Як залучити гостей до кафе чи ресторану?

Способи залучення відвідувачів
Кожен підприємець, який має невелике кафе чи ресторан, хоч раз замислювався, як залучити нових гостей та покращити статистику відвідуваності свого закладу. Навіть якщо справи йдуть дуже добре, бізнес працює злагоджено, і проблем із виторгом немає.

Для початку потрібно вивчити потенційних клієнтів, усі їхні бажання, вимоги та больові точки. Щоб скласти портрет вашого постійного клієнта потрібно зрозуміти, кого ви хочете бачити у вашому закладі. Дайте відповідь на головні питання:

  • Стать
  • Вік
  • Сімейний стан
  • Дохід
  • Посада, робоча спеціальність
  • Стиль життя
  • Відношення до страв, які будете пропонувати
  • Інші інтереси

Завдяки відповідям на ці питання ви вже зможете дізнатися дуже багато про вашу потенційну аудиторію. Наприклад:

Коли більш актуально, щоб заклад працював?
Який сервіс очікує гість?
Скільки він готовий витратити за один вечір?
Який інтер'єр він хоче бачити?
Яке меню більше сподобається?

Проте ця міні-анкета лише початок тривалого дослідження аудиторії закладу, яка має становити більшу частину постійних клієнтів.
Сучасні способи залучення допоможуть вам:
  • Підвищити рівень впізнаваності серед жителів та гостей міста.
  • Збільшити товарообіг у закладі, а в результаті прибуток.
  • Оптимізувати та правильно розподілити бюджет на розвиток кафе.
  • Отримати можливості для розришення мережі закладів.
Способи залучення гостей
Існують кілька дієвих способів залучення трафіку офлайн відвідувачів до вашого закладу. Пам'ятайте, що в ресторанному бізнесі важливо не тільки привертати увагу нових гостей, але і не забувати утримувати увагу постійних клієнтів. Адже вони є міцним фундаментом вашого бізнесу.
Давайте розберемо кожен популярний спосіб розширення аудиторії кафе чи ресторану докладніше.
Открываем прибыльное кафе

Сарафанне радіо

Почнемо зі старого та перевіреного роками способу – сарафанного радіо. Люди як ніколи довіряють відгукам своїх друзів, знайомих, колег та родичів.

Цей спосіб абсолютно безкоштовний, але й перевірити його ефективність практично неможливо.
Все, що потрібно від вас: організувати сервіс на найвищому рівні, стежити за якісною роботою персоналу в залі та на кухні, щоб гість пішов максимально задоволеним та захотів розповісти про це всім.

Ви можете запропонувати відвідувачам пройти невеличке опитування (наприклад, за допомогою Push-повідомлень через електронну карту лояльності Smart Cafe Wallet).

Спитайте:
Чи порадять вони заклад знайомим?
Як ви оцінюєте сервіс нашого кафе чи ресторану? Також можна спитати, що не сподобалося і як це можна виправити.

В результаті ви зможете проаналізувати ці відповіді та покращити роботу закладу.
Крім цього, регулярний контакт із відвідувачем дозволяє підвищити охоплення бренду, що позитивно позначається на відвідуваності закладу.

    Сайт

    Красива картинка стане в пригоді вашому закладу. Варто подбати про привабливу обкладинку, щоб люди під час пошуку онлайн "де повечеряти" звернули увагу на ваше кафе чи ресторан.

    Для цього не потрібно багато часу або ресурсів, просто опишіть своє бачення сайту дизайнеру, а він зробить все необхідне. Головна умова, яку варто дотримуватися – зручність та комфорт відвідувача сайту у кожному кліку.

    Всі рубрики мають бути на видному місці екрана, великими літерами, фотографії яскраві та якісні, спеціальні пропозиції мають висіти на видному місці, обов'язково дублювати сайт кількома мовами.
      Открываем прибыльное кафе

      Акції

      Різноманітні акції в кафе та ресторанах – це чудовий спосіб збільшити потік відвідувачів, а також підвищити прибуток у період спаду продажів.

      Перше, з чого потрібно розпочати запуск акції – це аналіз цільової аудиторії, без нього нічого не вийде. Варто підібрати найкращі акції пропозиції для кожної категорії гостей окремо. Наприклад, для офісних працівників – бізнес ланчі чи знижки в обідню пору, для батьків – акційне дитяче меню.

      Цей спосіб дієвий, проте, зловживати їм не варто.

        Доставка

        Це не головний спосіб залучення відвідувачів, а скоріше можливість утримати інтерес постійних клієнтів. Вони вже звикли ходити до вас, знають напам'ять меню і можуть полінуватися прийти. Але знаючи, що у вас функціонує доставка по всьому місту, вони з задоволенням замовлятимуть улюблені страви знову і знову.

        Для відкриття доставки знадобиться кілька працівників-водіїв та чіткий поділ співробітників на кухні, щоб у період пік не було не закритих чеків. Також ви можете запропонувати клієнтам функцію самовивозу у теплу пору року.
          Открываем прибыльное кафе

          Соціальні мережі

          Ця складова надважлива у сучасному світі. Якщо ви хочете, щоб ваш заклад впізнавали, любили, радили та поверталися туди – активне ведення соціальних мереж найкращий шлях.

          На перший погляд, все просто, потрібно вести сторінки, наповнювати їх контентом і стежити за реакцією аудиторії. Але це також варто довірити професіоналам. Тренди швидко змінюються і самостійно ви не зможете за цим стежити.

          Щоб контент відповідав сучасності, був яскравим і «смачним», потрібно приділити багато часу аналізу ринку та аудиторії. Нехай цим займуться smm-фахівці, таргетологи та дизайнери.

            Накопичувальна бонусна система

            Налаштуйте бонусну програму лояльності до закладу для постійних гостей. Можна використовувати електронні або пластикові накопичувальні картки. Чим більша сума покупок гостя — тим більший відсоток бонусу він отримує. Бонусами можна оплачувати всі позиції меню чи лише конкретні категорії.
              Спеціальні пропозиції
              • 1
                Купони
                Робити знижки на все меню у кафе чи ресторані – погана ідея, яка може збанкрутувати вас. У таких випадках люди приходять тільки один раз на великі знижки і не повертаються більше ніколи. Такий ефект зводить сенс подібних акцій нанівець і відлякує постійних відвідувачів, місця яких займають любителі «смачних» пропозицій.
              • 2
                Безліміти
                Це досить-таки ефективна та популярна пропозиція для пабів та пивних ресторанів. Але є одна істотна умова для такого способу – у вас мають бути вигідні та пільгові домовленості від постачальників та наявність гарного потоку відвідувачів. На додаток, ви отримуєте прибуток при замовленні високомаржинальних позицій меню, які входять у розділ безліміту.
              • 3
                Сет-меню
                Бізнес-ланчі, обіди, сніданки, вечері за спеціальною ціною. До цього можна віднести спеціальні меню до дня народження, корпоративи, пропозиції на велику компанію і так далі. Такі пропозиції забезпечують потік клієнтів у непопулярний час і цим допомагають ефективно розподілити ресурси.
              • 4
                2+1
                Така акція суттєво збільшує суму замовлення. Добре працює для розширення бази клієнтів за допомогою програм лояльності. Також, це гарне рішення для продажу страв, які входять до мережі чи мають великий попит: сніданки, обіди, алкогольні напої тощо. Наприклад, 3 бізнес-ланчі та 1 у подарунок.
              • 5
                Анонси пропозицій
                Просто запустити акцію для успішної кампанії не вдасться. Купони, безліміти, сет-меню, 2+1 – це все дуже добре, але бездіяльно, якщо люди наперед не дізнаються про ці пропозиції. Потенційні відвідувачі повинні дізнатися про акційні пропозиції, для цього потрібно цікаво подати рекламну інформацію. Найсучасніший метод повідомлення гостей про Ваші пропозиції - електронна карта лояльності Smart Cafe Wallet.

              Сезонне меню

              Продумайте авторське, екзотичне меню або кілька позицій разом із шеф-кухарем. Регулярно вдосконалюйте їх та змінюйте. Так люди запам'ятають, що у вас люблять експериментувати і захочуть повернутись, щоб знову спробувати щось новеньке.

              Наприклад, влітку можна подавати найсмачніше морозиво та десерти з ним. Восени - гарбузовий крем-суп, а взимку - авторські зігрівальні напої для дорослих та дітей.
                Открываем прибыльное кафе

                Продукція власного виробництва чи фішка закладу

                Головна проблема при розкручуванні кафе – це конкуренція. Тому варто наголосити на ваших конкурентних перевагах. Подумайте, чим можна здивувати цільову аудиторію та утримати її інтерес.

                Насамперед потрібно звернути увагу на назву закладу. Якщо ви думаєте, що оригінальність тут
                не доречна – ви глибоко помиляєтесь. Люди повинні запам'ятати назву кафе та асоціювати його із приємними спогадами.

                Далі варто обміркувати свій фірмовий стиль. Це стосується не тільки інтер'єру та екстер'єру, а й усіх дрібниць, які є у закладі та на увазі у відвідувачів: столові прилади, форма співробітників, музика, меню, упаковка для їжі тощо.

                Дуже важлива складова кафе чи ресторану – це його фішка, то чого немає в інших закладах і спробувати можна лише у вас. Це може бути кілька авторських та унікальних страв у меню, продукція власного виробництва чи несподіваний перфоманс від співробітників під час подачі страв. Вибирати вам, дайте фантазії розгулятись.

                  Яких результатів варто очікувати?

                  Сьогодні є великий відсоток людей, які воліють замовляти доставку, ніж відвідувати заклад. І з кожним роком ця послуга стає все більш популярною. А це означає, що бізнес, який не має веб-ресурсу, може залишитись за бортом.

                  Якщо ж ви все-таки зважилися на цей крок, краще віддати перевагу готовому рішенню. Що дозволить заощадити кошти, час, а головне організувати справді прибуткову доставку.

                  Але все ж таки, як можна виділитися, щоб залучити клієнтів до ресторану та отримати їхню лояльність?

                  Радимо використовувати сервіси управління клієнтською лояльністю у ресторанах та кафе.

                  Автоматизуємо ваш заклад
                  Реалізуємо ваші маркетингові ідеї для підвищення середнього чека та повернення гостей у системі управління ресторанами Syrve
                  Ви у гарній компанії
                  Ви у гарній компанії
                  Ми у соцмережах
                  © 2024 СМАРТ КАФЕ
                  Контакти
                  Відділу продажу
                  +38 (063) 514-82-56
                  ------------------
                  Техпідтримка 24/7
                  +38 (063) 514-82-53

                  м. Одеса, вул. Базарна, 77
                  м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114