Кожен підприємець, який має невелике кафе чи ресторан, хоч раз замислювався, як залучити нових гостей та покращити статистику відвідуваності свого закладу. Навіть якщо справи йдуть дуже добре, бізнес працює злагоджено, і проблем із виторгом немає.
Для початку потрібно вивчити потенційних клієнтів, усі їхні бажання, вимоги та больові точки. Щоб скласти портрет вашого постійного клієнта потрібно зрозуміти, кого ви хочете бачити у вашому закладі. Дайте відповідь на головні питання:
- Стать
- Вік
- Сімейний стан
- Дохід
- Посада, робоча спеціальність
- Стиль життя
- Відношення до страв, які будете пропонувати
- Інші інтереси
Завдяки відповідям на ці питання ви вже зможете дізнатися дуже багато про вашу потенційну аудиторію. Наприклад:
Коли більш актуально, щоб заклад працював?
Який сервіс очікує гість?
Скільки він готовий витратити за один вечір?
Який інтер'єр він хоче бачити?
Яке меню більше сподобається?
Проте ця міні-анкета лише початок тривалого дослідження аудиторії закладу, яка має становити більшу частину постійних клієнтів.