Організація власної доставки із закладу також є ефективним методом зміцнення зв'язку з клієнтами. Адже клієнти не завжди мають можливості відвідати ваш заклад, а якщо їм подобаються ваші страви, вони будуть готові замовляти їх додому чи офісу. У цьому допоможуть готові сайт та програма
Quicker.
Quicker має безліч переваг перед розробкою власного сайту та програми: - Отримуєте замовлення відразу після запуску (1-3 дні)
- Не чекаєте 2 роки, щоб технологія окупилася
- Перевірка ефективності доставки без капітальних витрат
Крім того, інтеграція із системою обліку Syrve дозволяє завжди мати актуальні позиції та ціни на сайті.
Ви зможете зберегти репутацію вашого закладу завдяки вбудованим інструментам зворотного зв'язку в Quicker. Після кожного відвідування гостю надходитиме повідомлення та відкриватиметься вікно для оцінки обслуговування. Це запобігатиме поширенню негативних відгуків в інтернеті. А позитивні відгуки покращать імідж та сприятимуть довірі до вашого закладу, що приверне нових клієнтів.
Інструменти допродажу на сайті та у додатку сприятимуть продажу маржинальних позицій у меню, що збільшить середній чек закладу.
А коли ви налаштуєте шаблони Push-повідомлень за різними категоріями клієнтів у Quicker, перетворення нових клієнтів на постійних стане рутинним процесом, що не потребуватиме регулярних змін!