Автоматизація ресторану та кафе у Львові

Система автоматизації ресторану дозволяє впоратися з рутинними процесами, без вирішення яких нормальне функціонування та прибутковість закладу просто не можливі.

Перш за все це стосується всіх видів обліку: фінансовий, складський, робочого часу, документообігу. Правильна автоматизація спрощує маркетинг, навчання персоналу, проведення аналітики та планування. Вона є базою коректної роботи онлайн-замовлень, системи лояльності, доставки та навіть таких операційних процесів, як приготування страв та робота з постачальниками. Саме тому варто обирати програмне забезпечення, що закриває всі можливі питання і зони діяльності ресторану.

Як впроваджується найбільш прогресивна європейська система автоматизації у Львові і які переваги отримують заклади громадського харчування, використовуючи Syrve – питання, що цікавлять багатьох рестораторів культурної столиці України.

Чому і кому потрібна автоматизація ресторану у Львові

Постійна ротація закладів громадського харчування у Львові – звичне явище і для рестораторів, і для відвідувачів. Адже більшість бізнесів, зайшовши на ринок без відповідної підготовки та довгострокового планування, на жаль, не витримують конкуренції туристичного міста. Чималу роль у цьому відіграє відсутність єдиної програми автоматизації або ж використання обмеженого у функціоналі програмного забезпечення, що призводить до постійних збитків, низької відвідуваності та плинності кадрів.

Переважно запити, з якими звертаються до фахівців Смарт Кафе львівські ресторатори, це:
  • Відсутність якісного обліку і наявність помилок у веденні фінансової та товарно-складської звітності, що призводить до зайвих витрат, нестачі або ж залишків продуктів, частих стоп листів у меню, збитків і простоїв.
  • Помилки у розрахунках собівартості і в технологічних картах. Неможливість інтегрувати процеси роботи з постачальниками, налаштовувати та враховувати категорії продуктів.
  • Плутанина в даних для аналітики, відсутність ефективного інструменту «все в одному», що ускладнює планування поточної роботи та розвитку кафе.
  • Незручна CRM та складність налаштування маркетингових кампаній, через що спостерігається низька відвідуваність закладу.
  • Труднощі із запуском доставки, сайту та мобільного додатку. Помилки у замовленнях, розрахунку логістики, побудові маршрутів та зонуванні.
  • Зловживання персоналу та великий вплив людського фактору. Відсутність контролю операційних процесів і показників KPI. Проблеми з навчанням персоналу, побудовою ефективної мотиваційної стратегії.
  • Неможливість планування закупівель, якісного прогнозування відвідуваності ресторану.
  • Проблеми з маштабуванням і розвитком мережі, об’єднанням закладів в єдиний віртуальний простір, інтеграцією кіосків самообслуговування тощо.

Система автоматизації Syrve – це місткий, інтелектуальний, а головне гнучкий програмний продукт, що закриває всі ці питання та навіть більше. Тому сьогодні серед наших партнерів у Львові є як відомі мережі ресторанів, так і молоді креативні кафе, де впроваджуються нестандартні формати обслуговування і приготування страв. Кожен з них обирає свою Syrve і набір інтегрованих додатків, відчуваючи, що управління рестораном може бути легким, зрозумілим та перспективним.

Як відбувається автоматизація кафе у Львові та що отримують наші партнери

Базові продукти Syrve – це, звісно, POS-система, облік складу, зручна CRM, автоматизація доставки, аналітичні інструменти для маркетингу та управління. Програма дозволяє охопити всі зони: зал, кухню, бар, фінансовий та маркетинговий відділи, роботу з персоналом та постачальниками.

Обираючи можливості Syrve, ви обираєте контроль, ефективність та зручність.

Один з наших партнерів у Львові – мережа автентичних ресторанів: МВФ «Міжнародний вареничний фонд», «Франкова кузня», «Дерун», «Борщ», «Борщ і риба», «Дача».
Процес роботи всіх закладів автоматизований за допомогою Syrve, що допомогло отримати наступні результати:

  • Автоматичне формування фінансової та інших видів звітності, а також створення власних звітів завдяки технології OLAP.
  • Побудова прозорого складського обліку, що сприяє більш коректному плануванню закупівель, з можливістю вносити категорії продуктів та порівнювати різних постачальників, швидко змінювати меню, використовувати модифікації.
  • Зручне керування залом та просте бронювання столів.
  • Дотримання технології, адже кухарі мають можливість користуватися підказками, внесеними у базу. А головне скорочення Food cost на 3% та підвищення якості страв. 
  • Налаштування прав доступу до операцій за рівнем співробітників, що повністю вирішує проблеми з людським фактором.
  • Легке масштабування та безболісне відкриття нових точок, з урахуванням реальних даних аналізу локалізованого ринку.
Впровадження програми Syrve для кафе у Львові з командою Смарт Кафе завжди починається з вивчення проблем та потреб бізнесу, незалежно від формату надання послуг та обсягів. Кожний заклад отримує ефективний набір інструментів, до яких в будь який момент може бути додана саме та функція, яка потрібна на певному етапі розвитку вашого ресторану. Ми впроваджуємо, навчаємо, робимо тестовий запуск закладу та надаємо цілодобову підтримку.

Хочете дізнатись більше? Звертайтесь та отримуйте повну консультацію та найкраще рішення саме для вашого закладу.

Бажаєте підключити Syrve?

Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка
08:00 - 24:00
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114