи їх у єдину структуру. Завдяки цьому ваші гості зможуть скористатися програмою лояльності незалежно від точки мережі або формату замовлення. 
Програма Syrve Loyalty працює у зв'язку з Syrve офіс, Syrve POS, Syrve Доставка, колл-центром, sms-провайдерами, мобільним додатком, сайтом та банківськими системами. Можливе налаштування отримання даних з кількох терміналів, а також інтеграція різних плагінів для простої прив'язки телефонного номера гостя, створення віртуальної карти лояльності, перевірки балансу та багато іншого.

Який ефект буде мати заклад після впровадження?

Автоматизація лояльності дозволяє закладу не лише вести облік відвідувачів через CRM, а й пропонувати набагато більше, підвищуючи інтерес, а головне збільшуючи середній чек та кількість повернень гостей. Завдяки Syrve Loyalty можна:
  • Спростити повернення клієнтів, спонукаючи на повторний візит вже після першого відвідування.
  • Підвищити ефективність маркетингових кампаній, активно інформуючи гостей про акції та спеціальні пропозиції.
  • Вести збір інформації про переваги та оптимізувати маркетингову кампанію відповідно до тенденцій ринку.
  • Збільшити прибутковість закладу та оптимізувати меню з урахуванням переваг різних категорій гостей.

Як підтримується заклад після запуску?

Після інтеграції Syrve Loyalty до закладу та необхідних налаштувань, спеціалістами Смарт Кафе проводиться тест програми з імітацією робочих умов. Це дозволяє виявити проблемні зони, перевірити рівень підготовленості обслуговуючого персоналу та коректність роботи у зв'язці з іншими програмними продуктами та плагінами.

Далі в процесі роботи закладу компанією Смарт Кафе надається технічний супровід 24/7, який включає встановлення програмних оновлень, усунення програмних помилок та збоїв, а також допомогу в налаштуванні при масштабуванні закладу.

Ще одна складова успіху впровадження Syrve Loyalty – професійне навчання персоналу. Співробітники закладу не залишаються віч-на-віч з незнайомою програмою, а отримують необхідні знання та навички, відповідно до посадових обов'язків, що дозволяє отримати максимум результату та синхронізовану роботу всіх підрозділів від обслуговування в залі до маркетологів та доставки.

Бажаєте пришвидшити обслуговування у вашому закладі?

Замовте безкоштовну консультацію з експертом з автоматизації ресторанів та кафе.

Переваги Syrve Loyalty

Система лояльності у закладі – це спосіб сказати вашим гостям, що ви зацікавлені у їхньому поверненні. Syrve Loyalty – можливість зробити цей процес зручним, ефективним та прибутковим.


Завдяки широкому функціоналу та гнучким налаштуванням програми, ви зможете отримати саме те, що підходить вашому закладу без зайвих блоків або використання додаткових програмних продуктів.

Вибираючи Syrve Loyalty ви отримуєте:
  • Універсальність та комплексність. Програма підходить для різних форматів закладів від традиційних сімейних кафе до елітних ресторанів.
  • Просте масштабування. Налаштувати систему лояльності Syrve Loyalty можна як під новий бізнес з планами під розширення, так і одразу під мережу ресторанів.
  • Оміканальність. Програма забезпечує взаємодію по всіх доступних каналах, що дозволяє покращити якість обслуговування гостей, підвищити їх лояльність, збільшити продаж та оптимізувати операційні процеси.
  • Проста інтеграція. Впровадження системи інженерами Smart Cafe не займає багато часу, а завдяки збалансованому UI/UX навчання персоналу відбувається швидко та легко.
  • Низька вартість та швидка окупність. Правильна інтеграція системи лояльності підвищує прибутковість закладу до 10% вже з першого місяця після запуску. Це дозволяє буквально відразу окупити витрати на впровадження та підтримку Syrve Loyalty, а також вийти у відчутний плюс.

Часті питання

Як підключити гостей до Syrve Loyalty?
Підключення гостей до системи лояльності відбувається за номером телефону, що дозволяє легко ідентифікувати профіль як у закладі, так і під час замовлення доставки. Внесення до бази може бути реалізоване будь-яким способом: реєстрація на касі співробітником залу, самостійно через мобільний додаток чи сайт закладу, QR коди на столах тощо. Також гості можуть оформити фізичні та віртуальні карти лояльності, підключені до системи. Щоб зацікавити гостя у реєстрації, використовуйте рекламні пропозиції знижки для нових клієнтів, накопичувальну програму бонусів, подарунки тощо.

Чи підходить Syrve Loyalty для невеликих локальних закладів?
Вибираючи Syrve Loyalty для локального кафе, ви будуєте основу під можливе розширення, чого не пропонують інші програмні продукти для Horeca. При цьому масштабувати програму лояльності можна не лише на фізичний заклад, а й на інші формати роботи (Dark kitchen, корпоративне обслуговування і т.д.), об'єднуючи клієнтів у єдину базу, без зайвого дублювання даних кожного підрозділу.

Коли потрібна система лояльності?
Зростаюча конкуренція у сфері Horeca робить програми лояльності корисним інструментом для утримання гостей та корпоративних клієнтів незалежно від формату закладу. Правильний варіант, якщо система автоматизації лояльності закладена структуру ще до відкриття на етапі планування процесів. Але і для працюючих кафе та ресторанів із вже сформованою базою гостей (наприклад, за дисконтними картками), перехід на автоматизовану систему лояльності — обов'язковий крок до підвищення продажів та покращення обслуговування гостей.
Ви у гарній компанії
Ви у гарній компанії
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114