Увімкнувши меню нової страви. Коли ви додаєте в меню нову позицію або експериментуєте з чимось, тимчасова пропозиція приверне увагу гостей і викличе бажання спробувати новинку.
У разі зміни меню. Якщо ви кардинально змінюєте меню, таке нововведення може застати зненацька ваших гостей. Обмежена за часом дисконтна акція надихне їх познайомитись з новим меню та допоможе пережити біль втрати звичних страв.
При просуванні конкретних позицій. Наприклад, спробуйте продавати м'ятний латте зі знижкою 50% – лише у грудні. Або пропонуйте фірмовий напій «Весняні канікули» за спеціальною ціною протягом одного тижня у квітні.
Крок 3. Підготовка до запуску акцій
Приділіть достатньо часу для планування. Так, промо-акції довго не йдуть, але готувати їх все ж таки треба. Можливо, вам потрібно знайти постачальників для нових інгредієнтів, спланувати зміни меню, приготувати рекламний слоган і т.д.
Прислухайтеся до гостей. Використовуйте анкети (заповнять – отримають бонус) та відгуки в соц.мережах. Подумайте про те, як вплинути на вибір ваших гостей, зосередьте увагу, щоб придумати щось нове, що людям захочеться спробувати.
Використовуйте інтернет-ресурси, особливо соцмережі. Використовуйте СМС-маркетинг, щоб у смс-ці розповісти лояльному гостеві, яку пропозицію на нього чекає найближчим часом. Обов'язково розміщуйте анонси акцій в Instagram, Facebook, Telegram щонайменше тричі: за тиждень до початку акції, у день її початку та за кілька днів до її завершення.
Нехай усе буде просто. Чи не ускладнюйте. Назви мають бути простими, сконцентруйте увагу на інгредієнтах. Чим легше описувати, рекламувати та продавати страви, тим краще.
Крок 4. Виберіть свої акції!
Я зібрав вам варіанти акцій, які ви можете провести у своєму закладі. Зверніть увагу на 3 та 5 пункти. На мою думку, дуже цікаво.
1. Знижки та купони, програми лояльності. Програми лояльності роблять для гостей, які регулярно відвідують ваш ресторан чи кафе, стимулюючи збільшення їхнього середнього чека. Знижки можуть надаватися специфічним верствам суспільства або віковим групам, наприклад, дітям, яким подають дитячу їжу безкоштовно за умови, що батьки роблять замовлення з меню.