Оновлення Syrve 8.6

Оновлення Syrve 8.6, яке значно спростить роботу ресторану. З новими функціями можна легко коригувати замовлення, керувати маркованими товарами та оптимізувати обслуговування клієнтів.

Редагуйте замовлення після друку гостьового рахунку

Нове оновлення дає змогу вносити зміни в замовлення після друку гостьового рахунку. Раніше, щойно гостьовий рахунок друкувався, замовлення блокувалося для запобігання можливих зловживань з боку персоналу. Це створювало труднощі, якщо з'являлася необхідність виправити помилку в рахунку або застосувати знижку на прохання клієнта. Вимкнення функції автоматичного блокування тепер дає змогу гнучко керувати замовленнями, забезпечуючи можливість коригування навіть після того, як рахунок було роздруковано.

Працюйте легко з маркованим товаром

Використання маркованих товарів у Syrve стало простішим і швидшим. Занепокоєння, що обов'язкове маркування товарів сповільнить роботу на касі, виявилися марними. Достатньо під'єднати сканер до системи Syrve, і для додавання товару в замовлення потрібно всього лише відсканувати його марку. Це зручно навіть для вагових товарів, оскільки Syrve автоматично визначає найменування, вагу і вартість товару за датаматрикс-кодом. Таким чином, додавання маркованого товару в замовлення відбувається одним рухом. До того ж якщо маркований товар є частиною комбо-пропозиції як модифікатор, система сама запропонує відсканувати марку, спрощуючи процес обслуговування.

Удоскональте пропозицію дегустаційних меню

Тепер, якщо ви пропонуєте складні гастрономічні набори, що складаються з безлічі міні-страв, їх організація та продаж стали простішими. Система Syrve дає змогу налаштувати до 20 курсів, до того ж для десяти з них можна створити унікальні найменування, що робить сервірування гнучкішим та індивідуалізованим.

Нагадуйте про покинуті кошики гостям

Нова функція від Syrve для сайтів доставки: якщо клієнт додав товари до кошика, але не оформив замовлення, система автоматично надішле йому нагадування. Це покращення допомагає відновити та завершити до 40% незавершених замовлень, збільшуючи ваші продажі.

Працюйте просто із зовнішніми сервісами

Тепер у створюваних меню для платформ доставки їжі, веб-сайтів та інших сервісів можна вказувати одиниці виміру товарів, як-от об'єм у мілілітрах або вага в грамах, причому грами задано як стандарт за замовчуванням.

Під час оновлення зовнішнього меню через вкладку "Вивантаження меню" в налаштуваннях інтеграції з сервісами доставки, система може блокувати збереження змін, якщо в новому меню відсутні певні страви, важливі для маркетингових акцій. Тепер система сповіщає про таку проблему, вказуючи на необхідні дії для її вирішення.

В оновленій версії тепер можна без проблем оновлювати зовнішнє меню, навіть якщо ви додаєте окремі страви або страви з безліччю варіантів модифікації.

Отримайте більше можливостей для кол-центру

У новій версії хмарного кол-центру можна вказувати кількість клієнтів у замовленні, і Syrve автоматично включить потрібну кількість столових приборів, серветок та інших аксесуарів. Спробуйте цю функцію!

Раніше оператори кол-центру обирали тільки з двох видів послуг — доставка або самовивіз. Зараз у системі доступні додаткові типи замовлень, які потрібно налаштувати в бек-офісі. Це дає змогу додавати нові категорії, наприклад, "Доставка їжі Uber Eats", спрощуючи для співробітників процес управління замовленнями.

Використовуйте всі можливості Syrve

Щоденні операції

Тепер додавання периферійних пристроїв до POS-терміналу можливе безпосередньо через налаштування, минаючи бек-офіс. Підключення нового принтера або ваг стало швидким і простим процесом прямо в Syrve POS.

Обмеження кількості категорій гостей у порталі лояльності тепер становить 64, включно з віддаленими категоріями. Ця зміна сприяє ефективнішій синхронізації POS-сервісів лояльності, підвищенню якості звітності, поліпшенню управління категоріями гостей і прискоренню роботи порталу. При досягненні цього ліміту можливе перейменування і повторне використання раніше видалених або неактивних категорій.

Інтеграції та регіональні новини

Згідно з українським законодавством, усі підакцизні товари, включно з тими, що продаються на вагу або об'єм, як алкогольні напої, мають бути забезпечені акцизними марками або маркуванням, яке вказується в замовленні навпроти кожної одиниці товару. Раніше система Syrve проводила перевірку кожної марки на предмет дублікатів і блокувала продаж кількох одиниць товару під однією маркою. Однак тепер дозволено продавати кілька товарів під однією і тією ж маркою.

Клієнти, які використовують плагін для автоматичного закриття до зміни, тепер отримують повідомлення про те, що відкриті замовлення можуть заважати виконанню цієї операції.
Покращено функціональність опрацювання ваучерів на харчування, забезпечуючи зручність їхнього прийняття лише в кілька торкань, що спрощує роботу з ними.

Доопрацювання та налаштування

Поточні операції та управління закладами

  • Виправлено помилку, яка не дозволяла користувачам видаляти або скасовувати проводки рахунків-фактур у бек-офісі.
  • Раніше, при зміні податкових ставок у минулих періодах, звіти OLAP не показували належні значення ПДВ і встановлювали ціни для безкоштовних модифікаторів. Цю проблему вирішено.
  • Якщо банкет оплачується з використанням двох фіскальних реєстраторів, він розбивається на два. Тепер обидва отриманих замовлення позначаються як "банкет" замість одного.
  • У звіти OLAP додано поля Номер групового чека і Номер вихідного чека, що полегшить відстеження первинного замовлення при його скасуванні, при створенні наступних замовлень або при поділі замовлення між двома фіскальними реєстраторами.
  • При поверненні коштів створені документи могли показувати неправильний ПДВ. Цю поведінку було виправлено.
  • Виправлено помилку, яка не давала змоги виправити час виходу працівників на роботу, коли значення полів Час і Коригування збігалися у веб-офісі.
  • Виправлено помилку, через яку зміни в списку складів, зроблені в бек-офісі, не відображалися у веб-офісі.
  • Деякі способи оплати в Syrve POS вимагають авторизації. Раніше неможливо було перевірити, хто зі співробітників авторизував певні операції. У новій версії ця опція стала доступною.
  • Прискорено процес інвентаризації: списки складів тепер відкриваються набагато швидше.
  • Виправлено помилку, яка не дозволяла надсилати звіти на кінець дня на електронну пошту у веб-офісі. Тепер звіти надсилаються на адресу електронної пошти, вказану в налаштуваннях системи.
  • Тепер у звітах під час підрахунку загальної та чистої вартості продажів враховуються повернення замовлень, зроблені в касі. У звітах тепер відображаються суми без урахування всіх повернень.
  • У попередніх версіях можна було повертати замовлення, закриті в попередні зміни, більше одного разу. Тепер такі відшкодування регулюються дозволом "Відшкодовувати замовлення, закриті до зміни більше одного разу".
  • Виправлено помилку, яка призводила до неправильного визначення плагіна, використовуваного для запуску та управління фіскальним реєстратором.
Доставка

  • Виправлено помилку, яка призводила до неправильної роботи автоматичного підтвердження замовлення: замовлення на доставку не підтверджувалися за певних умов.
  • Раніше система включала ПДВ у вартість товарів при замовленні через кол-центр, навіть якщо налаштування ПДВ включено у вартість товарів (Налаштування торгового підприємства → Налаштування обліку) було вимкнено. Цю помилку виправлено.
Сайт доставки

  • Виправлено помилку, яка не дозволяла ресторанам вчасно отримувати статус оплати замовлення.
  • Виправлено помилку, яка призводила до очищення кошика веб-сайту після оновлення сторінки.
  • Виправлено помилку, яка призводила до неправильного відображення адреси доставки в касі.
  • Раніше налаштування SEO веб-сайту не зберігалися належним чином. Цю помилку виправлено.
  • Історія замовлень тепер завантажується невеликими порціями для поліпшення часу відгуку сайту.
  • Замість того, щоб відображати "0" як ціну безкоштовних товарів, тепер на сайті відображатиметься цінник "безкоштовно".
      API та інтеграції

      • Виправлено проблему, пов'язану з отриманням неунікальних даних через API, що робило системні дані неузгодженими і призводило до неправильної роботи додатків Syrve. Вхідні дані тепер перевіряються за ідентифікатором. Детальніше про методи та обмеження API можна прочитати в довідці з API.
      • Виправлено помилку, яка не дозволяла зовнішнім сервісам отримувати податкові категорії для негрупових модифікаторів.
      • У попередніх версіях під час повернення через API могло виникати повідомлення про помилку, якщо товар або один із модифікаторів був раніше включений до списку відсутніх на складі: система не вказувала, який саме товар або модифікатор закінчився. Цю поведінку було виправлено.
      • Резерви тепер можуть мати ідентифікатори замовлень, якщо вони створені через API. Покращено робочий процес генерації звітів.
          Давно не бачили
          нових можливостей Syrve?
          Техпідтримка Syrve від Смарт-кафе допомагає 24/7 та своєчасно оновлює систему.
          Довіртеся надійній компанії – залишайте заявку!
          Ми у соцмережах
          © 2024 СМАРТ КАФЕ
          Контакти
          Відділу продажу
          +38 (063) 514-82-56
          ------------------
          Техпідтримка
          08:00 - 24:00
          +38 (063) 514-82-53

          м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
          м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114