В управлінні мережею закладів і франшиз, ключову роль відіграє автоматизація. Програма Syrve являє собою комплексне рішення, що об'єднує всі аспекти управління в єдиний інформаційний простір. Від продажів і замовлень на виробництво до управління складом, персоналом і фінансами ─ Syrve охоплює всі бізнес-процеси, забезпечуючи безперешкодну роботу мережі ресторанів.
Прозорість та інтеграція бізнес-процесів через Syrve дають змогу суттєво скорочувати витрати та запобігати можливим зловживанням. З розширеними аналітичними можливостями програма допомагає не тільки виявляти, а й використовувати додаткові можливості для вдосконалення діяльності компанії, націлені на збільшення прибутку.
Syrve Chain, ключовий компонент програми, забезпечує ефективне управління різноманітною структурою, включно з центральним офісом, складами, кухнями, виробничо-розподільчими комплексами, а також ресторанами і кафе. Можливість контролю та аналізу діяльності кожного закладу в реальному часі, а також планування відкриття нових ресторанів, проведення маркетингових акцій та оптимізація закупівель ─ все це в руках керівника завдяки Syrve Chain.
Модуль Syrve Chain, розроблений спеціально для ресторанних мереж, дає змогу вирішувати широкий спектр завдань. Від контролю роботи кожного закладу мережі до аналізу ефективності по точках, планування розширення бізнесу, реалізації маркетингових акцій та управління лояльністю клієнтів — програма забезпечує комплексний підхід до управління.
Syrve Chain слугує головним центром управління мережі, де відбувається всебічне управління номенклатурною групою, калькуляціями, ціновою політикою та дисконтною системою всіх ресторанів і підприємств мережі. Центральний офіс, інтегруючи всю інформацію про мережеві ресторани, забезпечує єдину та ефективну управлінську платформу.