Приєднуйтесь до команди професіоналів Онікс Софт

Шукайте цікаву роботу? Кидаєте виклики, піднімаєте планку і готові вирішувати поставлені завдання на «відмінно»?
Бажаєте динамічного зростання?
Приєднуйтесь до команди професіоналів Онікс Софт
Шукайте цікаву роботу?
Кидаєте виклики, піднімаєте планку і готові вирішувати поставлені завдання на «відмінно»?
Бажаєте динамічного зростання?
Наші переваги
  • Робота в чудовій команді. Ваш керівник – це досвідчений фахівець, до якого ви можете завжди звертатися за порадою.
  • Необмежений заробіток:
    у нас немає межі ваших доходів. Скільки продали – стільки й заробили.
  • Гнучкий графік роботи. Ви самі плануєте свої зустрічі та відрядження.
  • Сучасний та комфортний офіс.
Менеджер(ка) з продажу IT-послуг B2B
Ви захоплюєтесь ІТ та ресторанним бізнесом?
Ви вбираєте нові знання зі швидкістю світла та вмієте знайти спільну мову навіть з марсіанами?
Ваші комунікаційні навички такі потужні, що ви могли б продати морозиво ескімосам?
Тоді ви ідеальний кандидат для нас!
Що треба робити?
  • Знайомство та живі зустрічі з рестораторами
  • Виявлення потреб в автоматизації
  • Проведення презентацій разом із продуктовим експертом
  • Продаж проектів по автоматизації ресторанів

Ми пропонуємо:

  • Висока заробітна плата без межі (фікс 20 000 грн + %, прозора система мотивації, яка дозволяє вийти на власний дохід від 1000 $ з перших місяців роботи)
  • Продукт - лідер ринку автоматизації ресторанного бізнесу
  • Гнучкий графік роботи
Відправити резюме

Хто ми?

Ми — ІТ компанія «Онікс-софт». Автоматизуємо заклади в Україні з 2003 року. Поставляємо електронне обладнання, системи обліку, мобільні сервіси та консалтинг із підтримкою 24/7.
Зараз у компанії працює 50 людей. Наші офіси працюють у Києві та Одесі.

Ми любимо автоматизацію та все, що пов'язано з діджиталізацією ресторанного бізнесу. Наші клієнти – нові та вже існуючі ресторани по всій Україні.


Запрошуємо приєднатися до команди!

Інженер(ка) IT-відділу

Розуміння принципів роботи та налаштування MySQL, XML, 1С;

Розуміння принципів роботи облікових програм, електронного та касового обладнання (POS-термінал, фіскальний реєстратор, сканер, електронні ваги);

Комунікабельність та сервісність.

Основні задачі:

  • Адміністрування та підтримка роботи програмного забезпечення для ресторанів
  • Відповідати на звернення клієнтів та допомагати їм з технічними питаннями, робота з дзвінками та чатами
  • Вести запити клієнтів в Service Desk системі до повного вирішення.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну ЗП 20 000 - 28 000 грн
  • Можливість працювати віддалено, в плаваючому графіку 5/2, зміни по 8 годин, без трекінгових систем.
  • Потужну та сучасну Service Desk систему, яка реально допомагає швидко впоратися із заявками
Відправити резюме
Ми пропонуємо
  • Стабильный доход
    Стабільний дохід
    Середній рівень ЗП складає 30 000 грн.
    Все залежить від ваших успіхів та бажання заробляти більше. Фіксований оклад + % з продажу + бонуси.
  • Опыт продаж в сфере B2B и IT услуг
    Досвід у сфері B2B та IT послуг
    Ви матимете можливість вести переговори з топовими менеджерами ресторанних мереж, рестораторами та успішними бізнесменами.
  • Поддержку новичков
    Підтримку новачків
    До ваших послуг команда експертів та допомога керівника. Безкоштовне корпоративне навчання та зовнішні тренінги. Ми вирощуємо професіоналів із нуля!
  • Заботу
    Турботу
    Ми надаємо офіційне оформлення, відпускні, лікарняні, корпоративний мобільний зв'язок, компенсацію проїзду чи бензину.

Project Manager відділу маркетингу

Ви володієте комунікативними навичками, як капітан космічного корабля, здатний ефективно співпрацювати з різноманітними командами?

Ви проактивні в управлінні проектами в маркетингу, мов супергерой, який завжди на крок попереду? Ваше вміння планувати, організовувати та контролювати робочі процеси можна порівняти з майстерністю диригента, який керує оркестром? Розумієте основні метрики в маркетингу, можете оперувати термінами та метриками?

Тоді ви ідеальний кандидат для нас!

Основні задачі:

  • Контролювати проєкти з маркетингу та забезпечувати дотримання дедлайнів;
  • Моніторинг продуктивності проєктів та регулярне відстеження прогресу;
  • Планувати та розподіляти завдання між співробітниками та аутсорсем на щоденній/щотижневій основі;
  • Відстежувати результати та метрики по завершенню проєктів.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну ЗП - 20 000 - 25 000 грн (ставка +бонуси).
  • Можливість працювати віддалено, без трекінгових систем.
  • Прозорі KPI.
Відправити резюме
Наша релігія – СЕРВІС! Людина – міра всіх речей, а ми створені для її блага та комфорту.
Сергій Лучніков, керівник компанії
Наша релігія – СЕРВІС! Людина – міра всіх речей, а ми створені для її блага та комфорту.
Сергій Лучніков, керівник компанії
З нами ви стаєте кращими щодня
Заповніть анкету та залиште заявку на співбесіду
Завантажити резюме
Ми у соцмережах
© 2024 СМАРТ КАФЕ
Контакти
Відділу продажу
+38 (063) 514-82-56
------------------
Техпідтримка 24/7
+38 (063) 514-82-53

м. Одеса, вул. Базарна, 77
м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114

Bananas

сампир